Illness
Volumul II-Y/N POV-
Am promis...
Am promis ca nu am sa te uit niciodată Jungkook.
Si asa si este.
A trecut deja un an de la moartea ta si eu inca nu am reusit sa imi revin. Sentimentele pe care mi le-ai lasat in inima au lasat o urma profunda.
Tot ce s-a întâmplat mi-a lăsat o rana adanca ce se poate vindeca doar daca ai fi aici.
Imi este dor de tine si de existenta ta. Imi lipseste zambetul tau dulce, ochii care au plans atâtea lacrimi si in special...tu...
Nu cred ca am sa pot sa trec peste asta. Nu cred ca am sa pot accepta faptul ca tu nu mai ești, ca nu mai pot se te strang in brate si sa iti spun cât de mult te iubesc.
Cioc! Cioc! Cioc!
Y/N-Aproape gata!
Azi este o zi mare, o zi de care eu nu ma pot bucura atunci când ma gandesc la cele întâmplate.
Naeun-Si? Ce spui?!
Ma uit spre sora mea si ii zâmbesc. Un zambet care ascunde atata durere si amărăciune, un zambet fals făcut sa para real...
Y/N-Arăți uimitor!
Dar ce puteam sa spun. Doar era ziua nuntii ei. Fekix a cerut-o de sotie câteva luni dupa accident.
Acum era ziua cea mare, in care isi uneau destinele pana cand moartea ii va despărți.
Nu voiam sa merg dar nu aveam de ales. Simteam toată gelozia si disprețul pe care il aveam fata de ei. Faptul ca ei isi legau destinele pana la fericiți, traind in pace si armonie, iar eu trebuind sa vad si sa sufar dupa faptul ca el nu mai este, alesul meu...
Naeun-Hai, trebuie sa iti întâlnești partenerul pentru nunta.
Daca asta nu era cel mai oribil lucru, atunci faptul ca trebuia sa fiu domnișoară de onoare alaturi de alt barbat ma omora pe dinăuntru.
Am coborat scarile incet, avand grija sa nu cad si sa imi rup ceva deoarece purtam tocuri si l-am vazut.
Y/N-Buna. Tu trebuie sa fi partenerul meu.
Jw-Incantat de cunoștință numele meu este Jungwoo!
Un nume atat de asemănător cu Jungkook si totusi atat de diferit.
Am incercat sa par cât mai naturala in timp ce zâmbeam deoarece nu voiam ca el sa se simta prost.
Jw-Esti gata?
Y/N-Da.
Il iau de brat si plecam spre mașina care trebuia sa ne duca spre nunta.
Dupa un drum destul de lung ajungem.
Vreau sa cobor din masina dar observ cum usa imi este deschisa.
Y/N-O! Mulțumesc.
Jw-Domnișoară!
Rad putin si cobor din mașină.
In 30 de minute totul era gata. Eram asezata in dreapta Naeunei asteptand sa isi spuna jurămintele sa se uneasca pe viata, unul alaturi de celalalt.
Dupa ce isi spun emoționați juramintele si urmeaza toate instrucțiunile preotului, ajung la partea cea mare, sarutul.
Preot-Poți saruta mireasa!
Si asa vad cum isi unesc buzele. Fara sa imi dau seama bufnesc in plâns.
Naeun si Felix pleaca de la altar spre petrecere si eu sunt luata într-o îmbrățișare.
Era Jungwoo.
Jw-Șșșș...nu mai plânge. O sa fie bine.
Imi spune el fara sa isi dea seama ca eu nu plangeam de fericire...ci de ura...
In momentu in care politia mi-a spus ca Jungkook nu mai este, inima mea s-a întunecat.
Si asa am ramas si acum. Ratacita in întuneric, căutând lumina pe care am pierdut-o odata.
Imi sterg ochii înlăcrimați si il iau pe Jungwoo de mana.
Y/N-Trebuie sa mergem.
Si asa am ajuns sa tin mana si sa imi gasesc alinare durerii in bratele altui bărbat.
Oare unde esti acum, Jungkook?
Sper ca îți e bine acolo unde ești...
Sper ca nu m-ai uitat si nu ai sa ma uiți niciodata...
-??? POV-
???-Da?
???-Nu iti face griji. O sa am eu grija de el.In sfârșit am reușit sa postez urmatorul volum!😁😂
Din pacate am cam întârziat cu postarea lui, deoarece am avut câteva probleme la scoala. Imi pare rau pentru asta.
Nu stiu cum o sa decurga lucrurile de acum încolo, deoarece programul meu pe următoarele săptămâni este foarte încărcat .
Sper insa sa nu va dezamăgesc si sa incerc sa postez cat mai des. 😁
CITEȘTI
Illness - Jungkook ff
FanfictionTu esti singura care a putut vedea prin mine...tu ai reusit sa imi îndepărtezi masca sub care ma ascundeam...tu ai ales sa stai langa mine chiar si atunci cand o luam razna, deoarece tu esti singura care m-a putut intelege...tu m-ai vindecat... 🚫AT...