Capitolul 12*

1K 67 17
                                    

Cad in genunchi in timp ce autoritățile o iau pe Sunmi.
Y/N-Nu se poate...
Spun eu astupandu-mi gura cu mâinile. Talia mea este cuprinsa pe la spate si capul meu este adus in pieptul cuiva.
Jk-O sa fie bine, îți promit.
Imi sopteste Jungkook încercând sa ma linisteasca.
Naeun-Ar trebui sa o duci sus, nu vrem sa se întâmple iar ceva cu copilul.
Spune Naeun îngrozită.
Fara sa imi dau seama sunt ridicata de pe jos si dusa la mine in camera.
Jungkook ma lasa usor pe pat si se pune in fata mea tinandu-mi mâinile in ala lui.
Jk-Jungwoo o sa fie bine, iti promit.
Y/N-Si daca nu o sa fie?
Jk-Y/N...ar fi mai bine sa te odihnești putin,ce spui?
Oftez putin si ma intind pe pat inchizandu-mi ochii.
Jk-Pot sa...
Y/N-Trebuie sa te schimbi. Esti murdar.
Spun eu fara a-mi deschide ochii.
Jk-Nu am haine.
Y/N-Cauta in dulap.
Jk-Astea sunt cumva hainele mele?
Dupa ce a "disparut", eu i-am luat majoritatea hainelor si le-am adus la mine.
Y/N-Poate...
Spun eu incercand sa imi opresc zambetul.
Jungkook intra in baie si peste cateva minute bune il simt cum isi pune mainile in jurul taliei mele si ma îmbrățișează.
Y/N-Imi este frica...
Jk-Hmmm?
Intreaba el ascunzandu-si fata in parul meu.
Jk-Mirosi bine.
Y/N-Nu asta era idea.
Jk-Stiu ca esti ingrijorata cu privire la Jungwoo, dar deja l-au dus la spital, il vizitam maine.
Y/N-Sper sa fie bine.
Jk-O sa fie, acum hai, trebuie sa dormim.
Si asa cadem amandoi in lumea viselor.
......................
Imi deschid usor ochii si realizez ca este miezul zilei.
Jungkook nu mai era langa mine. Merg la baie si instant simt nevoia de a manca clatite.
Ma spal pe fata si pe dinti iar mai apoi cobor scările spre bucatarie.
Felix-Buna dimineața frumoasa din padurea adormita.
Spune el sarcastic.
Y/N-Unde este Jungkook si Naeun?
Felix-Naeun este sus iar iubitelul tau norocos a iesit afara, nu stiu unde s-a dus.
Jk-Nici nu este treaba ta pana la urma.
Spune Jungkook intrând in bucatarie.
Jk-Hei!
Spune el zambitor venind mai aproape, furandu-mi un mic sarut.
Naeun-Va rog, sa nu va certati,ar trebui sa invatati sa va înțelegeți tinad cont ca o sa fiți rude.
Spune Naeun intrand in bucatarie.
Jk-Cine spune ca o sa fim rude?
Ma uit spre Jungkook si ii dau o palma peste umar.
Jk-Scuze.
Y/N-Vreau clatite!
Naeun-Iar incepem!
Jk-Ce vrei sa spui noona?
Naeun-Noona?
Jk-Esti mai mare decat mine...deci m-am gandit...
Naeun-Nu ma deranjeaza, oricum ar fi bine sa ii facem clatitele pofticoasei.
Jk-Ceea ce iubita mea vrea, iubita mea primește!
Naeun-Nu ai sa spui asta in urmatoarele luni cand ai sa te trezesti la trei noaptea ca sa ii aduci clatite.
Y/N-Foarte amuzant.
Spun eu vizibil enervata.
.......................
Dupa ce am mancat, ne-am pregatit sa mergem la spital la Jungwoo. Am aflat de la Felix ca este in stare buna si ca cele doua gloanțe nu l-au afectat prea tare.
Jk-Babe esti gata?!
Y/N-Imediat!
Felix-Tie ti-a luat 30 de minute sa iei o haina pe tine!
Spune Felix enervat.
Cobor si eu scarile si plecam toti patru la spital.
........................
Intram incet la Jungwoo in salon si ne asezam langa el.
Jw-Mi-a fost dor de voi.
Spune el cu un zambet slab.
Y/N-Jungwooooo!!
Ma arunc in bratele lui si incep sa lacrimez.
Jw-De tine mi-a fost cel mai dor.
Jk-Hei! Nu mai flirta cu iubita mea.
Ma ridic din bratele lui Jungwoo si il iau in brate pe Jungkook.
Y/N-Mai bine?
Jk-Da.
Stam cateva minute si discutam cu el cand Naeun ma trage intr-un colt.
Naeun-Trebuie sa mergem.
Y/N-Ce? Unde?
Naeun-Avem programare, ai uitat?!
Y/N-Oh, da! Jungkook!
Jk-Da?
Y/N-Trebuie sa mergem.
Jk-Dar abia am ajuns.
Y/N-Avem programare,nu vrei sa ne vedem bebelușul?
Ochii lui Jungkook parca s-au aprins la auzirea cuvintelor mele. Ma prinde imediat de mana si alaturi de Naeun si Felix mergem spre sectiunea de maternitate unde o sa ne facem noi ecografiile.
Intram inauntru si suntem intampinate cu caldura de o doctorița.
Dr-Voi doua trebuie sa fiti Naeun si Y/N si sa ghicesc, ei trebuie sa fie soții dumneavoastră.
Y/N-Noi inca nu suntem căsătoriți.
Doctorița imi zambeste dulce si intreaba care o sa fie prima.
Dr-Este prima data cand sunteți aici?
Y/N&Naeun-Da...
Dr-Nu trebuie sa va faceți griji, totul o sa fie bine.
Naeun se aseaza prima iar doctorița incepe sa se uite pe aparat.
Dr-Numele meul este Shin Ae-Ri,dar puteti sa imi spuneti Riri sau Ari.
Naeun-Este totul in regulează?
Dr-Da, pare ca o sa aveti un bebeluș sanatos, hai sa vedem si bataile inimii.
Ari apasă pe un buton iar un sunetul inimii incepe sa se auda peste tot in sala.
Naeun si Felix incep sa planga de fericire iar eu strang mai puternic mana lui Jungkook.
Y/N-Am emoții...
Jk-Si eu.
Dupa ce Naeun sa da jos de pe pat, ma asez eu.
Dr-Tu esti mai mica?
Y/N-Da...
Dr-Nu iti face griji, totul o sa fie bine.
Imi ridic bluza iar Ari pune putin gel pe burtica mea si incepe sa ma "scaneze".
Nu dureaza mult timp si observ cum privirea fericita a lui Ari se transforma in incruntare.
Jk-Este totul bine.
Intreaba Jungkook putin panicat.
Dr-Nu...
Când am auzit asta am simtit ca inima mi se oprește.
Y/N-C-ce s-a întâmplat?
Dr-Vezi pata aia mica de acolo.
Eu si Jungkook ne uitam pe monitor.
Y/N-Da...
Dr-Aici nu este doar un copil, sunt doi...aveti gemeni.
Naeun&Felix-GEMENI!!
Jk-Simt ca lesin.
Y/N-Te înțeleg.
Spun eu si incep sa rad cu lacrimi de bucurie.
Gemeni! Nu imi vine sa cred.
Jk-Cred ca acum este timpul potrivit sa fac asta!
Spune el si se pune într-un genunchi in fata mea.
Jk-Am vrut sa fac asta inca din ziua cand te-am cunoscut, tu ai devenit pentru mine cel mai important si de pret lucru pe care il am, mi-ai aratat ca pot sa iubesc si acum o sa o fac triplu. Promit ca o sa imi dau toata silința sa fiu cel mai bun tata si sot pentru tine si promit ca nu o sa te mai dezamăgesc niciodată! Te iubesc Lee Y/N si de aceea vreau sa te intreb daca vrei sa fii sotia mea?!
Y/N-Da!
Spun eu printre lacrimi si aud cum toata lumea aplauda.
Jw-Felicitari! Ma bucur mult pentru voi!
Ma uit spre usa si il vad pe Jungwoo in prag, zambind larg.
*TIME SKIP*
Naeun-Este totul gata!!
Striga Naeun ținându-și in brate baietelul.
Naeun-Este timpul sa mergi!
Spune ea incantata.
Naeun-Nu imi vine sa cred cat de mare ai crescut!
Tata-Fata mea, trebuie sa mergem!
Il iau de brat pe tata si vad cum cele doua usi mari se deschid. Merg in jos pe drumul de petale catre altar unde ma aștepta iubirea vieții mele.
Tata-Fiule, de acum este doar a ta.
Spune tata punandu-mi mana in cea a lui Jungkook.
Preot-Putem începe?
Toata lumea se aseaza iar noi doi ne punem fata in fata.
Preot-Ne-am adunat astazi aici ca sa celebram casatoria dintre aceste doua suflete tinere,Jeon Jungkook si Lee Y/N.
Preotul incepea sa isi spuna "discursul" in timp ce eu eram preocupata de Jungkook.
Preotul-Puteți spune jurămintele!
Jk-Draga mea Lee Y/N, încă de cand ne-am cunoscut am simtit ca intre noi o sa fie ceva foarte puternic, din clipa in care ne-am întâlnit pana in clipa de acum nu am încetat sa te iubesc si nu am sa incetez niciodata. M-ai facut mai mult decat fericit cand ai adus pe lume cele doua minunății ale noastre Y/S/N (Your son's name/Numele fiului tau) si Y/D/N (Your daughter's name/Numele fiicei tale), si stiu ca o sa ma faci cel mai fericit si de acum in continuare. Te iubesc!
Preot-Y/N?
Y/N-Sincer nu prea stiu ce sa spun. Ceea ce mi-ai făcut tu mie nu se poate explica in vorbe sau fapte. M-ai facut sa traiesc viata asa cum nu mi-am imaginat-o niciodata, m-ai facut sa simt ca zbor, iti mulțumesc ce esti si vei fi in viata mea si a copiilor noștri. Te iubesc!
Amandoi primim inelele si le punem unul pe degetul celuilalt.
Preot-Iar acum iti poti saruta mireasa.
Jungkook ma cuprinde intr-un sarut dulce. Mulțimea incepe sa aplaude.
Jk&Y/N-Te iubesc!
Amandoi ne luam in brate copilașii, eu baiatul iar Jungkook fata si zambim la poza de grup.
Cel puțin stiu ca o sa imi petrec o eternitate alături de el, la bine si la rau si la ori ce fel de obstacol ne va taia calea...pentru ca bun sau rau, el este "boala" de care vreau sa sufar de acum încolo...

The end!

Gata si cu Illness!
Sper ca aceasta carte v-a placut si in special acest capitol care este unul dintre cel mai lung capitol pe care l-am scris vreodată!💛
Pentru viitor as vrea sa ma axez si pe cartea mea in limba engleza da cu siguranta o sa postez si aici mai ales ca vacanta de vara se apropie tot mai tare. 😁
In continuare, dupa cum v-am promis, o sa fie etichetele pentru cateva dintre cele mai active cititoare (si cititori, cine stie, poate avem si fan boys 😁) :
jinnietaeyongnctbts

VodosDana

_Kookie_1

panaiteEliana

A_l_23_e_x_a

Vreau sa va mulțumesc foarte mult pentru suportul vostru si sper ca o sa va placa si ce carti o sa postez pe viitor!! 💛💛
Am aici cateva opțiuni.😁

😁

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cele doua opțiuni pe care le-ati avut si la cartea anterioara

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cele doua opțiuni pe care le-ati avut si la cartea anterioara.

Iar aceasta este o noua carte la care m-am gandit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iar aceasta este o noua carte la care m-am gandit.
Alegeti-o pe cea care doriti si scrieti-mi in comentarii!
Cea cu cele mai multe voturi o sa urmeze! Iar daca o sa fie egalitate sau nu o sa alegeti deloc o sa aleg eu una oarecare! 😁😁💛

Illness - Jungkook ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum