xxii.

190 49 0
                                    

Felix az ajkaihoz emelte a hófehér csészét. az éjszakai, természetes világítás  mellett a benne lötyögő fekete kávén visszatükröződött a fiú holdfényben úszó profilja. nem tudott magára nézni. inkább kortyolt egyet a keserű italból, majd az ég felé tekintett. Ő is meg akarta találni azt a csillagot, amit a titkos üzenetek kézbesítője említett. rákeresett az interneten, így nagyjából tudta, hogy a hol találhatja meg ‒ de az idegennek igaza volt. az égitest bújócskát játszott a felhők lágy fátyla mögött. 

mégis kitartó volt. meg akarta pillantani azt az éppen 123 fényévnyi távolságban lévő gázgömböt, amit a másik annyit emlegetett. fűtötte a vágy, hogy megtudja: melyik csillag is féltékeny az Ő szépségére? 

mindeközben, valójában rosszul érezte magát. a szobájából nyíló erkély korlátján ücsörgött, lábait az  semmibe lógatta maga alatt. tényleg az üresség tátongott lent, csupán néha hajtott el egy-egy autó az utcában. odabentről pedig ‒ s ez volt, ami Felixnek fájt‒, Chan szuszogott a takarója alatt. 

a barátja. a szerelme. az élete. 

kis idő múlva viszont elfelejtette az ehhez hasonló gondolatait, és a következő korty kávénál, mialatt a mennybolt felhőktől való megtisztulását várta, azon gondolkodott, vajon hány cukorral ízesíti a fekete nedűt Spear B. 

távolság - changlix & chanlixWhere stories live. Discover now