Merhaba arkadaşlar, "Hayalin Yetmez" basım aşamasına geldiği için bölümleri yayından kaldırmam gerekti. Hikaye hakkında fikir sahibi olmak isterseniz ilk beş bölümü bıraktım. Kısmetse mayıs ayı içinde Mortena Yayınları aracılığıyla raflardaki yerini alacak.
İçeriği aynı kalmakla birlikte yeni ve düzenlenmiş halini daha çok seveceğinizi umuyorum.
Hepinize ilginizden dolayı teşekkür ederim. Sevgiler :)
********************************************************************
Sevgili Eleanor,
Sözlerime, uzun zamandır yazamadığım için çok özür dileyerek başlamak istiyorum... Geçen mektubumda bahsettiğim yarıyıl sınavlarım yüzünden maalesef hiç boş zamanım olmadı. Çok zorlu ve yorucu bir süreç geçirdiğimi tahmin edersin, çabalarım sayesinde dönemi iyi notlarla kapatmayı başardım. Zaten başka şansımız yok, öyle değil mi hayatım... Ayrıntıları diğer mektupta belirttim, o yüzden tekrar yazmayacağım.
Güzel kardeşim, haber alamadığın için endişelendiğini tahmin edebiliyorum. Öncelikle, sağlığımın yerinde ve iyi olduğumu belirteyim, lütfen anneme de bilgi ver merak etmesin. En büyük sorunum, tahmin edeceğin gibi sizden uzakta olmak. Onun haricinde beni nasıl gönderdiysen aynıyım, bilindik ve sıradan... Burada ki yaşantım, geçen yaz bahsettiğim gibi tekdüze bir rutinde akıp gidiyor. Hayata dair, anlatacak kayda değer farklı hiçbir şey yok.
Eleanor, seni nasıl özlediğimi anlatmaya kelimeler yeterli gelmiyor. Özellikle şu son bir ay, sıcaklığına, dostluğuna ne kadar ihtiyaç duyduğumu bilemezsin. Hissettiğim özlem, sınav stresiyle birleşince aklımdan hiç çıkmadın. Derslerimin yoğunlaştığı, her şeye yetişeceğim telaşıyla koşuşturup durduğum süreç tam bir kâbus gibiydi. İnsanın zor günlerinde konuşacak, sıkıntısını paylaşacak sevdiklerinin olmaması çok acı... Burada o kadar yalnızlık çekiyorum ki, bazı günler aynanın karşısına geçip seni hayal ederek konuştuğum bile oluyor. Zamanın bir an evvel geçmesini, beraber olacağımız günlerin gelmesini dört gözle bekliyorum. İyi ki Faith ve Kaitlyn var, onlar da olmasa ne yapardım bilmiyorum. Varlıkları bir nebze de olsa hayatın çekilir kılınmasını sağlıyor. Ne kadar iyi niyetli davransalar, yakınlık kurmaya çalışsalar da senin yerini doldurmaları mümkün değil. Aynı kültüre ve yaşam tarzına sahip olmadığın, davranışlarını utangaçlık olarak nitelendiren insanlara kendini anlatman mümkün değil. Özgürlüğüme kavuşmam için üslendikleri misyonda, zincirlerinden kurtarmaya soyundukları kişinin, zaten özgür bir ruh olduğunu ve değişime bilinçli olarak karşı koyduğunu açık vermeden izah etmek çok zor... Hepsinden kötüsü de arzu ettiğin halde kendini anlatamamak.
Niyetlerinin iyi olduğunu biliyorum, ikisi de çok tatlı kızlar. Anlayamadıkları, itirazlarıma rağmen ısrarlarının doğuracağı sonuçlar ve insanlarla kaynaşmamın nelere yol açabileceği... Hissettirmeye çalışsam da ne ile mücadele ettiğimi algılayamıyorlar. Muhtemelen yol yordam bilmeyen, dünyadan bihaber taşralı Elizabeth'e iyilik yaptıklarını zannediyorlar. Türlü bahanelerle onları oyalamak gittikçe zorlaşmaya başladı.
Düşünebiliyor musun Eleanor, bir hafta boyunca başımın etini yiyip, okuldaki popüler bir grubun yapacağı ev partisine beni de götürmek için ikna etmeye çalıştılar. İfademi tahmin etmiş olmalısın, bir süre ne diyeceğimi şaşırıp boş boş suratlarına baktım. Tanrım, şaka gibiydi. Bana kıyafet bile seçmişler, saçlarımı açacak, onların tabiriyle çirkin gözlüğümü çıkarıp lens takacakmışım. Üşenmemiş beni baştan yaratmaya karar vermişler. İnan hala şaşkınım canım! Büyük bir mücadelenin ardından ellerinden kurtulmayı başarınca, eve dönüş yolunda kendi kendime deli gibi güldüm. Bu satırları okuduğun vakit, muhtemelen sen de aynı şeyi yapacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalin Yetmez (KİTAP OLDU)
RomantikEn büyük arzusu kız kardeşiyle birlikte okuyabilmek olan sıra dışı bir genç kızın, hayali sevgilisi ya gerçekse!.. Bütün sesler sustuğunda, dünyanın bu yakası uykuya daldığında, görmemek için karanlıkta, ellerimi birbirine kenetliyorum...