Capitolul 10*

941 59 12
                                    

Naeun inchide apelul cu Jungkook iar eu ma uit la ea cu o privire ucigatoare.
Y/N-Era necesar sa ii spui?!
Naeun-Tu te enerva, am făcut-o pentru binele tau si al copilului.
Y/N-Te urasc.
Naeun-Si eu te iubesc sis.
Y/N-I-ai spus sa imi aduca murături?
Naeun-Da.
Eu si Naeun ne asezam pe canapea in sufragerie si dam drumul la televizor.
Y/N-Am emoții...
Spun eu jucandu-ma cu marginea tricoului.
Naeun-De ce?
Y/N-Pentru ca...l-am mințit in legatura cu asta, l-am ranit...
Naeun-Sunt sigura ca Jungkook o sa inteleaga.
Y/N-Totusi...
Si chiar atunci se aude o bataie in usa.
Naeun-El e, deschide-i.
Y/N-Nu!
Naeun-Esti doar o mața speriata.
Y/N-Ai dreptate, asa ca du-te si deschide.
Naeun se ridica de pe canapea si se duce spre usa.
Jk-Unde e?
Naeun-In sufragerie.
Amandoi întra in sufragerie si il vad pe Jungkook cum imi zambeste. Imi las capul plecat si incerc sa il ignor.
Jk-Babe?
Jungkook spune si se aseaza langa mine pe canapea.
Jk-Hei, uită-te la mine.
Imi spune el bland, ridicandu-mi usor barbia ca sa ma priveasca in ochi.
Jk-Muraturi?
Intreba cu un zambet mare pe fata, iau borcanul ezitand si il deschid. Dupa ce iau prima gura ma simt mult mai bine.
Y/N-O, Doamne!
Spun eu lasandu-ma pe spate, cu borcanul in brate. Mananc cateva dar ma simt putin inconfortabil deoarece Jungkook se tot uita la mine.
Y/N-S-a întâmplat ceva?
Intreb eu inocent, observând zambetul lui Jungkook crescând din ce in ce mai mare.
Jk-Pot?
Y/N-Hmm?!
Jungkook arata cu mana spre burtica mea, care nu este deloc vizibila. Ii dau aprobarea si il vad cum imi ridica tricoul foarte gentil. Isi pune mana pe burta mea si se uita la mine cu ochi sclipitori.
Zambesc cand il vad.
Y/N-Imi pare rau...
Jk-Ce?
Spune el scos din transa.
Y/N-Imi pare rau ca te-am mințit.
Jk-Ca tot veni vorba, sper ca ai un motiv bun.
Oftez putin si musc iar din murătura.
Y/N-Mi-a fost frica...
Spun eu in soapta, intorcandu-mi capul in partea opusa.
Jk-Ce ai spus?
Y/N-Am spus ca mi-a fost frica.
Ma uit direct in ochii lui de data asta.
Jk-De ce?
Y/N-Am crezut ca Sunmi este...nu pot sa o spun...doar gandul ca ea este însărcinată ma face sa o iau razna.
Jk-Aaa! Inteleg ce vrei sa spui.
Y/N-Dupa ce am aflat ca nu este copilul tau m-am simțit si mai prost pentru ca te-am mințit.
Jk-Nu ma supar, ma bucur ca micuțul nostru este bine.
Spune el cu un zambet larg pe fata, nu durează mai mult de doua secunde si bufnesc in plans. Jungkook se uita panicat la mine si incepe sa ma intrebe daca sunt bine sau daca a spus el ceva greșit.
Jk-Imi pare rau, nu am vrut sa te supar!
Ma ia in brate dupa ce pune borcanul pe masuta din fata canapelei.
Y/N-Nu m-ai suparat, sunt doar...hormonii mei au luat-o razna iar.
-NARATOR POV-
Între timp Naeun privea tot ce se întâmplă cu un zambet triumfător pe fata.
Felix-Ce se intampla?
Intreba Felix adormit.
Naeun-Uite ce am făcut!
Spune ea vesela. Cand Felix realizează ce se întâmplă ramane socat.
Felix-Jeon!
Jungkook si Y/N isi intorc privirea spre Felix care ii da o privire ucigătoare lui Jungkook.
Felix-Ce cauți aici?!
Spune el si vine destul de violent catre Jungkook care se ridica de pe canapea.
Felix isi inclesteaza pumnul si incepe sa respire greoi. El nu il prea place pe Jungkook.
Jk-Ce ai de gand Felix?
Întreabă el amenințător.
Felix se pregătește sa il lovesca dar înainte ca pumnul lui sa il loveasca, Jungkook il oprește.
Jk-Nici sa nu îndrăznești.
Felix devine agitat si furios, incearca sa isi scoata pumnul din strânsoarea lui Jungkook dar nu reușește. Naeun si Y/N incercau sa ii opreasca dar totul se sfârșește brusc cand Naeun cade pe jos lasand un mic tipat.
Felix începe sa se panicheze si merge sa vada daca totul este in regula cu Naeun.
Nimeni nu stia ca in tot acest timp erau priviți.
-SUNMI POV-
Tocmai ce ma trezisem. Era destul de devreme dar am simtit nevoia sa mănânc ceva. Imi dau jos patura si ma uit la burtica mea. O ating usor si mai apoi ma ridic. Merg spre bucatarie si observ ca nu mai avem ceea ce imi doream asa ca ma duc spre camera lui Jungkook. Bat usor la usa dar nici un sunet. Probabil ca doarme. Intru in camera si observ ca geamul de la camera era deschis si Jungkook nu era nici unde.
Ma înfurii la gandul ca el este deja in bratele ei.
Totul a mers asa de prost. Dupa ce am reușit sa raman însărcinată, am incercat sa il fac pe Jungkook sa creadă ca este copilul lui, dar este prea inteligent pentru asta.
Cobor scările si sunt întâmpinată de doi dintre oamenii mei.
Sm-Unde este!
Întreb eu pe un ton jos.
???-La ea acasa...
Sm-Nu de el vorbeam, de celălalt.
???--Jos.
Imi iau papucii in picioare si cobor la subsol.
Intru într-o camera si acolo era, in mijlocul camerei, legat.
Merg mai aproape si ii dau jos legatura de la gura.
Sm-Noi doi vom trebui sa vorbim.
???-Nu am nimic sa iti spun!
Sm-Eu cred ca ai niște informații foarte utile mie.
???-Las-o in pace pe Y/N!
Sm-Stai liniștit, noi doi o sa cooperam foarte bine, altfel sti ce se întâmplă.
Si ii arat o filmare cu părinții lui, legați, fiecare avand cate o arma la cap.
???-Ce vrei sa știi?
Sm-Asta o sa fie începutul unei bune prietenii, dragul meu...Jungwoo...



Illness - Jungkook ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum