20 MART 2017
06:32
-"Meert,haydi kalk artık,bak 1,5 saatin kaldı,yine geç kalacaksın yavruuum.
Haydi kahvaltıya!"Bu ses Annemin sesiydi ve anlaşılan yine geç kaldım.
"Tamammm"
Annem yine perdeleri aralamış,anlaşılan evi temizlemiş
(Evet evi temizlerken uyanamayacak kadar ağır uykuya sahibim)
Uykumun ağırlığını bir kez daha tartmıştım.Yatağından kalkıp o zaman içindeki lavaboya geçiş yaptım,ayna karşısına geçerek yüzüme su çaldım.
Ah! Allahım ahtapotlara benziyorum.
Dişlerimi fırçalayıp uzun ve sarımsı saçlarımı topuz yaptım, Aslında kıvırcık değiller Sadece düzeltmediğim zaman böyle oluyor.
Duş alsaydım iyi olabilirdi Ama daha akşam aldım of! Neyse.Yatağımın dibindeki masadan küpemi alıp kulağıma geçirdim.
-"Meeert!"
"Geliyorum! Geliyoruummm..."
En alt kata indim,burnuma börek kokuları tez zamanda gelmeye başlamıştı.
Böreği severim."Günaydın mom"
Ve yine evet...
Annem'e böyle sesleniyorum.-"Günaydın oğlun,yine geç kaldın farkında mısın ?"
Boşvermişlik ve çatık kaşlarıyla bana dikti gözlerini,sanki bir cevap bekler gibi.
"Babam okuldadır,bilirsin mom o'bu saat'e kalmaz"
Babam çok yoğun ve stresli bir insandır, yüzünü zor görüyor olsam da, İş gereği hafta içi 4 de kalkar.
Kahvaltısını yapmadan okula gider, o da haklı ÖNSÖZ Kolejlerinin sahibi olmak zor.1989 yılında Dedem tarımdan mektep sektörüne geçiş yapmış, Tabii bir sürü zorluktan sonra gerekli izinleri alabilmiş, Hatta bir izin için kaç 1000 dönümlük arsasını satıp, sadece bir izin'e karşılık rüşvet olarak vermiş, Daha sonra da babama mirası olarak devretmiş fakat rüşveti verdiği adam, mektep yerleşim alınca daha da fazlasını istemiş.
Mehmet Önder ÖNSÖZ yani namı değer dedem ise ret etmiş.
Adam tehditkar bir şekilde hayatını karartırım,mektebini açamazsın, aileni yok ederim,neticesinde sözler savuştururkenen,dedeme silah çekmiş.
Dedem o an sözlü olarak kendini savunmak isterken,durum daha da kötüye gider olmuş ve dedem refleks hamlesiyle silaha atılmış, birkaç hırpalaşmadan sonra o memur vurulmuş ve vurulduğu yerde ölmüş.
Memurun söylediği gibi hayatı kararan dedem, ben yandım, bari oğlum, evladım Yaşasın diyerek ne var ne yok avukat aracılığıyla oğluna miras etmiş ve girdiği cezaevi içinde ölen memur tarafından içerideki tanıdıkları yüzünden jiletlenerek öldürülen dedem, ardında bir yetim oğul ve kocasız bir eş bırakarak toprak olmuş.
Ölen memurun bir oğlu varmış ve o oğlu hayatı boyunca İntikam ateşiyle yanıp tutuşmuş.
Devlet içinde Ajan olup gizli kapaklı işler koşturmuş,asıl sorun bunu Devlet adına yapıyormuş...
Babam ise bu çocuktan habersiz yaşarken hayatını,babasından kalan o'dönemin Mektebini tekrar hayata Kolej olarak döndürmek için Mehmet Önder ÖNSÖZ'den daha fazla uğraş vererek,hayata kazandırmış.
Önsöz Koleji adını alan okul çok tutulmuş ve her gecen gun tehdıtkar saldırılara ugrayarak taciz edilmiş.
Annesini son olarak 26 yaşında evde katledilmiş bir biçimde bulan Kalender ÖNSÖZ,yılmadan amacına devam etmiş.
Kalender ÖNSÖZ yani babam...
32'yaşında Emine SAKA ile dünya evine girmiş ve ÖNSÖZ ailesi olarak hayata tutunmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hâlâ uyumamışsın çocuk ? #Wattys2019 (BİTTİ)
Ficción General"Hayatın yanlış tarafında yer alacağınıza,hayatın yalnız tarafında yer alın." Kitap hakkında: İntikam istenir fakat bu ateşte yanan birileri intikam isteyenler değil,intikam içinde yananlardır ve buna da "İntikam ateşi"derler. Umut etmeyi yıllar önc...