Capitolul 1*

1K 65 3
                                    

-Y/N POV-
Y/N-In sfârșit acasa!
Spun eu abia ajunsa acasă de la petrecerea de dupa nunta.
Ma intind pe pat, încă imbracata cu rochia pe care o purtam și ma uit la tavan.
In camera mea era întuneric, iar ceasul arata ora 4:50 dimineața.
Era destul de devreme iar afara era inca întuneric.
Ma ridic usor din pat si ma duc spre dulap. Il deschid si din el scot unul din putinele lucruri pe care le mai am cu privire la el. Era un hanorac negru. Imi deschid fermoarul si imi las rochia sa cada pe jos alaturi de lenjeria pe care o purtam. Imi iau hanoracul pe mine si o sub o pereche de pantaloni scurti iar apoi îmi indrept capul spre fereastră. Ma uit pe străzile pustii ale orasului si spre clădirile care aduc acel strop de lumina in camera mea întunecată.
Ma apropii tot mai tare de fereastră deoarece imi atrage atenția.
O umbra...
Ma uit atenta spre locul unde se afla si imi dau seama ca se uita ma mine in tot acest timp. Obrajii mei prind o culare rosiatica dar acel sentiment nu dispare.
Sentimentul ca il cunosc de undeva.
Incerc sa imi dau seama cine e dar aud o bătaie in usa.
Tresar putin si imi intorc capul spre usa timp de secunda. Cand imi readuc privirea spre afara observ ca nu mai e nimic acolo.
Un fior imi strapunge sirea spinării si simt cum pielea mea devine parca de gaina.
Ma întrebam oare cine era si de ce se uita la mine.
Un alt ciocanit ma scoate din transa in care ma aflam.
Y/N-C-cine este?
Jw-Jungwoo. Voiam doar sa verific daca esti bine.
Jungwoo...
Oare ce face el aici la ora asta?
Deschid usa si sunt intampinata chiar de fata lui zambitoare si prietenoasa.
Y/N-Ce faci aici?
Ma uit spre el si vad cum se abține sa nu ma verifice cu privirea.
Jw-Cum am mai spus, voiam sa vad daca esti bine.
Y/N-Sunt bine. Dar nu ar trebui sa mergi la tine acasa? Este destul de tarziu si orasul este destul de periculos la ora aceasta.
Spun eu reamintindu-mi de momentul anterior.
Jw-Sunt singur ca aceasta regula se aplica mai mult la fete.
Imi spune el lasand un mic ras dupa.
Y/N-Doar pentru ca tu esti baiat asta nu inseamna ca nimeni nu iti poate face rau.
Jw-Ai si tu dreptatea ta, dar mi s-a permis sa raman peste noapte.
Y/N-Cine ti-a permis?
Intreb eu cu un mic zambet pe fata.
Jw-Hmm? Pai nu stiu? Tatal tau, mama ta si Naeun noona.
Rad usor la auzirea raspunsului lui.
Y/N-Bine atunci. Noapte buna!
Spun eu dorind sa inchid usa, dar el o opreste cu piciorul.
Jw-Chiar iti este somn? Putem sa facem si altceva, știi?
Y/N-Cum ar fi?
Jw-Ce ar fi sa ne uitam la ceva?
Y/N-Trebuie sa imi dau jos machiajul.
Jw-Te pot ajuta daca vrei.
Y/N-Suna bine. Ma duc sa aduc lucrurile de care am nevoie si ne vedem jos, in sufragerie.
Jw-Asa sa fie domnita!
Si apoi pleaca.
Sincer nu stiu ce e cu Jungwoo. Pare asa de prietenos si doar azi ce ne-am întâlnit si sa nu mai vorbesc de faptul ca ai mei l-au lasat sa ramana peste noapte.
Nu stiu ce sa cred. Oare e asa prietenos cu toata lumea sau are ceva de ascuns?
Mi-am luat lucrurile de care aveam nevoie pentru a ma demachia si alaturi de ele si doua măști pentru față.
Y/N-M-am întors.
Spun eu odata ce ajung jos. Ma așez pe canapea langa Jungwoo si observ ca deja a ales un film.
Jw-Am facut si popcorn.
Spune el aratand spre bolul de pe masa.
Y/N-Drăguț...
Spun eu si incep sa imi dau jos machiajul.
Eram destul de concentrata sa imi dau tot jos pana cand vorbele lui Jungwoo m-au scos din transa.
Jw-Drăguț hanorac. De unde il ai, nu pare sa fie de femeie.
Imi intorc privirea spre el. Il analizez putin si observ ca zâmbetul nu ii părăsise fata, probabil nu și-a dat seama ca mi-a atins o coarda sensibila.
Imi las capul in jos si imi musc usor buza ca sa nu incep sa plang.
Y/N-E hanoracul iubitului meu...
Jw-Ooo...Nu am stiut ca ai pe cineva.
Imi spune el sunand putin dezamăgit.
Y/N-E o poveste lunga.
Spun si las un mare oftat dupa si imi intorc privirea inlacrimata spre el lasand si un mic zâmbet.
Jw-Ooo...Imi pare rau nu am știut...
Spune el probabil realizand despre ce e vorba.
Jw-Daca vrei si te face sa te simti mai bine poti sa imi spui.
Dau usor din cap ca nu si las un mic ras.
Y/N-Sa spunem doar ca el e singurul baiat pe care l-am iubit atat de tare. Si asa o sa rămână. Fiecare clipa pe care am petrecut-o langa el mi-a adus fericire...care incet,incet s-a transformat in durerea pe care o simt acum...
Jungwoo nu mai spune nimic. Da drumul la film si imi pune bolul cu popcorn in brate.
Dupa câteva minute imi spune ceva ce nu credeam ca o sa aud.
Jw-Orice s-ar intampla eu o sa îți fiu alături. Daca inca mai ai speranța ca el trăiește atunci...o sa te ajut sa il găsești. Vreau ca tu sa fi fericita...
Y/N-Cred ca intre noi o sa se lege o prietenie frumoasa Jungwoo. Esti un baiat de treaba...si mulțumesc.
Spun eu si ii intind o masca cu un zambet pur si inocent aflat pe fata mea.
-??? POV-
Stateam pe scaun langa semineu si ma uitam spre el. Vad ca incepe sa isi miste usor capul si sa isi deschida, mai apoi, ochii.
???-Vad ca te-ai trezit, Jungkook...
Jk-C-Cine ești? U-Unde sunt?
???-Nu te teme.Eu sunt ingerul care te-a salvat.
Si totusi si...cel mai mare cosmar al tau...

Illness - Jungkook ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum