A mai trecut o zi din nou,sincer pe zi ce trece sunt mai obosit si simt ca imi vine sa dorm.Pisicile mereu dorm mult,dar in cazul meu nu prea,am unele zile in care nu dorm noaptea.
-Shino senpai?
-Da?
-Te simti bine?
-Da..
-Shino?
-Tu cine esti?
-Sunt Trix amica lui.
-Oh!Eu sunt Lexi colega lui de munca.
Simt cum totul se intuneca in fata ochilor.
-Shino sensei?
-Da...Yuma...
-Esti palid.Tata spune cand esti palid esti bolnav.
-Sunt bine...
-Trix,Shino nu sa simtit bine zilele astea iar de ceva timp e cam in spatiu.
-Am observat putin dar am crezut ca e obosit.
-Shino sensei?Vei veni cu mine si tata?
-Nu micutule...trebuie...sa ajung acasa.
-Nu ne iubesti?
-Ba..da..
-Shino?Cine e copilul si de ce zice daca nu ii iubesti?Nu imi spune ca e el?Si e al lui?
-Ba da...
-Sa mergem.
Yuma ma trage dupa el pana afara,unde il asteapta tatal sau.
-Shino?
-Trix sunt ok.
-Nu nu esti.
-Am nevoie de somn...
-Shino?Esti palid rau,de cat timp n-ai dormit.
-Mult timp...
Simt cum sunt luat pe sus si stand mai apoi in bratele cuiva.
-Dormi pisoias.Ai nevoie de multa odihna.
Mi-am inchis ochii linistit,adormind instant exact ca un mort,dimineata cand m-am trezit eram intr-o camera straina.Langa mine era Yuma,uitandu-se la mine si zambiind cand a observat ca ma trezit.
-Tata!!!striga el.
Usa a fost trantita de perete si un pervers ciufulit si care avea cafea varsata pe tricou si pantaloni.
-Ce sa intamplat?Ce arde?
-Bluza ta.spun eu razand.
-Te-ai trezit.
Spune si se arunca pe mine sa ma imbratiseze.
-Ya!Da-te!Esti lipicios.
-Lipicios sau nu eu tot te imbratisez.
-Daca nu iesi,te schimbi si faci un dus nu mai pui mana pe mine si ma are Yuma.
-Mami spune bine.Il iau eu!!!
Striga si vine la mine luandu-ma in brate.El avea o fata uimita,dar a ras si el pana la urma,sa ridicat si a iesit din camera.
-Tati a spus sa mananci asta cand te trezesti,eu voi merge sa ma imbrac.
-Bine.
Am luat platoul de fructe si am inceput sa le mananc cu pofta.Apoi a mai fost si o supa care surprizator era calda,m-am speriat cand usa sa deschis pe ea intrand un barbat inalt,roscat cu ochi mov,sa uitat la mine cand ma zarit incrutandu-se venind spre mine.Zici ca era turbat la cum ma trantit pe pat si a inceput sa ma stranga de gat.