-Shino,ce ti sa intamplat?
-De ce?
-Pari abatut cand te-am vazut.
-Sa intamplat multe de ieri.
-Haide la o cofetarie ca sa imi povestesti.
-Sigur.
Am intrat in noua cofetarie care sa deschis acum 2 saptamani spunandu-se ca e ceea mai buna cofetarie din lume.Ne-am asezat la masa ,uitandu-ne la meniuri.
-Deci?
I-am explicat ,dar doar pana la elevul nou,deoarece chelnerul a aparut.
-Ce sa fie?
-O prajitura cu lamaie si o cafea neagra.Tu Shino?spune Trix.
-O prajitura cu ciocolata si un milksake.(scuze nu stiu cum se scrie)
-Desigur.
I-am explicat de data asta pana la sfarsit.
-Wow.Si ce vei face?
-Il voi evita si uita.
-Tu vorbesti serios?!
-Comanda dumneavoastra spune si ne aseaza ce am cerut.
-E casatorit, ce vrei?N-am nevoie să-i fiu jucarie sau inlocuitor.Sa mearga la aia.
-Tu iti dai seama ca daca ar fi in incaperea asta te-ai ars?
-Nu imi pasa.
-Asa spui mereu,si atunci cand ai ajuns la spital cand ai cazut pe scari in clasa a 11-a.
-Uite si eu am crezut ca n-am pereche dar nu m-am futut cu Jena si nici n-am luat-o in casatorie chiar daca era draguta.
-Vrei sa spui ca daca n-ar fi invers n-ar face la fel?
-Normal ca ar face.Dar nu suntem asa si sti bine ca eu sunt loial pana într-un anumit punct.
-E adevarat.
Am terminat ce am comandat,am platit si am mers la supermarket ca sa cumpar ce imi trebuie.Ajuns acasa imi fac un dus,le pun la loc ce am cumparat si somn din belsug.Dimineata ma trezesc somnoros,parca imi lipseste mirosul acela.Ihh la naiba cu imperecherile astea.Gradinita e doar la 2 strazi deci pot merge linistit.Ca de obicei imi beau cafeaua in camera senseiurilor ca sa o spun asa.Ma duc afara intampinandu-i pe elevi mei.
-Shino Sensei!
Il vad pe Yuma alergand spre mine si il prind ridicandu-l in brate.Am fost surprins cand mi-a dat un pupic pe obraz spunandu-mi ca ia fost dor sa ma vada si de ce am plecat azi dimineata fara sa ma vada.Sa ma vada?Adica...e fiul perechi mele?!?!?!Uhh..dar nu pot...
-Yuma nu e bine...mami ta trebuie sa fie langa tine nu eu.
-Dar mami nu-l iubeste pe tatii si la parasit pentru altcineva!Tu esti mami mea!!spune mai apoi sa i se curgă lacrimi pe fata sa.
-Shhh...eu sunt mami ta..bine?Eu sunt te rog nu plange.
Mi se rupe sufletul cand vad un copil ca plange...
-Plomiti?
-Promit.
-Pe degetel?
-Pe degetel.spun sa radem mai apoi.
-Ma bucur sa vad ca fiul meu sa atasat din prima cu tine.
-Tu!!zic si arat spre el.
-Chiar eu!
-PERVERSULE!strig si merg cu Yuma in clasa.
-HEY!striga el.