10☘

634 104 86
                                    

Seungmin'in yarası neredeyse iyileşmişti. Artık daha iyiydi. Gülüyordu ve mutlu gözüküyordu. Ek olarak sanırım onunla ilgilenmem hoşuna gidiyordu ve açıkçası onunla ilgilenmek... Benim de hoşuma gidiyordu.

Hava çok güzel olduğundan, Annesinden izin alıp onu dışarı çıkarmıştım. Uzun süredir evden dışarı çıkmıyordu ve biraz hava almak ona iyi gelecekti.

Onun hakkında bilmediğim tonlarca şey vardı. Bunları yavaşça öğreniyordum zira Seungmin pek kapalı biri değildi. Saf sayılabilecek bir yapıya sahipti ve bu onu benim gözümde olağanüstü bir güzelliğe taşıyordu.

Alışveriş merkezinde yemek yiyip, biraz gezip, birkaç şey de aldıktan sonra artık eve dönüş yolundaydık. Seungmin mutlu gözüküyordu. Yüzünde şirin bir gülümseme vardı ve bu gülümseme ben etrafındayken hep yüzünde asılı oluyordu. Bu çocuk bana içimde bir şeylerin değiştiğini hissettiriyordu.

Ona dönüp gülümsedim. "Seungmin-ah beslediğim kedileri ziyarete gidelim mi?" gülümseyerek başını salladı. Önüme dönüp yürümeye devam ettim. Evden iki sokak ötede olan yıkık eve doğru yürürken, yanımda yürüyen Seungmin'i arada sırada dönüp kontrol ediyordum.

Yıkık eve vardığımızda Seungmin'in şaşkınca açılmış gözlerine bakıp gülümsedim.

"Hyunjinie-ah, böyle bir sitenin içinde neden yıkılmış bir ev var ki?" bu çocuğun her hareketinin bana şirin gelmesini neye yormalıydım?

"Bu site uzun süredir buradaymış ve bu evde de yaşlı bir çift yaşıyormuş. Yaşlı kadın öldüğünde onun vasiyetinde burasını olduğu gibi bırakmalarını istemiş şimdiyse burada Yaşlı kadının ölmeden önce beslediği kedileri ve onların yavruları kalıyor. Bazen de bir kaç köpek su içmek için geliyor." köpek dediğim anda bana biraz daha yaklaşan Seungmin ile kıkırdadım."Sakin ol, Seungminie. Seni korurum." gülümseyerek bana baktığında hadi, diyerek içeri adımladım.

Hardal beni görür görmez mırıldanarak bacaklarıma dolandığında kıkırdayarak kafasını okşadım. "Selam eski dostum~"

Yere çökerek yanımıza gelen minik beyaz kediyi izledim. Bu yavru kedi Hardal'ın yavrusu olamazdı zira Hardal kısır bir dişiydi.

Beyaz kedicik çok şirindi. Etrafta da onu korumak için atılan bir kedi olmadığına göre Annesi yemek bulmaya gitmiş olmalıydı.

Minik kedicik yeterince okşandığına karar verip arkasına dönüp yürümeye başladığında kediciğin sırt tüylerinde ki kurumuş kanı fark ettim. Ayağa kalkıp peşinden yürüdüm.

Seungmin ne yaptığımı fark etmeden Hardal ile oynamaya devam ediyordu.

Minik kediciğin vardığı yer yutkunamamı sağlarken bu kediciği burada bırakamayacağımı düşünmüştüm fakat evimizde zaten iki kedi vardı ve Anne, oğul olduklarından minik kediciğe rahat vermeyebilirlerdi.

Kediciğin başında durduğu cansız beyaz kedinin etrafını eskiden Siyah ve Annesinin yuvası olan kutunun yanından aldığım battaniyeyle sarıp ayağa kalktım. Kediciği ne yapacağıma Annesini gömdükten sonra karar verecektim.

Seungmin beni fark edip anlamaz gözlerle izledi. "Hyunjin, neler oluyor?"

"Bu, minik kediciğin Annesi Seungmin. Sanırım açlıktan ölmüş. Onu bahçeye gömeceğim." Seungmin Hardal'ın kafasından elini çekip bana doğru yürüdü.

"Minik kediciğe ne olacak peki?"

"Bilmiyorum, Seungminie. Ben alırsam Siyah ve Lia ona zarar verebilir. Üstelik dişi bir kedi, Siyah ona rahat vermeyebilir." Seungmin gülümseyip yere eğildikten sonra beyaz minik kediciğin başını okşadı ve onu kucağına alarak ayağa kalktı.

"Ben sahiplenirim. Hem Annemde yavru bir kedi sahiplenmek istiyordu."

"Bu muhteşem olur. Anne kediyi gömdükten sonra veterinere gidip aşılarını yaptıralım." Seungmin kafasını sallayıp kucağındaki kediciğin başını okşadı.

"Imm, ismi şey olsun. Senin yavru kediciğinin ismi siyah, bu minik kediciğin gözleri de mavi. O zaman ismi Mavi olsun. Nasıl?" gülümseyip kafamı salladım.

"Çok güzel. Onunla güzelce ilgileneceğinden eminim." gülümseyip kafasını salladı.

"Evet senin benimle ilgilendiğin gibi, bende bu kedicikle ilgileneceğim~"

Gülümseyip önüme döndüm ve yürümeye başladım. Kalbim... mi hızlanmıştı benim?

*

sizi çok seviyorum~! kendinize cici bakın~!

Mavi💙;

Mavi💙;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
rain ☘ hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin