Eram tot pe acelasi hol. Doar eu si gandurile mele...
Înconjurat de intuneric si gelozie.
Aveam nevoie...de ea...
...................
Trei saptamani.
Atata timp a trecut de cand nu am mai vorbit cu ea.
Eram deprimat si monoton. Recent am aflat de ce Felix a incetat sa se mai ia de mine. Am implorat-o pe Naeun sa imi spună ce s-a intamplat cu adevarat. Am aflat pana la urma si cine este Y/N cu adevarat.
Ea este exact ca mine, doar ca într-o stare mai buna.
Același fel de persoana care nu si-a găsit locul printre persoanele cu care se afla.
Doar ca ea nu are un trecut asa de ruinat ca al meu...
Uitându-mă o ultima data la ceas, imi iau papucii si ies sa iau o gura de aer.
Coboram incet scarile cand aud niste voci. De obiciei nu sunt genul de persoana care sa traga cu urechea la discuțiile altora, dar de data asta ceva mi-a captat atentia.
Sau sa spun mai bine cineva.
Mi-am dat seama ca este o conversatie intre Jin, Namjoon si Y/N...
Dar oare ce cauta ea aici, mai exact cu ei.
Nu m-am putut abtine, m-am ascuns dupa scara si am inceput sa ascult ce au de spus.
La inceput au discutat doar despre chestii obisnuite. Despre gatitul lui Jin, despre cum Namjoon a rupt nu stiu ce dulap, mai cateva tipete de la Jin si bineînțeles rasul simpatic a lui Y/N.
Ascultam deja de mai bine de zece minute si deja incepeam sa ma plictisesc, dar cand am vrut sa plec am auzit ceva care mi-au facut picioarele sa intepeneasca in loc.
Jn-Si,Y/N,cum merge treaba cu tipul ala.
Spune Jin cu o voce foarte enervanta.
Y/N-Ce vrei sa spui Jin?
Jn-Baiatul cu care te-am vazut ieri la magazin.
Y/N-Aaaa! Numele lui e Jin-woo, e un baiat de la mine de la școală.
Jin-woo. Cand am auzit numele lui am simtit cum sangele a inceput sa imi fiarba in vene. Nu era de ajuns faptul ca l-am vazut împreună cu ea pe hol, acum e împreună cu ea peste tot. Oare sunt...
Nu! Jungkook! Nu te mai gândi la asta. Y/N nu ar sta cu unu Jin-woo...nu?
Nj-Si? Sunteti împreună.
Aud un mic suras de la Y/N.
Y/N-Cred ca s-ar putea spune si asa.
Spune ea. Simt cum lacrimi fierbinți mi se scurg pe obraz. Le sterg si imi continui drumul. Poate ca pana la urma ea a vrut doar sa se joace cu sentimentele mele. De ce am avut incredere in ea? De ce nu m-am asteptat la asta din partea ei.
Sunt asa un prost...un prost care a invatat sa iubeasca doar ca sa fie ranit...
-Y/N POV-
Y/N-Cred ca s-ar putea spune si asa.
Nj-Ce vrei sa spui.
Y/N-Ca nu e adevarat. Eu si Jin-woo suntem doar prieteni. Lui ii place foarte tare de prietena mea cea mai buna Sunmi. Asa ca m-a rugat sa ii dau niste sfaturi.
Jn&Nj-Aaaa! Si ce făceați impreuna la magazin?
Imi pun mana pe fata si incep sa rad.
Y/N-Il ajutam sa ii caute un cadou. Plus am luat si eu ceva dragut pentru Jungkook.
Le spun si le arat cadoul pe care l-am cumparat special pentru el. Pana la urma chiar daca m-a ranit nu mai conteaza, tot ce vreau acum este ca noi doi sa incepem sa ne intelegem mai bine si poate ca in final o sa ajungem sa îmbătrânim unul langa celalalt.
Jn-Jungkook? Vecinul nostru?
Y/N-Chiar el. Ma gandeam ca pot sa ii fac o vizita si poate o sa ne impacam.
Nj-Sunteți certati?
Y/N-Da...
Spun eu si imi ascund mana lovita de el la spate.
Jn-E cam ciudat, esti sigura ca el este?
Y/N-Da,de ce?
Spun eu putin curioasa. Poate ca o sa am sansa sa aflu mai multe despre el. Nu e prima oara cand ma intalnesc cu Jin si Namjoon. Mi-au devenit doi prieteni foarte buni si de la ei am aflat mai multe lucruri despre Jungkook, mai ales faptul ca are un trecut dureros si ii place sa nu vorbeasca despre el.
Din cate am inteles trecutul lui l-a facut asa cum este acum, el i-a creat problemele si starile pe care le are. Dar stiu si faptul ca eu sunt singura fata cu care a interacționat in ultimii ani. Si nu vreau ca acest lucru sa se schimbe.
Dupa ce mi-am luat la revedere de la cei doi băieți, am urcat scarile pana la apartamentul lui Jungkook.
Am batut de cateva ori la usa si am asteptat, dar nimic.
Am stat totusi la usa cam jumătate de ora in care am tot batut si i-am strigat numele. Chiar imi parea rau ca nu apucasem sa ii iau numarul de telefon.
Am plecat in final acasa.
*O săptămână mai tarziu*
O saptamana, atata timp l-am asteptat. In fiecare zi am fost prezenta cel putin doua ore in fata usii lui si nimic. Parca intrase in pamant. Nu era niciunde, nici la scoala nu a mai venit. L-am cautat peste tot dar cum nimeni nu il cunostea nu stiau nimic de el
In final, nu am renunțat chiar la tot.
Am mers la politie si l-am dat disparut.
Am plans noptile si m-am inchis in mine tot mai mult.
Oare unde este?
De ce a plecat?
Si cand se va întoarce?
Y/N-Te rog, Jungkook. Nu ma lasa așa... Am nevoie de tine...Hello!
Waaa, cred ca asta este penultimul capitol al cartii Illness.
Totuși, am o idee foarte buna pentru final si ma gandeam ca poate o sa fac si un al doilea volum, mai ales pentru faptul ca v-a placut asa de mult.😁
In orice caz,ce credeți ca s-a întâmplat cu Jungkook? Oare unde este? A parasit-o pe Y/N cu adevărat?
CITEȘTI
Illness - Jungkook ff
FanfictionTu esti singura care a putut vedea prin mine...tu ai reusit sa imi îndepărtezi masca sub care ma ascundeam...tu ai ales sa stai langa mine chiar si atunci cand o luam razna, deoarece tu esti singura care m-a putut intelege...tu m-ai vindecat... 🚫AT...