11

1K 63 10
                                    

-Shino sensei!

-Da Megumi?

-Yuma nu poate adormi.

-Unde e?

-Plange langa turnul de cubulete.

Merg intr-acolo observandu-l.

-Yuma?

-Mami...

Acesta imi sare in brate,stergandu-i lacrimile.

-De ce plangi?

-Yuma nu poate adolmi.

-Ce ar fi ca mami sa doarma cu tine,hm?

-Oke.

Zambesc asezandu-ma langa Yuma acoperindu-l cu patura,inchizand ochii infasurandu-mi coada in jurul sau si manuta sa micuta in a mea.Ma trezesc observand ca sunt inca pe jos,multi copii nrmaifiind.

-Au plecat acasa.spune Lexi.

-Oh.

Ploaia de afara ma facu sa ma cutremur.Urasc cand ma ud,stiu ca fac dus sau ceva dar nu o suport chiar in halul ala.

-Mami?

-Te-ai trezit.Iti e foame?

-Mhm.

Imi acot telefonul sunandu-l pe Bryan mai ales ca am apeluri pierdute de la el.

-Ce faci de nu raspunzi?

-Lucru?

-Esti bine?

-Mhm.Ma marcat,suntem bine si impreuna.

-Ma bucur.

-Mai vorbim,ca inca is la lucru.

-Oke.

Ma indrept cu Yuma pentru al inbraca si ami lua si eu lucrurile,cand sa iesim alaturi de Lexi il vad pe Sousuke cum intra.

-Buna.

-Hey.ma saruta scurt.Ce cauti aici?

-Pai am vazut vremea rea de afara si ma gandeam sa va iau.

-Tati!

-Hey viteazule.

-O putem duce si pe Lexi?

-Nu trebuie Shino.Ma descurc.

-Ya!Esti si tu o pisica,vremea de afara si plus ca esti o fata nu poti merge singura.E aproape deara daca ti se intampla ceva?

-Vino Lexi.spune Sousuke.Shino are dreptate,nu e sigur pentru o fata sa umble tarziu.

Am urcat repede in masina,Lexi spunandu-i adresa lui Sousuke.Lasand-o la casa ei,am intors merg la casa noastra,fugind in casa am mers repede schimbandu-l pe Yuma dupa un dus.

-Iubire,ar trebui sa faci si tu unul altfel vei raci.

Il ascult,mergand facand si eu un dus ca el schimbandu-ma.Mie atat de foame,mergand la bucatarie vad o multime de bunataturi,asa ca incep sa mananc pana termin.

-Ce naiba?spune Trix.

-Ce?zic confuz.

-Frate!Ai mancat atatea!?

-Mhm.

-Esti gravid?!

Wolf and Cat (yaoi,boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum