17

783 46 8
                                    

Era...un politist.

-Te poti ridica?!spune el ingrijorat.

-C-cred ca da...

Incerc,dar cand eram pe cale sa cad din nou acesta ma prinde,ma tineam de burta.

-Esti insarcinat.spune el uitandu-se in jur.Ce faci singur?Pentru un motan plus gravid nu ai voie sa fi singur.Daca se intampla ceva cu voi in timpul asta?Vino cred ca e nevoie sa te duc la spital.

-V-voi fi bine.

-Nu.Ai dureri!Vino.

Acesta ma ajutat sa urc in masina sa de politie el conducand pana la spital.

-Doctore,e insarcinat si are dureri.

Asistentele ma pun pe targa,ducandu-ma intr-o sala consultandu-ma.Nu e nimik serios,asta ma refer la complicatii,doar foarte mult stres.Trebuie sa te odihnesti.

-Doctore...se stie ce gen e bebelusul?

-Mhm.E un baiat.Frlicitari!imi zambeste acesta.

-Multumesc.

-Odihneste-te.Iti vom administra niste vitamine,observ ca ai unele standarde scazute asa ca vei avea nevoie.

Dupa perfuzia pusa si stat 10 minute la holbat de pereti albi am adormit.Cand m-am trezit politistul era pe scaun langa patul mru holbandu-se la mine.

-Cat am dormit?

-Trei ore.

-Trei!?ma ridic brusc dar o ameteala ma apuca.

-Usor,tocmai ce ai facut o perfuzie.Apropo...ți-am luat din sange.

-Cum?!De ce?

-Pari cunoscut....ca cineva apropiat mie.

-Si ce legatura are asta cu mine?

-Dupa rezultatele primite se pare ca...esti exact persoana pe care o caut.

-Adica?

-Esti...fratele meu mai mic.

Parca cerul mi-a cazut in cap,ce naiba trebuie sa insemne si asta?!

-Scuza-ma dar...eu nu am familie.spun catre el.

Acesta imi intinde foile clarificandu-mi ca ce spune e total adevarat.

-E...ad-ad-

-Adevarat.

Lacrimile au inceput sa cada pe fata mea...mainile imi tremurau destul de tare.

-De ce acum?

-Te-am cautat indelungat,dupa ce am inplinit 18 ani am aflat de ce au facut ai mei,asa ca am inceput sa te caut.Multumita ca am devenit politist am gasit cateva piste.

-Eu sunt casatorit.

-Mhm.Voi veni in vizita,dar sunt curios...Cum de sotul tau nu stie unde esti?Si de ce ai mers singur?

I-am explicat intelegand situatia promitandu-mi ca va ajuta si el la gasirea lui Yuma.Dar acum va trebui sa ma duca inapoi unde stau.

-Adta habar n-am.Suntem aici doar in vacanta...

-Shadow.

-Frumos nume.

-Mersi,il voi anunta pe sotul tau ca esti aici.

Wolf and Cat (yaoi,boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum