Mikor visszaértünk a suliba, pár kísérőtanárral együtt átvonultunk a tornaterembe, hogy elkészítsük a varázspálcáinkat.
A tornacsarnokban padok és kések (!?) sorakoztak. Mikor beléptünk, mindenkinek adtak egy kést és az egyik üres pad felé irányítottak minket.
-Sziasztok gyerekek, én Rodhio tanár úr vagyok, és most pálcát fogunk készíteni.- mondja egy 30as éveiben járó tündér, aki a tornateremben lévő emelvényen áll.- Nyugodjatok meg, egyszerűbb mint hinnétek.- mosolyog ránk kedvesen.- Először elmondom a lépéseket, majd utána közösen végrehajtjuk őket. Az első lépés az, hogy vért csepegtessünk a pálcába. A második, hogy elmondjatok neki valami olyat, amit eddig senki másnak (?), és végezetül a pálcáknak meg kell mártóznia ebben a különleges forrásvízben.- mutat az emelvény előtt lévő nagy üstre.
Öö... oké, ez egy csöppet furcsa. Titkot kell mondanunk egy fadarabnak és vért csöpögtetni rá??
-Először is vágjatok egy kis rést a bototokba. Ha ezzel megvagytok, akkor vágjátok meg magatokat a kezeteken, de csak óvatosan! Nem akarjuk, hogy akárki elvérezzen! A véreteket csöpögtessétek a pálca azon részére ahol a vágást ejtettétek. Kábé 8-10 csepp kell a véretekből.- mondja Rodhio tanár úr.- Mindenki megvan?- kérdezi pár perc múlva. Néhány bizonytalan bólogatást kap válaszul.- Jólvan akkor folytassuk. Most suttogjatok el a pálcátoknak egy olyan dolgot amit eddig senki másnak nem mondtatok el. Nem kell feltétlen egy hétpecsétes titoknak lennie, átlagos dolgot is mondhatsz neki például a kedvenc sportod, titkos álmod, hogy mit ettél ma, tökmindegy, de olyannak kell lennie amit még senkinek sem mondtál el. Ezt háromszor kell a pálca véres részéhez suttognod. Kezdhetitek.- mondja.
Hirtelen óriási hangzavar kerekedett. Mindenhonnan csak susogást hallottam, még a saját suttogásomat sem halottam rendesen. Elsuttogtam a varázspálcámnak, hogy boszorkány vagyok. Ezt még senkinek nem mondtam el, még nem is mondtam így ki és valószínűleg nem is fogom. Miután mindenki elhallgatott, folytattuk a pálcakészítést.
-Most következik az utolsó lépés. Mindenkinek bele kell mártania a pálcáját a különleges forrásvízbe. Gyertek, fogjátok a pálcátokat és álljatok sorba az üsthöz!
Mikor ez megtörtént, Rodhio tanár úr folytatja:
-Csak annyit kell tennetek, hogy belemártjátok a pálcátokat a vízbe, úgy hogy minden része a víz alatt legyen legalább egy másodpercig.- magyarázza.
Mindenki így tett, én is belemártottam a pálcát a vízbe és mikor kivettem, a vágás a pálcámon eltűnt.
-Gratulálok gyerekek, mostmár nektek is van saját varázspálcátok.- mondja nekünk Rodhio tanár úr, miután mindenki végzett.- És most gyertek, próbáljuk is ki őket.
ESTÁS LEYENDO
Titkos boszi
Fantasía...én csak visszavittem egy kutyát a gazdájának. Nem számítottam arra, hogy a nő egy boszorkány... És arra sem, hogy én is az leszek...