-C-cum ramane cu fe-femeia aia...?
-Ea e Lena,fosta mea sotie.Shino,pe tine te iubesc,aproape ca m-am panicat cand mai vazut cu ea mai ales ca nu stiai cine este.Apoi motanul ala a sarit pe tine facandu-ma sa ma enervez.
-Yuma?
-E la fratele meu.
Mhm...nu mai pot...și-a eliberat feromonii...
-Shino?spune uimit cand ma urc pe el.
Zambesc asezandu-ma pe micuta unflatura din pantalonii sai,frecandu-ma de el.
-S-shino...ah...
-Vreau sa ma faci al tau daddy.ii sootesc pervers la ureche.
Imi maresc ochii cand sunt brusc aruncat pe pat,hainele disparand intr-o secunda.Acesta incepu sa isi miste mainile pe corpul meu,strangandu-mi fundul intr-una,lingandu-mi gatul si depunand saruturi.Imi croiesc drum cu mainile pe spatele sau torcand si mieunand cand imi tachineaza corpul. Ca o pisica jucausa ce sunt il inping usor,intorcandu-ma pe burta,ridicandu-mi fundul si coada in sus mincand in stanga si in dreapta.
-Daddy...
-Pisicutei ii e foame?
-Foarte!
Acesta nu mai asteapta intrand in mine.
-Ah!Mhm...
-Ce le place pisicutelor?spune ranjind.
Incepand sa se inpinga in mine.Ii simteam penisul cum creste si pulseaza frecandu-se inauntru de peretii anusului meu.Miscarile sale erau rapide,adanci si profunde,se simtea tat d ebine incat imi venea sa nu se mai opreasca.
-Nyaaa!Mhm..mai repede...nya...
Acesta nu astepta ca o lua din loc,ultima impindere fusese adanca dandu-si drumul inauntrul meu.
-Nya!
Imi dadusem si eu drumul pe pat,acesta iesiind cand isi daduse si ultima picatura,frecand cu varful penisului meu intrarea pentru a nu lasa samanta sa să iasa.
-Pisicutei inca ii e foame?spune pervers lovindusi penisul de fata mea.
Ca o pisica cuminte am lins penisul,sarutandul de la baza pana la varf.L-am luat in gura atent sa nu il zgariu cu coltii mei,incepand sa il sug.
-Ah...
Acesta mi-a prins capul ca sa il iau pe tot sugand mai tare pana un geamat gros si excitant din partea sa ma facut sa imi dau seama ca nu mai are mult.Dandu-si drumul in gura mea,ca un motan bun am inghitit tot.
-Ia placut pisicutei laptele?
-Nya!
Acesta ma ridicat punandu-ma in poala saintrand in mine miscandu-se extrem de repede.
-Sou...su...ke...e...prea...ah...
Mi-am dat capul pe spate incepand sa simt cum penisul dau creste tot mai mult.Și-a zdrobit buzele de ale mele,cu o mana frecandu-mi penisul.Cand am simtit ca sunt la limita acesta și-a presat degetul de penisul meu.
-D-doare...
-Deodata cu mine baby!
Se misca mai repede,incepand sa simt cum sunt pe culmea unei mari placeri imi pun mainile dupa gatul sau,iar acesta dupa soldurile mele.Cand m-am lasat pentru ultima data in jos,acesta și-a dat drumul,dar era mult mai mult ca prima data simtind cum ma umple curgand chiar si pe langa penisul sau,chiar daca era inca in mine.Acesta ma lua in brate acoperiindu-ne pe amandoi,punandu-ma cu spatele la el,neiesind din mine.
-Sousuke...
-Sh...maine.