I.BÖLÜM ALIŞIYORMUYUM YOKSA SADECE ÇALIŞIYORMUYUM ?

137 100 20
                                    

Yeniden sıkıcı bir sabaha uyandım demek isterdim fakat durumlar değişti,çok değişti.

O'geceden sonra,eve gittim,evden gitarımı alıp sahile indim,kumlara oturup denizi dinlemeye başladım,dalgalar ilgimi çekti.Okuduğum bir kitap geldi aklıma;
Adını unuttum ama bir kızın sevdiğine versidiği bir sözü anlatıyordu yazar sayfalar boyunca:

"Sen sevgini dalgalara emanet et,bir gün elbet kıyıya vururlar,vurdukları yerde ben bekliyor olacağım"

Ne kadar saçma!...
"Sevgini denize at kaybolsun" demiş adeta.
Şu hi hikayeler insanlara gerçekleri göstermek yerine hayal kurduruyor.
Hayal kurmanın boş olduğunu Sanırım daha anlamayan insanlar var.

(Gitar çalmaya başladım)

Çalmaya başladıkça kalbime bir sıcaklık yerleşti, Emin olamadım ama sanki bu bana mutluluk veriyordu, sanırım derdimi tek anlatabildiğim durum bu.

Gitar merasimi esnasında çantamdan Fatih abinin defterini çıkardım, gördüm bir şeyler olabileceği hissine kapıldım, en son sayfada beklediğim satırları gördüm (o'his ettiklerim),sayfada:

"HAKAN.
Bak oğlum,belki çok yanlış bir zamanda bunları dile getireceğim fakat bilmen gereken şeyler var: daha önce çalıştığın petrol istasyonunun kulağına seni buraya çalışmak için istediğimi dile getirdim, fakat senin işinde çok başarılı olduğunu söylediler, yılmadı Ben hep seni bekledim. Durumlar çok karışık Hakan'ım.
Bundan 6 sene önce kaybettiğin baban benim ilkokul arkadaşımdı, birlikte henüz bilmediğin konularla uğraştık, babanın başı beladan hiç eksik olmazdı, Bildiğim kadarıyla bir ailevi mesele...
Sana bunları yüz yüze anlatmak istiyorum fakat sen Petrol istasyonunda iken oradaki patronun kulağına fısıldamıştım
" Hakan işten çıkarsa buraya yönlendir" kullandığım bu Söz için belirli bütçeler harcadım, bu sözlerimi duymaması ,hatta hiç duymaması gereken insanlar duyunca başıma bir nevi Bela aldım oğlum benim, söylediğim gibi baban benim için çok ama çok değerli bir dost'du.
Bak oğlum...
Buralardan acil gitmem gerekiyor Bu satırları yazarken Şu an peşimde olduklarını bil istiyorum, ama korkma oğlum sen de babanın İşim var şimdi Söyleyeceğim yere git ve kaç buradan.

Hâlâ uyumamışsın çocuk ? #Wattys2019 (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin