2

1.2K 65 10
                                    

-Shino Senpai trezestete!

Movaliul se trezeste ridicandu-se fiind ciufulit,cade inapoi pe spate intorcandu-se pe o parte ghemuindu-se,iar coada lui incolacindu-se in jurul sau.

-Tati?

-Yuma.Vino vom merge acasa.

-Dar Shino Sensei?

-Stai calm il vom duce si pe el acasa.

-La noi?

-La noi.

-Yeyyy.

Nu lam vazut niciodata asa fericit mai ales ca e vorba de un străin.Un strain care se presupune ca mie pereche din instinctiile de apropiere.L-am ridicat pe Shino in brate si dintr-o data coada lui sa incolacindu-se in jurul meu,iar urechile lui lasandu-se in joc.Simt cum corpul imi tremura de la atingerea corpurilor noastre.L-am dus la masina intrand inauntru,nu inainte sa ii luam lucrurile.Am iesit din masina tinandu-l in brate strans.

-Bine a-ți venit acasa stapane.

-Multumesc Josh.

-Daca ma scuzati,cine este?

-Sti ca ți-am zis ca nu o sa imi intalnesc perechea vreodata?

-Da?

-Uite-l.

-Vreti sa spuneti..ca el e?!

-Da Josh.

-E atat de dragut.

-Da si e al meu.

-Nu fiti gelos stapane.

-Nu sunt.

-Esti putin tati.spune Yuma razand.

L-am dus pe Shino in camera mea lasandu-l pe pat.M-am pus langa el strangandu-l in brate.

Shino pov

Ma trezesc deschizandu-mi ochii usor.Unde dracu sunt?!Mirosul asta...e atat de frumos.Imi bag fata in perna de langa mine dand din coada fericit.Parca mas scufunda in acest mirost imbietor.

-Nyaaaaa!!!!

Strig cand cineva imi prinde coasa,mai apoi muscand-o.Ma uit sa vad cine imi chinuie codita,dau de un barbat inalt care arata exact ca Yuma doar ca el are o suvita alba.

-L-lasa-mi c-coada.

-Nu.

Imi trag coada din mana lui,dar fara rost,mi-o strange facandu-ma sa imi dau aproape lacrimile.Mi-o lasa si se apropie de mine...sarutandu-ma?!Buzele lui peste ale mele ma face sa ma inmoi.Nu!Nu este posibil...nu poate fi perechea mea!!!E barbat si e un lup pe deadupra.L-am muscat de buza tare facandu-l sa sangereze ,retragandu-se ochii lui sau facut rosi.

-E-esti un a-alpha!

-Normal.

-Nu...nu pot...

-Ma bucur ca te-am gasit.Stii credeam ca nu am una asa ca m-am casatorit si am si un copil.

Asta inseamna ca nu sunt primul...a avut pe altcineva...care la vazut asa cum este,a impartasit lucruri pe care nu trebuia decat cu perechea sa.Nu!Nu voi fi inlocuitorul nimanui sau jucaria lui.I-am dat un pumn de sa intors la 180 de grade.L-am impins luandu-mi lucrurile si incercand sa ies din casa asta mare.Pana la urma am reusit ajutat de un majordom care a incercat sa ma opreasca ca altfel se va inrautati situatia dar nu l-am ascultat.Am fugit pana acasa ,inchizand usa cu cheia si am mers in camera mea arucandu-ma in pat.Lacrimile au pus stapanire pe mine,nu vreau sa fiu o pisica problematica.M-am dus la bucatarie ca sa imi fac ceva de mancare,dar nu prea mai am ceva ce sa mananc.Cred ca voi merge sa cumpar ca si asa nu prea mai am nici in dulapuri nimik.Am iesit pe usa mergand spre supermarket,cand o voce ma striga.

-Shino!

-Trix.

Zambesc si ii fac cu mana fetei roscate cu ochi negri care este o lupoaica.

Wolf and Cat (yaoi,boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum