Di luar hotel..
"Neco, tunggu!" Gerard yang masih mengejar, memanggil agar saya berhenti berlari.
Saya pun berhenti dan melihat ke arah dia. Dengan nafas yang tercungap-cungap, dia menghampiriku.
"I'm sorry! I didn't meant to kiss you.." ulasnya yang ingin meminta kemaafan dari saya.
Saya hanya pandang dia dengan perasaan marah. Tapi sebenarnya saya marah dengan Billy! Saya penat menanti dia.. tersangat penat.
"Take me to your home.." jawabku perlahan.
Pandangan Gerard terus berubah bila saya berkata seperti itu. Dengan suara yang agak gugup, dia berkata..
"Ke.. kenapa?"
"Please don't ask.. just take me there.." ujarku lagi.
Saya kena berubah. Saya tak boleh teruskan hidup seperti ini. Jadi, dia pun membawa saya ke rumahnya. Saya meminta dia beli beberapa tin bir. Terasa ingin minum arak pula malam tu. Mungkin sebab saya kecewa. Dia pun akur saja kemahuan saya sebab tidak mahu saya sakit hati lagi. Semasa di dalam kereta, saya memaklumkan Sha-ly yang saya sedang bersama Gerard dan saya meminta dia supaya tidak menunggu kepulangan saya..
~~~~
"So here we are.." kata Gerard ketika kami sudah sampai di rumahnya.
Saya hanya berdiam diri dan melangkah masuk saja ke dalam rumah kecil itu buat yang kedua kalinya.
Gerard bingung.. dia tidak tahu apa sebenarnya yang difikirkan saya masa tu.Dengan muka yang masam, saya duduk di sofa seperti mengelamun. Gerard meletakkan beberapa tin bir yang dibelinya tadi di atas meja. Tanpa berkata apa-apa, saya terus mencapai tin bir dan meneguknya tanpa henti. Dia cuma pandang saya dengan muka yang risau, lalu duduk di sebelah saya.
"I'm worry about you. Awak okey ke ni?" Tegurnya selepas saya habiskan satu tin bir.
"Tak.. saya tak okey. Jomlah minum bersama." Jawabku lalu memberikan dia satu tin.
"Hm.." dia mengeluh pendek lalu mencapai tin bir dari tanganku.
"Saya.. sangat sakit hati tengok dia bersama orang lain.." saya meluahkan perasaan kecewa kepada Gerard.
"Hey.. it's okay. Perjalanan awak masih panjang. Walaupun saya bukan pilihan awak.. tapi, tentu ada seseorang yang akan menggantikan tempat dia di hati awak." Ulas Gerard sambil meneguk bir dengan laju.
"I hope.." balasku dengan lembut.
I'm tired of crying. Lepas tu kami minum sampailah minuman tu habis. Tapi saya taklah mabuk sangat sebab minuman tu sikit je. Cuma kepala ada pening sedikit.
Saya yang sudah agak berani, menyandarkan kepala saya di bahagian dada Gerard dan memeluknya. Entahlah kenapa saya berkelakuan seperti itu. Dia agak terkejut sedikit, tapi dia tidak menolak saya. Dia juga membalas pelukan saya tu.
"Neco.." dia menyebut nama saya ketika berada di dakapannya.
Saya mendongak ke atas melihat wajahnya yang memang tampan itu. And slowly.. i kiss him. Dia tersentak! Tapi.. dia membiarkan saja dan membalas semula kucupan mesra saya yang lembut.
Saya memeluk badannya erat dan dia membelai rambutku yang panjang. Ciuman tu tak sama seperti ciuman bersama Billy dulu, tapi saya teruskan saja. Ketika saya sudah keasyikan melayan bibir Gerard, saya terus naik ke badannya yang duduk di sofa dan melabuhkan punggung saya di atas pahanya.
Kami berbalas kucupan yang hangat tu agak lama, hinggalah jari jemarinya mula mengusap paha ku yang polos. Saya biarkan dia memegang tubuh badan saya yang tidak pernah disentuh lelaki.
Kami terbuai-buai dengan kucupan yang agak lama, lalu dia menyeluk skirt saya perlahan dan meramas punggungku. Masa tu, saya dah tak peduli. Saya akan lakukannya malam ni!
"Um.."
Saya mengeluh pendek kerana keasyikan bila Gerard mulai rakus bermain dengan bibirku yang nipis.
Saya leraikan kucupan tu dan beralih arah ke lehernya pula. I can feel his breath are moving fast. Tangannya meraba belakang badan saya, dan dengan gerakan perlahan, ia maju ke arah pergunungan saya di sebalik baju dalamku.
I let him to touch it..
Jari jemari saya membuka butang-butang baju kemejanya hingga menampakkan dadanya yang luas. And he take off his shirt because he is getting horny! 😂
Saya teruskan dengan menyerang seluruh permukaan lehernya dengan kucupan hangat.
"Ugh.." dia mengeluh sambil menutup matanya dan jari jemarinya terus menarik gaun malam yang dipakai saya hingga gaun itu terbuka dari badanku.
And he attack me back. He kiss and bite my neck..
Lalu bibirnya menuju ke permukaan dada ku.. dia mencium-cium kulit tubuhku itu dengan lembut. His hands are around my body. Kemudian, dia mengucup semula bibir saya sambil jarinya membuka cangkuk baju dalamku. And slowly, he takes off the bra..
Saya dah tak fikir panjang.. apa yang akan terjadi, terjadilah! I don't care anymore!
Kami berbalas kucupan sekali lagi. He touches my mountains with his big hands..
"Urm.." saya mengeluh lagi sebab ia membuatkan saya berasa sangat ghairah.
Dia pun mengangkat saya masuk ke dalam bilik tidurnya. Dengan perlahan, dia membaringkan saya di atas tilam. Dan sekali lagi dia mengucup serta meramas seluruh tubuh badanku yang hanya berseluar dalam.
Seluar panjangnya dia tanggalkan.. dan dia pun naik ke atas tilam semula lalu menghimpit badanku yang kecil ini.
I wish.. he is Billy.
While we kissing.. his fingers slowly touches my belly and move to my private part..
"Neco.. are you sure you wanna do this?" Bisiknya di tepi telinga saya.
"I.. i don't know.." jawabku perlahan.
"Hm.." dia mengeluh kerana saya tidak pasti dengan apa yang akan saya lakukan dengannya.
"I love you.. but.. you are not mine.. sorry, i can't do this to you.." ucapnya lalu bangun dari badan saya.
Dia menarik selimut dan menutup tubuh badan saya yang separuh bogel itu.
Baiknya hati dia walaupun dia cintakan saya, tapi dia tidak sanggup melakukan benda itu dengan saya. Kerana, saya tak pernah cintakan dia.
Saya bangun sambil memandangnya.
"Sorry Gerard.. fikiran saya tak menentu. Saya.. saya terlalu sakit hati dengan Billy!" Ujarku lalu menangis dihadapannya.
Dia memakai semula seluarnya dan balik ke tempat saya.
"If he loves you.. he will find you back." Ucapnya lalu memeluk badanku yang berselimut tebal.
~~~~
Kami tidak meneruskan perbuatan itu, dan dia telah menghantar saya pulang semula ke apartment Sha-ly.
"Terima kasih sebab awak memahami saya, Gerard.." saya berucap kepadanya sewaktu di dalam kereta.
Sambil tersenyum dia berkata..
"Well.. no problem. Tapi.. lain kali, tolong jangan lakukan seperti itu lagi. Because.. once you do it again, i will not let you go." Ujarnya."Haha.." saya tergelak dengan kata-katanya tu.
"Okay.. bye and good night," ucapku lalu saya mengucup pipinya sebagai tanda terima kasih.
"Good night.. bye.." dia membalas.
Saya pun keluar dari keretanya dan masuk ke dalam bangunan apartment.
"Hhuuhhhh..." Gerard menarik nafas yang panjang setelah saya hilang dari pandangan matanya.
Dia lelaki yang baik.. walaupun dia sudah menyentuh tubuh badanku, namun dia tidak mahu mengambil kesucian saya dengan begitu saja. I respect him.. 💙
YOU ARE READING
Love Story. season 2 ✔✔
Roman d'amourI'jien Gracevon@copyright protected ©2019 Sambungan dari cerita School Love Story. 21sx only Language= malay, portugese n english Neco Altamira dan kawan baiknya Sharon Lyna Bell (Sha-ly) kini telah menjadi wanita dewasa. Tetapi Neco masih mengharap...