15

842 48 4
                                    

-Unde naiba suntem?!strig in gura mare.

De ce?Pentru ca tot ce vad de la balconul si camera asta straina e plaja tropicala si copaci.

-E in regula iubire.il aud pe Sousuke.Suntem la mare,adica pe o plaja unde pamantul e cumparat de mine pentru tine.

-Dar eu nu am nevoie de astfel de cadouri,Sousuke.Ma bucur ca stiu ca tu si Yuma sunteti langa mine,iar bebe in curand si el.

-Practic e si el langa noi.

Chicotesc.

-Totusi ce facem aici?

-Pai cat dormeai,te-am luat si pus in avionul meu privat,apoi am venit aici.

-Yuma?

-Si el.Alaturi de fratele meu si Trix.Meritam o vacanta,iar eu nu mi-am luat una.

-Atunci ne putem dustra?!zic entuziasmat.

-Da,dar...

-Mereu trebuie sa fie un "dar"...

-Vei fi atent,si ma vei lasa sa te supraveghez.

-Mhm.

Fericit ma schim intr-un tricou,dar cand sa i-au pantalonii acesta ii arunca dandu-mi tricou jos inapoi.

-De ce?ma smiorcai la el.

-Vei purta asta.

Ma imbraca cu o rochie pana la genunchi.

-De ce?!zic raspicat.Nu sunt fata!Sunt baiat!M-O-T-A-N.

-Poate acest motan va primi ceva.

Tresar luand-o la pas afara din care,in urma ramand rasul sau colorat.Yuma manca capsuni alaturi de cei doi,asa că,ca un nesimtit ma fuc si imi iau si eu.

-Oooooou!o aud pe Trix.De unde pana unde frate?

-Sousuke.

-Ia cu ciocolata e sfa-

-Sfanta fa stiu.

Rad si eu luand cum spune ea ca e sfânta ciocolata.Inteleg ca e dar nici prea multa nu e bine,mai ales că,cu poftele astea uneori mai am greturi cand exageram.Prin "exageram" ma refer la bebe.

-Sa mergem la piscina!spune Creig.

-Ce piscina vrei cand ai plaja!?striga Trix la el.

-Scuze regina.

-Vrei sa te pocnesc ,Creig?Chiar vrei?!

-Nu ma'am.

Am inceput sa rad de ei,inecandu-ma am luat repede un pahar de apa sa imi revin.

-Esti oke?

-Da.

Wolf and Cat (yaoi,boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum