Imi deschid ochii somnoros,vrand sa ma intorc,dar ceva ma face sa ma opresc.
-Mhm...
-Ah,Shino...Nu te misca...
Acesta si-a scos usor penisul din mine.
-La naiba,fundul meu ma doare.
De ce?Pentru ca ma mai trezea uneori cand ne miscam in timpul somnului si domnul cum și-a lasat scula sa in mine sa excitat!Ma ridic si fac un dus,alaturi de mine si el.Casc usor luandu-mi o pereche de pantaloni scurti si un tricou de al sau.Cand ma uit in oglinda observe marcajul,era o inima rosie.
-M-mai marcat...
-Cum sa nu imi marchez perechea?spune atigandu-si marcajul de pe obraz.
Zambesc stiind ca acum el e numai al meu si eu al lui.
-Salutare lume!striga Trix cand intra in camera.
-Cum mai gasit?!
-Defapt,se pare ca de acum is cumnatata ta!rade ea.
-CUM?!strig surprins.
-Stai asa!Tu si fratele meu...
Sousuke e de-a dreptul socat,eu sunt mai mult surprins.
-Yep.spune si apare si Creig.
-Asta e super!spun si strig.La naiba!ma prind de cap.Am uitat ca azi lucrez.
Fug imbracandu-ma si luand-o la pas pana la gradinita.
-Ai intarziat 5 minute.spune Lexi.Dar e oke,deobicei nu faci asta.
-Deobicei?zic.
-Deloc.E prima data.
Copii au venit,vrand sa intru am auzit 2 voci care ma striga,intorcandu-ma l-am vazut pe Sousuke si Lena ceea care a fost cu el si avea un baietel in brate.
-Oh,buna Sousuke.zambeste ea.
-Buna.
-Mami!striga Yuma alergand la mine.
Zambesc prinzandu-l in bratele mele sarutandu-i obrazul.Femeia se uita la mine,ceea ce ma face sa ma simt inconfortabil.
-Buna iubire.spune perechea mea zambiind.
Rad mergand spre el,primind un sarut surpriza din partea sa.
-Mami,dlata viitoale ma i-ei cu tline.spunr Yuma tragandu-ma de obraji.
-Sigur.
-Deci...ti-ai gasit perechea.spune femeia spre el.
-Da!Si?
-Credeam ca nu ai una...
-Si tu ai crezut si ai.Daca ma scuzati dn.Lena ae fi cazul sa vorbim formal.spune Sousuke dur si rece.
-Ah,da...Scuzati-ma.mi se adreseaza.El e fiul meu Den,va rog sa aveti grija de el.
-Buna Den.Eu sunt senseiul tau si ma numesc Shino.ma las la nivelul sau.
-Kitty....dlagut...
Den ma trage de urechi facandu-ma sa rad de el la cum ii stralucesc ochii.Copii au mers inauntru,iar eu am ramas cu cei doi.
-Il voi aduce pe Yuma acasa dupa ce termin.
-Bine.Sa mananci.
-Spune cel care lucreaza mult.ma inbufnez.Plus ca Trix iti va suta fundul atat tie cat si fratelui tau daca nu mancati.Oi fi tu perechea mea dar si eu stiu cu ce sa te pedepsesc.
Acesta inghite in sec,il sarut acurt si intru inauntru jucandu-ma cu copii.