???-Euni, scumpo, ce faci tu cu Jungkookie?
O intreaba pe Naeun si ma ia pe mine de dupa gat, intr-un fel "prietenește" care ma face sa imi incord toti mușchii.
Y/N-Unnie, tu il cunosti pe baiatul asta?
Spune Y/N si arata catre Felix.
Naeun-Y/N,ce ti-am spus noi despre aratatul cu degetul?!
Y/N-Nu se cuvine...pentru ca suntem dintr-o familie mare.
Spune ea uitându-se la picioarele ei si jucându-se cu degetele. Pentru o secunda chiar mi s-a facut mila de ea. Ceva, ceva legat de ea ma face sa simt chestii ciudate...chestiile pe care nu le-am mai simtit de mult.
Felix-Acum,daca am terminat, ce spuneți sa mergem fiecare in clasele lui.
Spune el intorcandu-si capul spre mine si zambind fals, ca de fiecare data.
Felix-Eu vreau sa am o vorba cu Jungkook pentru cateva secunde,daca se poate.
Ii face cu ochiul lui Naeun care da din cap odata si mai apoi le face semn prietenilor lui Minho si Chan.
Daja stiu ce urmeaza.
Speram ca macar in prima zi sa scap...de bataie.
Am vazut ca Naeun o prinde pe Y/N de mana si incepe sa o traga dupa ea. Saraca Y/N parea asa de confuza, dar mai bine sa nu vada ce urmeaza.
Dupa ce ajung in drept cu celalalt hol, o vad pe Naeun cum sa uita pentru ultima oara la noi si apoi pleaca in continuare.
Nu durează mult si sunt lipit de perete cu nu pumn. Simt cum nasul meu incepe sa sangereze si cum gluga imi cade de pe cap.
Felix-Ce treaba ai tu cu Naeun si sora ei? Ha?!
Jk-Nu am nici o trea...
Dar inainte sa imi termin fraza simt un cum un alt pumn face impact cu burta mea.
Din cauza durerii ma las in fata dar sunt readus înapoi in picioare de cei doi.
Felix-Asculta la mine ciudatule! Daca te mai atingi de vreuna din ele o sa o patesti mai rau decat atat!
Si vad cum isi ridica pumnul sa ma loveasca din nou.
Imi inchid ochii si astept impactul dar tot ce aud este un tipat ascutit si cum sunt prins într-o imbratisare.
Imi deschid ochii si vad cum corpul fragil a lui Y/N este lipit de pieptul meu si pumnul lui Felix lipit de sptele ei.
Ma uit putin înfricoșat la scena din fata mea si din accident imi unesc privirea cu cea inlacrimata a lui Y/N. Desi plangea...zambetul ei nu ii părăsise fata angelica.
Naeun vine cu lacrimi in ochii in fata noastra si incearca sa o traga pe Y/N de pe mine.
Naeun-Fetita prostuta! Cum poti sa faci asa ceva?!
Il vad pe Felix cum le spune prietenilor lui sa plece.
Clopotelul sunase deja de mult timp.
Rămăseserăm doar noi patru pe hol. Felix care se uita confuz si înfricoșat dintr-un colț, Naeun care tragea de Y/N, care inca era prinsa de mine...si eu, eu care eram stana de piatra. Fata mea era fara expresie, iar mintea imi era ingandurata.
Oare de ce?
De ce face Y/N asta pentru mine?
Poate ca avea dreptate...soarta a indrumat-o spre mine.
Dar nu pot. Daca o sa o tin alături de mine o sa ii fac doar rau. O sa o stric si pe ea.
O sa ii tai aripile si o sa o trag in iadul in care ma aflu.
Naeun-De ce Y/N! De ce esti asa?!
Naeun inca se zbatea sa o dea jos de pe mine. Dar inainte sa imi dau seama, sentimentul de caldura pe care ii emana corpul ei se evapora si o palma se loveste atat de tare de obrazul Naeunei incat capul i se intoarce spre stanga.
Y/N-Intrebarea este, de ce esti TU asa!!
Spune Y/N cu o furie ne mai intalnita pana acum.
Y/N-Care e treaba voastra? Ce problema aveti cu saracul copil! Doar pentru ca este diferit asta nu inseamna ca voi trebuie sa il tratați diferit!
Spune ea cu lacrimi care i se scurg pe obraz.
Y/N-Nu puteți sa obligați lumea sa faca ce vreti voi! Unii oameni nu merg dupa modelul vostru bolnav de perfecțiune!
Spune ea inainte sa o ia la fuga spre iesire.
Y/N-Aa! Si sa ii spui mamei ca stau la Sunmi in seara asta!
Si cu asta iese din scoala.
Holul pe care ne aflam ramane inconjurat de o liniste de mormant,dar nu mult dupa se aud doar sunetele de plans ale lui Naeun care usor, usor se transforma in raset.
Naeun-Vezi ce ai făcut. Este doar vina ta... Poate de aia te uraste toata lumea.
Imi spune ea inainte sa plece.
Felix-Asta nu s-a terminat.
Imi spune el inainte sa plece dupa ea.
De asta nu imi place scoala asta si oamenii in general. Doar ce a venit aici de cateva ore si deja este stapana peste tot.
Imi sterg nasul cu maneca si o iau incet catre infirmerie. Ma bucur ca o cunosc pe doamna aceea.
Singura femeie care m-a ajutat in viata asta...pana acum.
Am mers la ea si mi-am luat liber restul zilei, nici nu e de mirare ca ma cunoaste cand cel putin odată pe saptamana ajungeam in cabinetul ei cu ceva.
Am iesit din scoala asta oribila si am luat-o usor spre casa mea, cu gandul tot la Y/N.
Fata asta chiar imi ridica semne de intrebare.
Imi scot pachetul de tigari si scot una pe care o aprind mai apoi.
E ciudat cum ceva din interiorul meu imi spune ca trebuie sa o protejez si in acelasi timp sa nu ma apropii de ea...Hello...din nou!😂😂
Am decis ca o sa postez inca unul astazi ca o surpriza pentru voi. 💛💛
Sper sa va placa.😁
CITEȘTI
Illness - Jungkook ff
FanfictionTu esti singura care a putut vedea prin mine...tu ai reusit sa imi îndepărtezi masca sub care ma ascundeam...tu ai ales sa stai langa mine chiar si atunci cand o luam razna, deoarece tu esti singura care m-a putut intelege...tu m-ai vindecat... 🚫AT...