3 rész

184 11 0
                                    

kedd;

A következő egy hétben minden szabad percemben a „Varázsvilág: Alaptudnivalók" című könyvet olvastam, amit Frida adott nekem egy héttel ezelőtt. A könyv 411 oldalas, és nagyon apró betűkkel írták. Még éjszaka is olvasnom kellett, hogy végezhessek vele 7 nap alatt.

Fridának igaza volt a könyvvel kapcsolatban. Rengeteg kérdésemre választ kaptam.

Megtudtam, hogy a Varázsvilág lebegő szigetekből áll. A legtöbbjük apró, és állatfajok (mágikus állatok) csoportjai élnek rajta. Viszont van egy óriási sziget, ahol a boszorkányok, a varázslók, a sellők, a tündérek, a manók és a démoni erejű lények élnek. Ezt úgy hívják, hogy Varázsbirodalom. Ez a sziget 3 nagy részre van osztva, amiket úgy hívnak, hogy: Qvorder, Viling és Hawner.

Qvorderben élnek a démoni erejű lények, a gonosz boszorkányok, varázslók , manók, tündérek és sellők. A démoni erejű lények bőre szürke, a pupillájuk kisebb az átlagosnál, a legtöbbjük fején szarv helyezkedik el és az alsó fogsorukon lévő szemfogak az átlagosnál kicsit nagyobbak és hegyesebbek. Olyan mintha ici-pici agyaraik lennének. A „gonosz" boszorkányok, varázslók, manók, tündérek és sellők ugyanúgy néznek ki mint a sima boszorkányok vagy varázslók. Annyi közöttük a különbség, hogy a „gonosz" boszorkányok/varázslók Qvorderhez tartoznak, a „jó" boszorkányokkal/ varázslókkal ellentétben, akik Viling-iek (azt nem írták le, hogy a qvorderben élő varázserejű lények miért gonoszak). A táj sötét sziklákból és növényekből áll. A föld repedezett, száraz és sötét. Lehetetlen rajta termeszteni bármilyen növényt a Qvorderben honos fajtákon kívül. A Qvorderen végigfutó Zanda nevű folyó kivételével sehol sem találhatunk virágokat (a Zanda folyó végigfut Qvorderen, Vilingen és Hawneren). Néhány állatfaj is képes megélni ezen a területen. Qvorder közepén található egy óriási szikla. Az összes közül a legnagyobb és legmagasabb. Ez Qvorder központja, és általában itt él a qvorderiek vezetője.

Vilingben élnek a manók, a boszorkányok és a varázslók. A manóknak hegyes füleik vannak és az átlagosnál kicsit hegyesebb és élesebb körmeik. Minden másban ugyanolyanok mint az emberek. A boszokányok és a varázslók ténylegesen ugyanúgy néznek ki mint a sima emberek. Nincs éles körmük vagy bibircsókos orruk, és a bőrük színe is ugyanolyan, mint egy normális embernek. Vilingben két nagy folyó van, a Zanda folyó és a Zanda mellékága a Rakta ami egyben egy vízesés is. A másik vízesés egy forrásból fakad, aminek a neve Hapta. Vilingben található egy picike tó, aminek a neve Andala és rengeteg óriási fa. Viling központjában egy óriási fa áll, kábé 20 méter magas, és mint Qvorderben itt is ez a vezető(k) lakhelye.

Hawnerben élnek a sellők és a tündérek. A sellők ugyanúgy néznek ki mint minden mesében: halfarkuk van és a vízben élnek. A mesékben ugyan nem mutatják, de apró kopoltyúktalálhatók a füleik mögött. A tündéreknek átlátszó szárnyuk, enyhén hegyes fülük és szokatlan hajszínük van (pl. rózsaszín, kék, zöld, stb.). A tündérek mérete normális: akkorák mint egy átlagos ember. A varázserejük segítségével képesek olyan ékszereket készíteni ami a sellők halfarkát ideiglenesen lábakká változtatja. (Ez csak addig érvényes, amíg a sellő viseli az ékszert. Az ilyen ékszereket csak a Gyémánt Kagyló igazgyöngéből lehet készíteni, ami elég ritka.) Hawner egész területe egy óriási tenger. A víz tetején szigetek, a víz alatt barlangok találhatók. Rengeteg különböző állat-, és növényfaj található itt. A legnagyobb szigeten van egy barlang, ami félig a víz alatt félig a víz fölött található. Itt egy félig víz alatti, félig víz feletti palotában élnek Hawner vezetői.

Az Varázsbirodalom közepén található egy iskola. Minden tanítvány a Varázsbirodalomban ebbe az iskolába jár. A gyerekek megtanulnak varázsolni, varázs főzeteket készíteni meg ilyenek. A tanulók általában 5 évig járnak ebbe az iskolába, de aki nem sajátítja el kellően az alapokat annak évet kell ismételnie.

Titkos bosziWhere stories live. Discover now