-Sousuke imi e foame.
-Dar tocmai ce ai mancat clatite,un sandvici,o bucata de tort si o ounga de dulciuri.spune el oftand.
-Da-l eu vleau altceva.spun cu o fata draguta,vorbind ca un copil mic.
-Ce?
-Un salut!fac botic.
Acesta chicoteste oferindu-mi acel sarut,plecand spre serviciu.Cat timp el e la lucru cei din casa au fost pusi sa ma supravegheze,pe langa si Trix,dar ea o face ca vrea ea,nu ca e pusa.Cica ca nepotul ei sa nu pățească nimik si eu sa fiu teafar.Ma duc plictisit pe canapea uitandu-ma la televizor mancand popcorn si ciocolata.Mananc atatea porcarii ca mie imi vine sa ma bat singur.
-Hey Shino.
-Creig.Nu erai la servici?
-Ba da.Dar neghiobul de frati-miu ma pus sa vin sa te verific.
-Te rog spunei ca am zis ca e totul oke si ca is si restu in casa.Daca poti si o palma.
-Vrei sa mor?!spune tresarind.Daca fac asta ma trezesc pe cealalta parte a drumului in cladirea de alaturi.Am experimentat nu mai vreau.spune si pleaca ca un catel cu coada intre picioare.
Oftez asezandu-ma din nou pe canapea,dar nu bine ma pun ca soneria suna.
-Deschid eu.spune Trix.Da?Cautati pe cineva?o aud de la usa.
-...
-Shino cineva vrea sa vorbeasca cu Sousuke.
O aud,ma ridic sa vad si eu cine e,dar ramas inlemnit de persoana din fata mea.
-Buna.Ma numesc Lena.spune ea zambind.
-Eu sunt Trix,iar el e Shino perechea lui Sousuke.
Aceasta isi mareste ochii uitandu-se la ea apoi la mine,incepand sa cred ca va deveni de la o simpla privire la una care se va holba.La naina Sousuke,nu stiam ca femeia asta e asa de creepy.
-Tu esti cel de la gradinita.
-Mhm.
-Multumesc ca ai avut grija de fiul meu.Mereu imi spune cat de dragut si de amuzant e cu tine.
Ii zambesc.
-Din cate am inteles v-ati luat concediu de maternitate.
-Mhm.
-Felicitari.
-M-multumesc.