Toti ne distram bine,adta pana cand vantul a devenit mai puternic,semn ca va fi o furtuna.Ma ridic usor de pe sezlong,deoarece bebe se misca asa ca e mai greu cand el isi face de cap.
-Yuma,nu te indeparta!Vino vremea va deveni urata.
Acesta nu cred ca ma aude iar curenti de apa il indeparteaza.Panicat ma duc in apa,pentru al aducr la mal.
-Shino!ii aud pe restul strigand.
Sousuke a fugit la mine laundu-ma din apa in stil mireasa,iar Creig initand dupa Yuma.
-Sousuke!Yuma se indeparteaza.zic panicat.
-Creig a mers dupa el,acum ianuntru ploaia a devenit puternica.spune Trix.
Ajuns inauntru ma adresez perechii mele.
-Puteam sa îl scot.
-Esti insarcinat!
Am tacut din gura,are dreptate nu m-am gandit cand am făcut-o.
-Unde e Yuma?spun panicat.
-Nu...nu l-am gasit.Curentii erau prea puternici.
Am inceput sa plang,el ma alina mangaindu-ma pana am adormit.
Zilele au trecut,Yuma na fost de gasit,ceilalti il cauta inca,Sousuke...ei bine cu el e mai rau...
-Sousuke...ti-am adus sa mananci.Te rog...
-Nu vreau.
-Dar nu ai mancat nimik.
-Am zis ca nu vreau!striga la mine.
-Il vom gasi,nu te mai ingri-
-Cum sa nu o fac?!E copilul meu!
-Si eu sunt ingri-
-Nu!Nu esti!Pentru ca nu este al tau!
Am inghetat la vorbele sale dure.Cum poate spune asta?Cum poata sa creada asta?!Il iubesc pe Yuma ca pe copilul facut de mine,de ce....
-Shino eu...
-V-voi...merge sa ma odihnesc.
Parasesc camera lasandu-l singur,coborand jos,trecand pe langa cei doi,luandu-mi haina iesind afara.Vantul era usor,nu era atat de puternic,iar prins in ganduri in lrgatura ca unde ar putea fii Yuma ma confus fix pe plaja.Ma uit la marea albastra care uneori e ucigatoare...Unde esti?Tatal tau isi face griji....La fel si noi,doar ca el e de parca a luat-o razna...Ma plimb usor,pe plaja,pana ajung intr-o partr unde nu cunosc,vreau sa ma intorc dar o durere in burta ma termina,facandu-ma sa ma las jos.
-Esti bine?!aud o vocr necunoscuta.
Cand ajunge langa mine era...