Pov: Jessica
Ik word wakker gemaakt door Fleur. "Sta op! We gaan vandaag weer terug naar Hogwarts!" Zegt ze. 'O ja dat is waar ook' denk ik een beetje verdrietig. Ik vind het best jammer. Ik heb een deel van de zomervakantie bij mijn vader doorgebracht en het was echt geweldig, de meest geweldige vakantie van mijn leven. Ik zal hem echt missen. We kleden ons aan en gaan naar beneden. We ontbijten gezellig met z'n allen. Ik ga dit missen. Dan gaan we naar boven om onze trunks te halen. We nemen afscheid van degene die niet meegaan. Dan lopen we naar de voordeur. Opeens schiet pap in hond vorm langs me naar buiten. Ik lach en verander ook snel. Dan ren ik achter hem aan. Ik hoor de anderen zuchten, maar ze lopen toch naar buiten, achter ons aan. Pap en ik rennen en springen al spelend om de anderen heen terwijl we naar Kings Cross station lopen.Als we daar aankomen gaan pap en ik als eerste door de muur. Daarna volgen de anderen. Dan zie ik pap opeens wegrennen. Ik zie dat Harry hem volgt. Ik loop verder en als ik langs een raam loop zie ik het silhouet van mijn vader, in mensvorm, met Harry praten. Ik loop naar binnen (nog steeds als hond) en verander in een mens. "Pap, wat doe je? Dit is te gevaarlijk. Wat als iemand je ziet?" zeg ik bezorgd. "What's live without a little risk?" Zegt pap lachend. "Ik wil je gewoon niet nog een keer verliezen" zeg ik. "Dat zal niet gebeuren" zegt pap. Dan geef ik hem een knuffel. "Beloof je dat?" Vraag ik. "Dat beloof ik" zegt pap. Dan laten we elkaar los. "We moeten gaan, de trein vertrekt zometeen" zeg ik. Ik geef pap nog een laatste knuffel en dan lopen we naar buiten. We lopen richting de trein. Ik neem afscheid van iedereen. Als laatste loop ik naar Remus. "Tot ziens Moony. Ik zal je missen" zeg ik. "Ik zal jou ook missen Missy" zegt hij. Missy is mijn Maurauder naam. Ik geef hem een knuffel en dan loop ik naar pap. Ik aai hem. "Ik zal je missen" zeg ik. Pap likt me. Ik heb zo'n gevoel dat hij mij ook gaat missen. Dan sta ik op en loop naar de trein. We gaan de trein in en gaan op zoek naar een coupé. Als we een lege hebben gevonden gaan we zitten. We praten nog na over de vakantie.
Pov: Fleur
We staan op het punt om weg te gaan als Sirius, in hond vorm, opeens naar buiten rent. Jessica lacht, veranderd ook en rent achter hem aan. Ik zucht. Ze heeft haar trunk achtergelaten dus die zal ik mee moeten nemen. Ik pak onze trunks en we lopen naar Kings Cross station. Jess en Sirius springen en rennen druk om ons heen. Ze zijn aan het spelen. Ze lijken zo gelukkig. Ik glimlach. Ik ben blij dat Jess zo gelukkig is, ze verdiend het om gelukkig te zijn. Maar het was fijner geweest als ik haar trunk niet mee had hoeven nemen. We komen aan op Kings Cross station. Ik zie dat Jess en Sirius al door de muur rennen. Ik ga ze snel achterna. Ik kan ze maar beter in de gaten houden voordat ze iets doms doen. Ik kom uit de muur en zie de Hogwartsexpress staan. Aangezien ik er bijna nooit mee ga omdat ik op
Hogwarts woon, blijft het supercool en bijzonder iedere keer dat ik hem zie. Ik zie Sirius wegrennen met Harry en Jessica achter hem aan. Na een tijdje komen ze weer terug, Jessica is nu weer een mens. We nemen afscheid van de anderen. Ik loop naar Remus toe en zeg: "ik ga je missen Moony." "Ik ga jou ook missen Prangs" zegt hij. Ik noem Remus en Sirius vaak bij hun bijnamen omdat mijn vader dat ook deed. En zo voelt het alsof hij toch een beetje bij ons is. Ik geef hem een knuffel. We laten elkaar los en ik loop naar Sirius. "Wees een beetje braaf Padfoot" zeg ik terwijl ik hem aai. Hij gromt zachtjes. Ik kijk hem streng aan. Dan schudt hij geïrriteerd zijn kop op en neer. "Ik ga je missen" zeg ik. Hij geeft me nog een lik en dan loop ik naar de trein. We gaan de trein in en gaan op zoek naar een lege coupé. Als we er een hebben gevonden gaan we zitten. "Wij gaan naar onze vrienden. We zien jullie later" zegt Fred. Dan lopen hij en George weg. We gaan zitten en kletsen over de vakantie. Na een tijdje ga ik verder lezen in mijn boek. Als ik mijn boek uit heb, stop ik hem in mijn trunk en staar naar buiten. Na een tijdje zegt Hermione: "we moeten onze uniformen aan gaan trekken." Eerst gaan de jongens de coupé uit en kleden wij ons om en daarna wachten wij in het gangetje terwijl de jongens zich omkleden.Na een paar minuten komen we aan op het station. Wepakken onze trunks en gaan de trein uit. Dan lopen we naar de koetsen. We ziendat de meeste koetsen al zijn vertrokken. Dan komt Neville naast ons staan."Hoi" zegt hij. "Hey Neville" zeggen we. We lopen naar delaatste koets. Dan blijft Harry opeens staan en kijkt verbaasd naar de koets,of beter gezegd naar de Thestral die de koets trekt. "Wat is dat?"Vraagt Harry. "Wat is wat?" Vraagt Ron verbaasd. "Dat wat dekoets trekt" zegt Harry. "Harry, er is niks dat de koets trekt. Dietrekt zichzelf, net zoals altijd" zegt Hermione. 'Waar heeft zij het over?Natuurlijk trekt de koets zichzelf niet' denk ik verbaasd. Harry loopt verbaasdom de koets heen. Dan zegt een meisje opeens:"don't worry, you're not going mad. Yeah,I can see them too. You're just as sane as I am." Ik loop er ook omheen en zie een meisje met blond haarzitten, Luna Lovegood. Ze zit ook in Ravenclaw dus we hebben elkaar al wel eenseerder gezien. We gaan ook in de koets zitten. "Dit is Luna Lovegood, zezit ook in Ravenclaw, alleen 2 jaar lager, voor jullie dus 1 jaar" zeg ik."Hoe gaat het Luna?" Vraag ik. "Goed" zegt ze met haardromerige stem. "Interessante ketting" zegt Hermione. "Het iseen toverketting. Houdt de Nargles weg" zegt ze. "Honger, hopelijk iser pudding" zegt Lunadromerig. "Wat is een Nargle?" Vraagt Ron fluisterend als wewegrijden. "Geen idee" antwoordt Hermione fluisterend. Als weaankomen gaan we naar binnen. We eten wat na de indelingsceremonie en dan gaanwe naar onze commonrooms. Ik ben blij dat ik weer thuis ben.
JE LEEST
His sister
FanfictionAnderhalfjaar voordat Harry Potter werd geboren kreeg Lilly nog een ander kind, een dochter. Maar het was niet met James, maar met Voldemort! Hij betoverde Lilly waardoor ze zwanger werdt. Nadat haar ouders stierven groeide ze op bij Dumbledore op H...