Hayalin Yetmez

42.6K 1.2K 63
                                    


Merhaba arkadaşlar, "Hayalin Yetmez" basım aşamasına geldiği için bölümleri yayından kaldırmam gerekti. Hikaye hakkında fikir sahibi olmak isterseniz ilk beş bölümü bıraktım. Kısmetse mayıs ayı içinde Mortena Yayınları aracılığıyla raflardaki yerini alacak.

İçeriği aynı kalmakla birlikte yeni ve düzenlenmiş halini daha çok seveceğinizi umuyorum.

Hepinize ilginizden dolayı teşekkür ederim. Sevgiler :)


****************************************************************************

  İçinde bulunduğu açmazdan kurtulabilmek için en büyük arzusu kız kardeşiyle birlikte okumak olan sıra dışı bir genç kızın, gerçekleşmesi imkânsız hayali sevgilisi ya gerçekse!

***

Elindeki mektubu buruk bir gülümsemeyle okuyan genç adam, 'Bütün sesler sustuğunda, dünyanın bu yakası uykuya daldığında, görmemek için karanlıkta, ellerimi birbirine kenetliyorum. Parmaklarımı birbirine sarıp, sol elimin, sevdiğimi hayal ettiğim erkeğe ait olduğunu düşünüyor, sımsıkı kendiminkine geçiriyorum. Avuçlarımı birbirine sürtüp yine kenetliyorum. Sonra o sol el kalkıp yanağımı okşuyor, dudaklarıma gözlerine dokunuyor. Verdiği duygunun tadını almaya çalışıyorum. En çok da saçlarımı okşaması hoşuma gidiyor. Başımı, hayali sevgilimin kucağına koymuş, parktaki ağaçların altında uzanırken görüyorum. Bu bile kalbimin hızlanmasına, yanaklarımın kızarmasına ve heyecanlanmama sebep oluyor.'diye kısık sesle yazılanları tekrarladı.

Söz veriyorum Elizabeth, o kendinden bile saklamaya çalıştığın, görmemek için karanlığı beklediğin duyguların hepsini sana yaşatacağım. El ele, sokaklarda göğsünü gere gere seni gezdireceğim. Saçlarını, yanaklarını, o güzel dudakları sevgiyle okşayacak ve asla kendinden utanmana izin vermeyeceğim. Tırtılım, bir tanem...


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


Hayalin Yetmez (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin