Bütün olaylar şimdi bir bir gözümün önünden geçiyorken,usûl bir yalnızlık kaplıyor ruhumu...
Sanki gri renkli boya ile gökyüzünü boyamışlar,üşütmeyen rüzgarın tenime dokunuşları, kuşların rüzgara ters yöne doğru uçma çabaları,yoldan çevirip sorsak BU GÜN YAĞMUR YAĞACAK diyebilecek insanlar tanıyorum,hava o'kadar kötü.
Sanki...Sanki o'boya kurumadan,siyaha bandırıp ruhuma'da bir el atmışlar gibi.Herşey bir anda gelişiyorken,bir anda giderken herşey,herkes...
Peki yarıda bırakıp giden Fatih abi miydi ?
Yoksa kaçıp giden ben mi ? ...Bilmiyordum.
Tek bildiğim şey vardı gidiyordum.Gözlerim motorun deniz'i çırpması sonucunda oluşan dalgalar yüzünden gözlerim Flulaşsa'da,gözlerimi ovuşturup beni çekip çıkaran kim diye bakmak istedim.
Hafifçe yerden kaldırdığım başımı elemana doğru yönelttim."Sen kimsin ? "
Beni kurtaran insana böyle mi yaklaşılır ?
Ah... Allah'ımm.-"Ben METE. 18 yaşındayım,selimpaşa'da Turizm Hotelcilik okuyorum da sen kimsin ?...
Burada ne işin var ?... "Suyun soğukluğundan dolayı zeminde şöyle bir irkilerek ayağa kalktım. Bu çocuk'da ne böyle...
Zengin züppeler gibi sağ bileğinde altın rengi saat "Altın'mı bilmiyorum ".
Sol bileğinde siyah sade bir bileklik,saçları dağınık,sol kulağında siyah nokta şeklinde küpe."Bb... Ben Rakıf "
Rakıf mı ?!... Hadi ya...
Daha zor bir isim bulamadım mı ?-" Güzel isim Rakıfff "
Bu eleman beni şimdiden bu kadar sinir ettiyse dahası var olsa gerek...
-"Eee... Sorumu yanıtlamayacaksın herhalde Rakıfff "
Ulan !... Ulan nen senin...
Ah burada kaçak olmayacaktım,ben sana ne yapardım..." Ben... ben buraya okul gezisi için geldim. Arkadaşlarım şaka olsun diye beni denize ittiler ve... ve ben' de yüzerek ulaşmak zorunda kaldım "
Okul gezisi mi ?...
Gerçekten şuan bu tatlı yalan gerçekten çok tatlı oldu,umarım inandırabilmişimdir.-"Haaa... Sen babamın özel davet ettiği Halit Narin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerinden olmalısın ?
Dönüş için biletini Hasan amcaya gösterdin değil mi ? ""Hasan amca mı ?
O' da kim ?... "-"Kapıdaki bilet toplayan kişi ? "
"Bb... Ben, hah ! , evet az önce verdim "
Ne güzel yalan ama !...
-" o' halde kalkışa hazırız !"
Hadi ya ?...
Bu koca gemide öğrencilerin olmasına mı şaşırmalıyım ?,
Yoksa 20 yaşında olup ve tam yaşımı göstermeme rağmen Mete'nin beni lise kefenine koymasına mı...
Yoksa...yoksa sadece hâla gidiyor olmama mı şaşırmalıyım ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hâlâ uyumamışsın çocuk ? #Wattys2019 (BİTTİ)
Ficção Geral"Hayatın yanlış tarafında yer alacağınıza,hayatın yalnız tarafında yer alın." Kitap hakkında: İntikam istenir fakat bu ateşte yanan birileri intikam isteyenler değil,intikam içinde yananlardır ve buna da "İntikam ateşi"derler. Umut etmeyi yıllar önc...