-Shino!
Sousuke ma imbratisa strans,sarutandu-mi fruntea apasat.
-Imi pare rau.Nu am vrut sa ne certam eram doar ingrijorat.
-Cum crezi tu,ca asa se face cu perechea ta?spune poli- fratele meu.
Ce ciudat suna.Ma trec fiorii!
-Da tu cine te crezi?se enerveaza Sousuke.
-Fratele lui mai mare.
-Tu ai frate si nu imi spui?zice imbufnat.
-Acum am aflat si eu dupa un test de sange.
-Se intampla prea multe oameni buni.spune Trix oftand.
Dupa ce am fost externat,iam dat vestea lui Sousuke ca vom avea un baietel si cam a luat-o cam raxna.In secunda doi a sunat pentru a pregati camera bebelusului si tot ce e nevoie pt ea si el.
O bataie in usa ne-a facut sa fim atenti,deschizand Creig a tipat,inauntru venind 2 politisti pe langa fratele meu impreuna cu Yuma.
-Y-yuma...
Amandoi am mers imbratisandu-ne fiule.
-Mami plange.spune acesta incepand si el.Mami nu plange,Yuma e bine.Vlezi?
-Mhm.Sa nu mai faci asta puiule.ii sarut fruntea zambind.Atat eu,tata si fratiorul tau ne-am speriat.
-Adica e baiat?
-Mhm.
Dupa astea,atat de multe petrecute ma bucur ca Yuma e bine,iar tot ce am nevoie e de un somn bun.Se pare ca valurile l-au dus pe Yuma unde pe stanci langa oras.Teafăr avand doar catrva zgarieturi atata tot.
-A adormit?spun catre Sousuke.
-Mhm.L-am schimbat si a adormit imediat.Dar mai stiu pe cineva cine are nevoie.
Ma ia pe sus punandu-ne in pat imbratisati.
-Chiar imi pare rau pentru ce am spus.Chiar nu vroiam sa te supar dau enervez,foar ca m-am ingrijorat rau.
-E in regula.
-Vei fi o mama buna,ca pana acum.
-Si tu un tata bun,dar si un sot extraprotectiv.
-Mersi.zambeste el sarutandu-mi urechile.
-Nya!Sunt sensibile derbedeule.
-Stiu!le mai saruta o data.
-Nya!
-Te iubesc.
-Si eu te iubesc.
L-am strans mai tare adormind intr-un final.