Prolog

3K 117 0
                                    

Întuneric...
Lumina...
Întuneric...
Si iar lumina.
Ma uitam pe geam la cum lumina panoului de langa apartamentul meu darapanat se stingea si aprindea,exact ca si viața mea...azi sunt fericit si mâine sper sa mai trăiesc.
Viata s-a jucat cu mine de la început.
Eu nu cunosc cuvantul FERICIRE.
Eram intins in pat. Nu mai stiu sincer de cand nu am mai ieșit afara. Cred ca de o saptamana...
Sau cel putin ceva de genul.
Sunt singur.
Nu e ceva nou.
Asa am fost toata viața mea.
Doar oaia neagra.
Mi-am ridicat corpul amortit si mi-am târât picioarele pana in balcon.
Mi-am aprins o țigară.
Am tras un fum si am aruncat-o peste balustrada balconului.
Ma uitam afara. Era destul de frig. Bălțile de pe strazi straluceau in lumina lunii. Imi aud stomacul facand sunete ciudate. Imi este foame.
Afara nu era nimeni. Numai bine, puteam sa merg si sa imi iau ceva de mancare.
Am intrat inapoi in camera mi-am tras geaca peste tricoul murdar, mi-am aranjat putin parul ciufulit si am plecat in șlapi spre magazinul din colț.
Ce rost are felul cum arati daca in final oricum o sa te urasca toti.
Am gandit eu.
Am coborat scarile blocului si chiar inainte sa ies am auzit o voce strigandu-ma.
???-Jungkook?!
Jk-Naiba...
Am spus eu in soapta. Era proprietarul. Probabil iar o sa imi umple capul cu prostiile lui legate de chiria pe care nu am mai platit-o de trei luni.
Jk-Domnule Rick. Va promit ca o sa va dau banii in curand.
Zic eu stand cu spatele la el.
Dl.R-Pai ar fi bine. Nu ai mai platit de trei luni! Daca nu imi dai plata pana la finalul lunii te dau afara!
Si cu asta isi tranteste usa biroului. Deja eram calcat pe nervi. Simțeam ca daca nu o sa plec de aici repede o sa fac o scena urata. Am iesit repede afara si am tras o gura mare de aer in piept. Trebuie sa recunosc ca m-a calmat puțin. Am plecat usor spre magazin. Era chiar ciudat...chiar nu era nimeni. Asta m-a pus putin pe ganduri. Chiar daca cartierul in care locuiesc e cel mai jerpelit din oras, tot are cateva persoane care circula pe aici.
Mi-am strans geaca pe mine mai tare deoarece era cam frig.
Cum mergeam eu linistit pe acolo am auzit un claxon de masina in spatele meu. M-am uitat in spate si am sarit cand am vazut o masina gata sa ma calce.
Tipul din masina a țipăt niste injuraturi la mine si asta m-a facut foarte nervos. Am scos un tipat ascutit si am lovit cu piciorul intr-o cutie din apropierea mea.
Jk-Sa te ia dracu!
Am tipat eu nu chiar decent dupa el.
Urasc oamenii.
Mi-am continuat drumul spre magazin.
Cand am dat coltul l-am vazut. Am intrat inauntru si am inceput sa cumpar cate ceva. Aveam cam 10 lei la mine. Abia daca imi ajungea de o paine.
Mi-am luat doua cutii de supa instant, o sticla de apa si ceva dulce. Am vrut eu banana milk neaparat asa ca am mers sa iau cateva cutii. Cand am ajuns acolo am observat ca mai erau doar doua. De obiciei nu se vand asa de repede. Am pus mana pe prima cutie si mi-am pus-o in cos,dar cand am pus mana pe a doua am observat cum altcineva pusese mana pe ea.
Mi-am intors capul si am fost primit de o privire feminina. Ochii ei c/o (culoarea ochilor) straluceau foarte tare iar obrajii ei erau o subtila culoare de roz.
Era foarte frumoasa...
???-Scuză-mă.
Spune ea cu cea mai blanda voce posibila.
Jk-E, ok. Poti sa o iei tu.
??? - Nu! Tu ai vrut-o! O poti lua tu.
Imi spune ea si zambeste la fel de subtil.
Nu mai stau pe ganduri si iau cutia.
Fata a plecat in alta parte iar eu am decis ca ar trebui sa platesc si sa ma intorc acasa.
Dupa ce tipa de la casa mi-a scanat tot am observat ca imi lipsesc 3 lei.
Viata asta se joaca cu mine rau de tot.
Am vrut sa spun ca nu am destui bani dar...
???-Platesc eu.
Aud aceeași voce suava spunând.
Am platit si am iesit afara amandoi.
Am stat cateva secunde la intratea magazinului privind ploaia.
Ea si-a deschis umbrela si a dat sa plece. Era cazul sa accept . Cu toate cele întâmplate, noaptea asta a fost magica. Pentru prima oara in mult timp am simtit ceva. Dar era cazul sa plec...si sa accept ca nu o sa ii mai vad chipul uitându-se la mine vreodată...
Am inceput sa plec spre casa mea prin ploaie. Nu a durat mult si am simtit cum ploaia nu ma mai lovea.
M-am uitat in spate. Era iar ea...
???-Poti sa iei tu si umbrela... In orice caz, numele meu este Y/N (Your/Name, Numele/Tau).
Si cu acestea fiind spuse o vad alergand spre masina ei neagra. Aceeași masina ce era sa ma calce.
Viata asta chiar se joaca murdar cu mine...

Illness - Jungkook ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum