5

1.1K 63 13
                                    

A trecut o saptamana de la acel incident si acum sunt la mine acasa,cu Sousuke nu m-am mai intalnit de la intamplarea aia.Pe Yuma il aduce si pleaca,parca nevrand sa ma vada.Sincer ma simt fara chef de viata,ma simt naspa dar asta e.Daca ma ignora ,il voi ignora si eu.

-Shino Sensei?

-Da?

-Tura ta sa terminat.E timpul de plecare,elevi tai au mers toti.

Mi-am luat geanta,deoarece vara isi face simtita prezenta si chiar ma incanta.Dau din coada si urechi fericit pana sa intru in cineva.Si acel cineva e perechea mea cu o femeie la brat,inima mea parca sa spart in bucati.Dupa stilul in care se imbraca se vede ca e o catea.

-Shinoooo~!!!!!

M-am uitat in spatele lor si tot ce-am putut vedea era cerul.

-Da-te jos de pe mine!!!

-Shino mi-a fost dor de tine.

Sa ridicat,ajutandu-ma si pe mine,doar acum imi dau seama cine e.

-Bryan?!

-Da!!

-O doamne de cand nu te-am mai vazut.

Spun si ii sar in brate.Bryan e prietenul meu din liceu,cel mai bun prieten defapt.E blond cu ochi rosii si e un motan tare pus pe viclesuguri.

-Shino?Tocmai ce am ajuns si inca caut un apartament...stii...as putea sta la tine?

-Sigur.

Am auzit un marait facandu-mi urechile sa mi se dea pe spate si coada sa se lase jos fara sa se mai miste.

-Shino.

Spune Bryan si ma saruta pe obraz,fapt ce ma face sa rosesc.

-Da?

-Sa mergem la o inghetata.Ca revansa ca nu ne-am vazut de mult si in plus chiar imi era dor sa facem ce faceam in liceu.

-Nu stiu...

-Inghetata cu capsuni.

-Sa mergem ce mai asteptam.Misca!Misca!Misca!La atac.

Spun si incep sa rad impingandu-l ca sa mergem.

-Exact cum credeam,nu te-ai schimbat deloc,iar inghetata de capsuni tot preferata ramane.

-Mai taci blondule sau te pocnesc.Vreau inghetata asa ca misca.

Spun și-l trag de coada facandu-l sa miaune.

-Pe bune?!Tot ma tragi de coada si dupa liceu?

-Fama sa te rad in cap daca mai stai mult.

-Hai sa mergem.

Am inceput sa radem trecand pe langa el,care efectiv ma privea pe sub gene foarte nervos.

-Deci...

Spune si imi da inghetata.

-Cum o mai duci?

-Bine,sunt profesor la gradinita si am clasa mea de elevi micuti si adorabili.Dar tu?

-Sunt asistent la compania perechii mele.

-Ti-ai gasit perechea?

-Dap,e alpha.

-Mascul?

-Da.Are parul albastru si ochii la fel.

-Ma bucur sa stiu ca esti fericit.De cat timp?

-1 an.

-Un an si nu v-ati marcat.

Wolf and Cat (yaoi,boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum