Pe tot parcursul orei Naeun nu mi-a spus nimic, doar s-a uitat foarte straniu la mine, lucru care ma face sa ma simt incomod si cumva iritat de privirile ei.
Ora se apropia de final si eu abia asteptam. Nu trecusera nici macar 60 de minute si eu deja o uram pe Naeun...desi imi parea putin cunoscuta.
Mi-am scuturat repede gandul de la ea cand am auzit sunetul clopotelului. In sfarsit timp liber,departe de toata adunatura asta iritanta.
In timp ce aproape toata lumea paraseste usor clasa, eu raman nemiscat.
Nici nu am de gand sa ma înghesui sa ies primul.
Dupa ce aproape toata lumea iese, imi iau geanta si imi scot un pix doar ca sa fiu tulburat de o voce.
Naeun-Tu nu vii?
Jk-De ce te intereseaza?
Naeun-Voiam doar sa fiu prietenoasa...
Jk-Multumesc, dar nu am nevoie.
Naeun-De ce esti asa?
Jk-Ce vrei sa spui?
Naeun-Nu stiu...de ce esti asa de rece...
Jk-Ce ar fi sa nu iti mai bagi nasul in viata mea.
Spun eu lipsit de sentimente, cu un dezgust vizibil.
Naeun-Ciudatule...
Spune ea in soapta, fara sa isi dea seama ca eu o pot auzii, inainte sa iasa din clasa.
Dupa ce a iesit, am tras o gura mare de aer in piept si am rasuflat puternic, incercand sa ma calmez.
Urasc scoala asta...
Pana la urma am decis ca e mai bine sa ma duc si sa imi iau ceva de la automatul de pe hol, care spre "bucuria" mea era foarte aproape de clasa mea.
Ma ridic usor de pe scaun si imi trag gluga hanoracului pe cap. Imi misc usor picioarele spre iesire si mai intai verific sa nu fie multi oameni.
Nu vad decat doua fete langa un vestiar asa ca decid totusi sa ma duc, plus imi era foarte sete.
Cand trec pe langa cele doua fete care erau mai mult dezbracate decat imbracate, le aud susotind si razand de mine.
Fata1-Fata, uite-l pe ciudatul ala din anul doi de la arta si fotografie.
Fata2-Mor fata, am auzit ca a vrut sa isi puna capat zilelor odata.
Fata1-Lol ce depresiv, pacat ca e frumos.
Fata2-Ai dreptate, daca nu ar fi asa, as sarii direct pe el, adica chiar acum, in momentul acest...
In acest moment abia reuseam sa imi stapanesc furia. Ma intorc spre ele si le dau o privire ucigatoare,lucru care le face sa se oprească si sa fuga in baia de langa.
Oftez din nou si realizez ca am ajuns in fata aparatului.
Aleg butonul numarul trei, deoarece vad ca au si banana milk si apoi bag cateva monede doar ca sa vad ca nu am destule, iar...
Intr-un moment de pura furie dau cu pumnul in masinarie si scot un marait care se aude pe tot holul.
???-Aici, lasa-ma sa te ajut.
O mana se strecoara pe dupa mine si baga monedele lipsa in aparat.
Am ramas incremenit pentru o secunda, cu pumnul lipit de aparat si cu ochii la fel de mari ca o farfurie.
Sa fie oare...
Vocea aia...
Y/N...
Imi intorc incet corpul si sunt intampinat de privirea ei.
Aceiasi ochi c/o si acelasi zambet dragalas.
Fara sa imi dau seama de ce, inima mea a inceput sa bata anormal de tare. Iar se intampla ceva cu mine. Iar se întâmplă ceva lagat de ea...
Y/N-Oh! Ne întâlnim din nou!
Spune ea si lasa un mic surâs dupa.
Jk-Da...
Spun eu putin nesigur, aplecandu-ma sa iau cutia.
Y/N-Vreau si eu una!
Imi spune ea si isi face loc la aparat, iar apoi isi ia si ea una.
Impunge cutia ei cu un pai iar apoi scoate unul din geanta si pentru mine.
Nu apuc sa iau paiul ca ea il infige in bautura mea si zambeste inocent spre mine.
Y/N-Ador sa fac asta!
Jk-Ce? Sa infigi un pai in cutiile altora?
Y/N-Da. Nu crezi ca e amuzant?
Jk-Aaa...nu chiar.
Y/N-E de inteles, probabil ca sunt eu mai speciala.
Jk-Da...
Y/N-Oricum, nu crezi ca e un fel de coincidenta sau ceva de genul?
Jk-Hmm?
Spun eu luand o gura de lichid.
Y/N-Faptul ca ne-am intalnit din nou? Cumparand tot banana milk, tu ramanand fara cativa bani,eu platind.
Jk-Ce vrei sa insinuezi cu asta?
Y/N-Poate ca e soarta!
Imi spune ea inocenta. Raman putin uimit la raspunsul ei. Ea e prima fata de care am indraznit sa ma apropii si cu care chiar am reusit sa port un fel de conversatie.
Sa fie oare chiar...soarta?
Inainte sa ii raspund totusi, aud ca cineva ii striga numele.
Naeun...
Naeun-Y/N! Misca aici!
Y/N-Unnie?!
Jk-Unnie?...
Spun eu in soapta si o privesc pe Naeun cum se indreapta spre noi.
Naeun-Ce faci aici, cu el?!
Si uite cum dezgustul meu pentru Naeun s-a intors.
Y/N-Oh? Voi doi va cunoașteți?
Naeun-Asta voiam sa intreb si eu.
Y/N-Unnie, Jungkook e baiatul de care ti-am povestit.
Y/N...i-a povestit de mine...
Naeun-Nu se poate...
Y/N-Ce vrei sa spui?
Naeun-Nu vreau sa te mai vad prin preajma lui vreodată,ai inteles?!
Mi-am strans mana intr-un pumn si mi-am indreptat privirea spre podea.
???-Euni? Ce faci acolo?
Si uite si cum cel mai mare cosmar al meu apare...Hello!
Nu stiu daca ati observat dar am schimbat putin coperta.😅Mie parca imi place mai mult asta. Voua?😁
CITEȘTI
Illness - Jungkook ff
FanfictionTu esti singura care a putut vedea prin mine...tu ai reusit sa imi îndepărtezi masca sub care ma ascundeam...tu ai ales sa stai langa mine chiar si atunci cand o luam razna, deoarece tu esti singura care m-a putut intelege...tu m-ai vindecat... 🚫AT...