8

1.1K 64 29
                                    

-Cald...

E atat de cald incat simt ca inebunesc.Incep sa ma foiesc prin pat,cred...cred....cred ca caldurile mele au venit mai repede de cat m-am asteptat...

-Shino?

Ii aud voce alui Bryan.

-N-nu intra....

-Esti bine?

-Da...cred...ca mi-au venit mai repede caldurile...

-Shino,lasa-ma sa intru,bine?Sunt insarcinat,nu ma poate afecta.

Acesta a pasit venind spre mine,am tresarit cand l-am vazut si pe Leon.

-Nu te teme Shino.Nu voi sari pe tine,ma controlez,plus ca perechea mea e langa mine si mirosul sau ma calmeaza.

-Shino!Trebuie sa iti suni perechea.

-Nu...

-Trebuie.

-Nu am...numarul sau dobitocule.zic sufland greu.

-La naiba!

O sonerie se face auzita Leon mergand de indata.

-Bryan.Cineva il cauta pe Shino.

-E lup?

-Da.

-Cleste la nas.

As rade in momentul asta daca nu as fi in starea in care ma aflu.

-Shino.

-Tu...

-Va cunoasteti?spune Leon.

-Sunt fratele perechii lui.

-Oh.

-Ce cauti aici?spun catre el.

Mi-am strans genunchii la piept si coada in jurul meu,urechile fiind date pe spate.

-La naiba!striga Bryan.Daca fratele tau n-ar fi foat mare curva si ca aproape ca la respins pe Shino pentru o femeie,ai noroc ca e in starea asta.In plus daca fratele tau nu il vrea pe Shino sună-l si pune pe difuzor ca sa o faca.

-De ce strigi si te agiti?spune Leon ingrijorat.

-Pentru ca daca nu o face cat mai repede,va ajunge intr-un somn profund exact ca o coma.Va dormi fara sa manance sau sa doarma.

Am inchis ochii excitarea,caldura e exact ca oboseala.E atat de dureros...Doare rau...

-B-bryan...

-Shhh...esti un motan puternic nu?Gandeste la tot ce ai facut pana acum,doar nu dormi,hm?

Cu urechile am auzit doar un sonor si o voce,dar nu inteleg si ce spune,apoi un marait nervos ma face sa ma cutremur,mieunand.

-Da!E Shino!Da cine p**a mea crezi ca face asa de reactionezi?!

-...

-Il aduc acum!

Simt cum sunt luat pe sus.

-Te rog ai grija de el.ii aud vocea lui Leon si Bryan.

Am simtit briza de afara,apoi o masina cum porneste.Nu stiu,dar mi se pare ca am ajuns repede,stai!M-mirosul asta...nu...nu vreau...

-Nu...

-Shh....e in regula.Apropo stiu ca nu e un moment bun sa spun asta,dar numele meu e Creig.

Simt cum sunt pus pe un pat moale.Asta...e camera lui...Imi afund nasul si mai tare in asternuturi torcand si mieunand.

-Shino...

Am inceput sa tremur auzindu-i vocea,cand a vazut ca nu ma intorc ma ajutat el luamdu-ma in brate la pieptul sau.

-Nu...

-Shino,iubirea mea.

-Nu vreau...

Aproape ca plang.

-Nu vei fii o pisica problematica.Scuze ca aproape te-am respins,pe langa motanul ala sa vad si lupul ala mascul langa tine ma facut s-o i-au razna.

-Sousuke...

-Nu te voi respinge inveci!Esti motanul meu!Iubirea care imi va da puiuti.

-M...Ma iubesti?

-Din toata inima.Asa ca...Shino.Imi permiti sa te fac al tau?

Wolf and Cat (yaoi,boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum