14

839 52 2
                                    

Lena a petrecut timp cu Trix,iar eu am adormit pe canapea intre timp.Am fost trezit de Sousuke care nu inceta din ami saruta fata si de a ma imbratisa.

-Ai venit...

-Esti bine?Te doare ceva?

-Sunt bine,mai ales acum ca esti langa mine.spun punandu-ma in poala sa torcand.

-Deci Lena?Ce te aduce pe aici?

-Oh,da!Vroiam sa iti spun ca compania mea vrea sa ti se alature pentru proiect.

-Voi avea nevoie de date de la secretarul tau.

-Sigur.Acum voi pleca,sotul meu ma asteapta.

Aud uda inchizandu-se in urma ei,apoi padi micuți venind de sus.

-Mami!Mami!Mami!il aud pe Yuma cum ma striga.

-Da?

-Vlei sa te joci cu mine?

-Yuma.spune Sousuke.Mami nu poate chiar ca in trecut.Acum ca vei deveni fratior mare va trebui ca mami sa se odihneasca,dar nu spun ca putin nu poate si ma voi juca si eu.

-Selios?!

-Mhm.Acum mergi sa bei laptele si dupa distractie.

Acesta asculta linistit,fara sa comenteze.Telefonul imi suna,dand de numele "Lexi",asa ca fara sa ma gandesc apas pe butonul verde.

-Da?

-Hey Shino.

-Hey.

-Vroiam sa te anunt ca gradinita e in renovare,asa ca,copii vor ramane ceva timp acasa.

-Mersi.

-Pentru nimik,mai vorbim noi,trebuie sa ma ocup de cateva lucruri,bye.

-Bye.

-Cine a fost?spune Sousuke.

-Esti gelos?ranjesc la el.

-Nu...daaaa.

-Era Lexi tocmai ce ma anuntat ca Yuma va ramane acasa ca si restul copiilor din cauza ca locul e in renovare pentru ceva timp.

-Aaaaa.

A treia luna de sarcina.

Acum sunt in a 3 luna de sarcina,burtica a crescut,dar e un lucru ce se intampla acum e cam enervant.ATAT DE ENERVANT INCAT IMI VINE SA IL BAT!Domnul protectiv și-a luat liber de la companie,aaaaa stai ca el face munca acasa pe leptop.Secretarul sau venind cateofata pentru a aduce cateva hartii.Stiam eu ca daca voi fi gravid nu va fii usor,dar nici sa scap de alphaul asta neghiob.Nu o zis ca de parca as fi rau,dar uneori e sufocant,dar macar am poftele la picioare.Chicotesc cand il observ dormind cu leptopul in brate si balele curgandu-i.

Wolf and Cat (yaoi,boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum