Capitolul 2*

1K 61 2
                                    

-Y/N POV-
Imi deschid usor ochii si observ ca nu sunt la mine in camera.
Y/N-Ce?
Spun eu ridicandu-ma de pe canapea. Ma uit in dreapta mea si observ un Jungwoo care dormea foarte drăguț.
Trebuie sa recunosc ca Jungwoo este foarte frumos. Pana acum nu am avut timp sa il analizez dar cu siguranță nu este urat.
Parea asa de linistit in timp ce dormea. Nasul lui stralucea usor si parul blondin ii atarna linistit pe frunte, aproape acoperindu-i ochii închiși.
Jw-Ai de gand sa te mai uiți mult?
Spune el deschizandu-si usor ochii si zambind spre mine.
Obrajii mei prind o culoare rosiatica iar eu imi intorc privirea in partea opusa lui.
Jw-Nu te rusina.
Spune el zambind si mai larg.
Y/N-Imi vine sa iti sterg zâmbetul ala de pe fata.
Ma ridic de pe canapea si ma duc spre camera mea.
Jw-Oh haide, nu te supara!
Ma întorc spre el si ii scot limba iar apoi alerg si imi încui usa odata ce am întrat.
Jungwoo chiar e o companie plăcută.
Ma duc spre dulap si imi scot ceva de imbracat. Era destul de cald afara asa ca am decis sa imi iau o fusta si un tricou. Intru in baie si imi dau jos haine. Decid sa imi fac o baie asa ca las apa sa curga in cada. Dupa ce este aproape plina o inchid si imi pun niste saruri cu aroma de căpșuni in apa.
Ma intorc in camera si imi iau telefonul si un caiet. Pun putina muzica si ma afung in apa fierbinte a cazii. Imi las capul pe spate si ma las invaluita de caldura. Mirosul de căpșuni imi invadeaza narile si muzica urechiile. Din cand in cand ma mai uit pe fereastra uriasa cat un perete ce imi invaluie baia doar ca sa observ ce se intampla pe afara.

 Din cand in cand ma mai uit pe fereastra uriasa cat un perete ce imi invaluie baia doar ca sa observ ce se intampla pe afara

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Cam asa ar trebui sa arate) Era inca destul de devreme si pe afara nu prea erau persoane

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


(Cam asa ar trebui sa arate)
Era inca destul de devreme si pe afara nu prea erau persoane. In mare parte vedeam doar mașinile ce se grabeau sa ii duca pe oameni la munca. Imi iau caietul si incep sa desenez cate ceva. Desenul era unul dintre talentele mele. Deoarece provin dintr-o familie bogata, am fost obligata sa fac mai multe lucruri, ceea ce înseamnă ca sunt buna la multe lucruri. Am facut balet de la 4 ani pana la 17 si am luat lectii pentru multiple instrumente cum ar fi pianul si vioara. Dar totusi desenul este doar un hobby.
Dupa aproape o ora si jumatate de stat in cada am decis sa ma spal si sa ies. Imi opresc muzica si ma imbrac. Dau sa ies din baie cand primesc un apel.
Era Naeun.
Y/N-Unnie? Ce faci?
Naeun-Asta voiam sa te intreb si eu. Noi suntem bine. Felix e la dus acum.
Y/N-Si eu sunt bine. Tocmai ce am iesit de la baie.
Naeun-Y/N...acum ca noi o sa ne mutam împreună vreau sa iti spun sa ai grija si sa nu faci vreo prostie. Te rog...
Y/N-Unnie? Ce vrei sa spui?
Naeun-Stiu ca încă suferi dupa Jungkook. Dar nu vreau ca tie sa ti se întâmple ceva. Poate ca ar trebui sa treci peste, a trecut deja un an...
Y/N-Nu. Nu vreau sa trec peste. Jungkook inca trăiește, simt asta.
Naeun-Y/N...de ce esti egoista? Iti faci rau singura crezand ca el inca trai...
Y/N-Nici nu vreau sa aud! Tu ești deja fericita, te-ai casatorit cu barbatul pe care il iubești, ai casa viselor tale, ai un viitor strălucit in fata, dar eu? Eu am pierdut persoana pe care o iubeam cel mai mult pe lumea asta, baiatul care ma facea extrem de fericita chiar daca avea unele probleme, bărbatul langa care voiam sa imi fac un viitor si langa care voiam sa imbatranesc. Si tot eu sunt cea egoista? Ce vrei mai mult de atat. Lasa-ma sa imi trăiesc si eu viata. Lasa-ma sa imi gasesc fericirea pierduta...
Spun eu pe un ton amar si sec.
Nu am mai asteptat sa spuna ceva si inchid apelul cu ea izbucnind in plans.
Dupa toate cele intamplate tot eu sunt cea egoista, nu ajunge faptul ca am deja inima franta?
Cioc! Cioc! Cioc!
Jw-Y/N?! Esti bine acolo?
Y/N-Lasa-ma in pace!
Spun eu lasand un suspin.
Jw-Te rog, deschide usa!
Y/N-NU!
Tip eu cat de tare ma tin plămânii. Simt cum capul meu incepe sa se invarta si usor, usor imaginea mea se incetoseaza. Singurul lucru pe care am reusit sa il spun inainte sa lesin a fost numele lui...numele lui Jungkook...
-JUNGWOO POV-
Jw-Y/N!
Dar vad ca nu imi mai raspunde. Ma duc sa iau cheia de rezerva de care mi-a spus Naeun si deschid usa camerei lui Y/N.
Acolo era. Intinsa pe jos chiar in mijlocul camerei. In toata linistea aceea se putea auzii doar telefonul ei sunand si numele lui Naeun pe ecran.
O ridic de jos si o pun pe pat acoperind-o cu o patura.
Telefonul ei incepe sa sune din nou, dar de data aceasta pe ecran apare un numar strain.
Merg incet spre telefon si fara sa mai stau pe ganduri raspund.
Jw-Alo?
???-Y/N?

Illness - Jungkook ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum