Capitolul 4*

1K 64 11
                                    

Y/N-Jungkook!
Spun eu plasandu-mi capul pe pieptul lui, lundu-i inca odata mirosul dulce.
Plangeam, foarte tare. Eram asa de fericita.
Y/N-Stiam eu, stiam eu ca nu ai murit!
Jk-Șșș...sunt aici.
Eram prinsa in îmbrățișarea lui. Totul parea a fi un vis, unul foarte frumos.
Y/N-Unde ai fost pana acum? De ce nu ai venit sa ma vezi?
Intreb eu putin dezamagita de faptul ca nu s-a intors mai repede.
Jk-Iti povestesc mai incolo. Acum trebuie sa mergem, nu e in siguranta aici.
Spune el uitându-se împrejur.
Y/N-Dar...
Jk-Ai cheia apartamentului meu?
Y/N-Da. Eu am pastrat-o. E chiar aici.
Scot cheia din buzunar si i-o arat.
Jk-Sa mergem atunci.
Spune el si ma ia de mana. Am mers prin întuneric in jur de 30 de minute pana am ajuns la fosul lui apartament.
Am intrat inauntru si am urcat scarile.
Cand am ajuns in fata apartamentului am deschis-o.
Am intrat inauntru, urmata de Jungkook care se tot uita in spate.
Oare? Suntem urmăriți?
Jungkook imi ia cheia din mana si incuie usa dupa el.
Y/N-Ce?
Jk-Doar ma asigur ca o sa fim singuri.
Y/N-S-a întâmplat ceva Jungkook? Pari putin palid, iti e rau.
Jk-Nu. Vreau doar sa fim in siguranță.
Y/N-Okay...
Se face liniste timp de cateva secunde dar pana la urma decid sa o rup.
Y/N-Si? Ce s-a intamplat?
Spun eu lasandu-mi geaca pe pat si telefonul pe noptiera.
Jk-Nici eu nu prea stiu...
Am stat si m-am uitat la el. Parea obosit.
Jk-M-am trezit într-o casa. Cu o femeie langa mine.
In momentul acela mi-am marit ochii in surpriza si mi-am pus mainile la gura.
Jk-Nu! Nu e ceea ce pare. Doar eu eram in pat. Ea statea pe o canapea.
Las un rasuflu de usurare si imi inchid pentru cateva secunde ochii.
Jk-Mi-a spus ca m-a salvat.
Y/N-Cum o cheama?
Spun eu dar inainte sa imi raspunda aud un bâzâit. Era telefonul meu. Ma uit spre el si vad un mesaj pe ecran. Era de la Sunmi.
Imi iau telefonul si citesc mesajul. In el scria ora la care trebuie sa ne întâlnim si un "Abia astept!".
Am vrut sa ii raspund mesajului dar telefonul mi-a fost luat din mana cu brutalitate.
Y/N-Jungkook! Ce se intampla cu tine!
Intreb eu putin surprinsa de comportamentul lui.
Jk-Fi a mea.
Spune el, dar pana sa imi dau seama de ce a spus il vad cum isi lipeste buzele de ale mele,lasandu-ma pe spate.
Imi dezlipesc buzele de ale lui si il imping de pe mine.
Y/N-CE NAIBA!
Spun eu înspăimântata.
Asta nu e Jungkook pe care il cunosc.
Jk-Te rog Y/N...
Se uita la mine cu ochii tulburi si îndurerați. Parca voia sa imi spuna ceva cu privirea, dar nu intelegeam ce.
Intr-o fractiune de secunda isi lipeste iar buzele de ale mele, de data asta lăsându-l sa faca ce vrea...
......................
Imi deschid usor ochii si ma ridic usor.
Observ ca sunt tot in patul lui Jungkook.
Ma uit prin camera dar nu il vad niciunde.
Ma ridic usor, infasurandu-mi patura pe corp si ma duc spre baie. Bat la usa dar nu aud nici un sunet.
A plecat?
Il mai caut putin dar nu mai este in apartament.
Nu pot sa cred ca mi-a facut asta.
M-a folosit si m-a lasat...
Ma asez din nou in pat si inconștient incep sa plang.
Imi duc mainile la ochi si incerc sa imi opresc lacrimile, dar parca tot mai tare incep sa curga.
In timp ce plangeam, simt cum o mana imi acopera fruntea, incercand sa imi dezlipească mana de pe fata.
Jk-De ce plangi?
Era chiar Jungkook. Statea in fata mea cu cateva plase langa el.
Y/N-Am crezut...
Spun eu si imi sterg nasul. Il iau in brate si imi las lacrimile sa curga pe umarul lui.
Y/N-Am crezut ca ai plecat.
Spun eu intr-un final.
Jungkook isi duce bratele in jurul taliei mele si mi-o cuprinde strans.
Jk-Nu am plecat.
Dupa cateva secunde in care am stat asa îmbrățișați, ne desprindem unul de celalalt.
Jk-Ma duc sa fac ceva de mancare. Tu poti sa te duci sa iti faci o baie si dupa sa te îmbraci.
Y/N-Bine...
Spun eu si intru in baie.
Dupa ce termin da facut baie, mancam micul de jun.
Eram amandoi liniștiți la masa cand incepe sa imi sune telefonul. Il iau si observ ca am aproape 20 de apeluri de la Jungwoo,chiar el ma suna si acum.
Y/N-Alo.
Spun eu înghițind o bucata de paine.
Jw-PE UNDE UMBLII FEMEIE! NU STI CATE GRIJI MI-AM FACUT PENTRU TINE.
Tipa el in telefon, aproape spargandu-mi urechiile.
Ii calmez si ii spun ca am facut o plimbare si m-am oprit sa dorm la apartamentul lui Jungkook, fara sa ii spun ceea ce s-a întâmplat defapt...
Imi spune ca trebuie sa merg acasa, ca sa fie el sigur ca sunt bine si ii spun ca merg imediat.
Jk-Cine era ala?
Intreaba Jungkook chiar dupa ce inchid apelul.
Y/N-Un prieten.
Se uita putin cam ciudat la mine iar apoi ii spun ca trebuie sa plec.
Il sarut inainte sa ies din casa si ii las cheile lui.
Odata ajunsa acasa imi ascult predicile, venind chiar din partea lui Jungwoo.
Il asigur ca totul e bine si incep sa imi petrec restul zilei in pace, cu gandul la Jungkook.
Vacanta de iarna este pe terminate, iar in aproximativ o saptamana trebuie sa ma intorc la facultate.
Orele au trecut destul de repede si observ ca sunt foarte aproape sa intarzii la intalnirea cu Sunmi si iubitul ei.
Imi iau repede ceva gros pe mine, ma incalt si ies afara.
Nu dureaza mult si ajung la raul Han.
Admir privelistea si reflecția lunii in apa pana cand sunt scoasa din transa de vocea prietenei mele Sunmi.
Sm-Y/N!
Ma intorc usor cu un zambet pe fata, care piere la vederea ei si a barbatului pe care il tinea de mana.
Sm-Y/N, el este iubitul meu.
Spune ea cu un zambet malefic pe fata in timp ce eu ma uit cu ochii înlăcrimați in cei uimiți si înspăimântați ai baiatului, Jungkook...
Pana la urma viata este un joc, iar eu sunt pionul cu care s-a jucat...

Hello!
Vreau sa va spun ca pentru cei care stiu limba engleza si cărora le plac povestile mele, am creat un cont in engleza, cu o noua poveste (bineînțeles tot cu Jungkook😁) numita "Superhuman" .

Kookie-0000 acesta este contul(il gasiti si la mine in lista de lecturi si in bio) , daca sunteți curioși puteți sa dați un ochi si pe acolo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Kookie-0000 acesta este contul(il gasiti si la mine in lista de lecturi si in bio) , daca sunteți curioși puteți sa dați un ochi si pe acolo. 😁💛💛
PS:Ce parere aveți despre acest capitol? Ce credeți ca o sa se întâmple in continuare? 😁

Illness - Jungkook ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum