-JUNGWOO POV-
Jw-Ce vrei sa știi?
Sm-Asta o sa fie începutul unei bune prietenii, dragul meu...Jungwoo...
Spune ea cu un zambet malefic pe fata.
Te rog, Jungkook, ai grija de ea...
Sm-Mai întâi.
Jw-Stai!
Sm-Ce?
Jw-Iti spun cu o singura condiție, le dai drumul părinților mei.
Sm-S-a facut.
O vad cum se intoarce cu spatele la mine si suna la cineva.
Ma uit prin camera si observ ca nu este nimic pe aici, ma uit la ea si observ ca are cheile in buzunarul de la spatele pantalonilor , aproape sa cada.
Ma uit putin mai atent si cand nu se asteapta imi ridic piciorul si usor ii scot cheile. Acestea cad pe jos, sper sa nu le vada.
Nu dureaza mai mult de cateva secunde si se intoarce si imi arata ca ai mei au parasit locul.
Sm-Fericit?
Jw-Mai mult ca niciodată.
Sm-Unde e?
Jw-Cine?
Sm-Y/N?
Jw-La ea acasă.
Sm-Cine mai e acolo.
Jw-Nu prea multa lume.
Ma uit la ea pe sub breton si ii zâmbesc amar.
Imi simt capul îndreptat spre stanga si o lovitura de palma primita de la ea.
Sm-CINE!
Ii spun cine si ma intreaba ce legatura are Y/N cu Jungkook.
Jw-Este însărcinată...cu el.
Sm-Ce?
Spune ea putin confuza si împietrita.
Jw-Ooo! Nu știați, Jungkook este tatal copilului ei.
Ma trezesc iar cu o palma peste fata.
Sm-MINCIUNI!
Spune ea printre lacrimi.
Jw-Fi sincera cu mine Sunmi, chiar credeai ca o sa te iubească?!
Ii spun eu sarcastic si ca sa vezi, inca o palma.
Sunmi vine mai aproape de mine si imi prinde in mana maxilarul.
Sm-Daca mai spui ceva ca nu trebuie, te împușc.
Jw-Asta este tot?
Si imediat simt o durere necruțătoare in umar.
Chiar m-a împușcat.
Sm-Stai liniștit nu o sa mori,inca.
Imi da drumul si se intoarce in aceeași poziție pe care o avea.
Sm-Stai aici Jungwoo, eu am niste treburi de rezolvat.
Iar mai apoi pleaca, inchizand usa dupa ea.
In momentul acela singurul lucru pe care il stiam era ca trebuia sa ies de acolo. Mi-am miscat usor scaunul si am incercat sa ma eliberez dar in zadar, ca sa nu mai spun ca mana mea sangera.
Mi-am intins piciorul si am tras cheile de pe jos. Am încercat sa le apuc cu mana si am reusit. Am inceput sa tai sfoara dar imi era foarte greu. Dupa ce am reusit sa ma eliberez, am luat-o spre usa. Am deschis-o cu atenție si am ieșit afara, nu era nimeni.
Am urcat scarile si am auzit niste voci.
???-Sunteți sigura?
Era o voce de barbat dar cealaltă cu siguranță era a lui Sunmi.
Sm-Da, o sa o fac sa plătească. Daca nu am reușit sa ii omor copilul atunci, o sa ma asigur ca de data asta o fac amandoi, iar mai apoi o sa il am pe Jungkook doar pentru mine!
Sunmi iese afara din casa urmata de barbat iar eu prind ocazia si merg spre bucatarie. Iau telefonul fix care se afla pe perete si sun.
Le dau adresa si datele necesare si o iau spre casa lui Y/N.
Ies pe usa din spate si ma duc catre uba dintre mașini. O deschid si intru înăuntru, pornind cu viteza maxima spre casa lui Y/N.
-Y/N POV-
Am decis ca nu mai are rost sa ne punem iar la somn asa ca am ramas sa ne uitam impreuna la un film.
Eram in bratele lui Jungkook cand usa se deschide larg si pe usa intra nimeni altul decat Jungwoo.
Sar repede in picioare cand vad in ce stare se afla.
Y/N-Dumnezeule, ce ti s-a întâmplat?!
Jw-Nu avem timp de asta! Este pe urmele voastre!
Y/N-Ce? Nu înțeleg! Nu ar trebui sa fi plecat?
Jungkook, Naeun si Felix se ridica si vin in spatele nostru,Jungkook si Felix ținând o distanta destul de mare.
Jw-Jungkook, ia-o pe Y/N, Naeun si Felix si plecați de aici, acum!
Jk-Ce se intampla Jungwoo?!
Jw-Sunmi vine dupa voi!
Y/N-Cum adica vine dupa noi!
Jk-Trebuie sa plecam. Nu avem timp!
Jungkook ma ia de mana si ma trage spre ieșire dar cand deschide usa...Sunmi...
Sm-Surpriza!
Spune ea tinand pistolul îndreptat spre mine.
Jungkook ma impinge in spatele lui si incepem sa ne dam din ce in ce mai in spate.
Jk-Ce tot vrei de la noi Sunmi!
Sm-Oh Jungkook, cum poti sa fi asa de inocent.
Jk-Lasa arma jos.
Sm-Chiar vrei ca totul sa iasa rau? In fata iubiticii tale?
Jk-Lasa-ne in pace!
Sm-Nici macar in visele voastre cele mai frumoase! Vreau ceea ce ea are.
Jk-Ce vrei.
Sm-Pe tine sau ii spun povestea si o terminam aici.
Jk-Dispari!
Sm-Ai grija cum vorbești cu mine!
Spune ea agitata si îndreaptă pistolul spre capul lui Jungkook.
Vreau sa ies in fata lui dar sunt tinuta de o mana.
Jw-Nici sa nu te gândești.
Sm-Bine, asa se fie. Y/N vrei sa aflii o povestioara?
Y/N-Vreau sa pleci naiba si sa ma lași in pace!
Sm-Nu e prea dragut din partea ta. Dar ce conteaza, ideea e...daca te întrebai cine sunt părinții lui Jungkook, ei bine, ei sunt doar niște infractori fara inima.
Jk-Inceteaza!
Sm-Dupa ce ca si-au batut joc de propriul lor copil, si-au batut joc si de altii. Cum ar fi mama mea, care a ajus sa isi ia zilele si tata lui Naeun, care apropo, era foarte bun prieten cu tatal tau, dar nu stia ca soția lui are o aventura cu altul.
Am înghițit in sec si m-am uitat cu ochii înlăcrimați spre fiecare.
Y/N-Minti...
Sm-Daca mint, atunci tu...de ce crezi ca ești azi aici?
Y/N-Ajunge!
Spun eu si trec in fata lui Jungkook.
Y/N-Am crezut ca suntem prietene, am avut încredere in fiecare si uite ce primesc...
Sm-Ce trist, mai ales ca restul știau deja.
Jk-Pleacă...
Sm-Nu fara un mic cadou de la revedere.
Vad cum Sunmi isi îndreaptă arma spre mine si apasa pe tragaci...dar nu ma împușcă pe mine.
Vad cum barbatul cade la pamant si instant ma prăbușesc si eu.
Între timp ajunge si politia care o aresteaza pe Sunmi.
Ma apropii de el cu ochii in lacrimi si cu mâinile tremurânde.
Te rog, te rog sa fi bine...Hello!
Am trista veste sa va spun ca acesta o sa fie penultimul capitol din aceasta carte.
Sper ca pana acum v-a placut si ca ati fost captivați de povestea pe care am creat-o .😁
Dupa aceasta care o sa incep alta, nu va speriați, va fi tot cu Jungkook. 😂
Dar am sa va las sa alegeți una dintre ele in capitolul final.
Stiu cat de mult va place aceasta carte dar nu mai am cum sa o continui si sper ca voi veți intelege. ☺️
Pentru capitolul final am o mica surpriza, la final o sa va etichetez, daca vreți sa fiți etichetate va rog sa scrieți "EU VREAU SA FIU ETICHETATA", in comentarii. 😁😁
In alta ordine de idei, am o intrebare pentru voi.
Cine credeți ca a fost impuscat?
Va las aici trei varinate
1.Jungkook.
2.Jungwoo.
3.Felix.
CITEȘTI
Illness - Jungkook ff
FanficTu esti singura care a putut vedea prin mine...tu ai reusit sa imi îndepărtezi masca sub care ma ascundeam...tu ai ales sa stai langa mine chiar si atunci cand o luam razna, deoarece tu esti singura care m-a putut intelege...tu m-ai vindecat... 🚫AT...