20. Bölüm

17.5K 1K 44
                                    

        Leon, şu aşamada tanıdık birisine rastlamamak ve basın tarafından yakalanmamak için Elizabeth'in adına şehir merkezinin dışında bir güzellik merkezinden aldırdığı randevuya on dakika kala park yerine girip arabayı durdurdu. Yanında oturan karısına dönüp, "Hazır mıyız?" diye gülümseyerek sordu. Aynı ifadeyle cevap veren genç kız, içten içe duyduğu heyecanı saklamaya çalışarak kafasını salladı.

        "Leon, sanırım insanları biraz şoka sokacağız, gelmeden önce saçımın boyunu biraz kısaltsa mıydık?"

        "Bunları düşünme tatlım, onların işi bu bırak da yapsınlar. Hadi bakalım gidiyoruz." diyerek arabadan aşağıya indi. Genç kızın kapısını açtıktan sonra kolunu uzatarak aşağıya inmesini bekledi."

        "Hanımefendi..." Gülümseyerek kendisine uzanan kızla, salonun kapısından içeri girdi.

        Daha önce böyle bir yer görmemiş olan Elizabeth, merakla çevresini incelemeye başladı. Bir tarafta otellerin resepsiyonlarına benzeyen, arkasında bakımlı iki kadının durduğu alanla, karşısına düşen farklı renklerden oluşan koltuk gruplarını beklediğinin çok ötesinde buldu.

        Yanlarına gelen kadının, "İyi günler, Gökkuşağı güzellik merkezine hoş geldiniz. Bayan Hayes olmalısınız... Ben Sunny..." diye konuşurken, bir taraftan da genç adama göz süzmeyi ihmal etmeyen tavrına,  isim koyamadığı bir hisle sinir oldu. İçgüdüsel olarak yanındaki kocasına yaklaştı.

        Karşı cinsin ilgisine alışık olan genç adam, farkında bile olmadığı kadına karşı kayıtsız kalırken, kendisine neredeyse yaslanan Elizabeth'e şaşkınlıkla bakıp beline sarıldı. Genç kızın daha da yanaşıp, soğuk bir sesle tanıştığına memnun olduğunu söylemesi üzerine, kıskanmış olabileceğini düşünüp sevinçten deliye döndü. Karısını iyice kendine çekip memnuniyetini belli etmemeye çalışarak, konuşmaya başladı.

        "Sunny, nişanlımın saç kesimi için Bayan Corel ile randevumuz vardı."

        Adamın yanındaki kızın nişanlısı olduğunu, ondan da önemlisi davranışlarından âşık olduğunu anlayınca bozulduğunu belli etmemeye çalışarak cevap verdi.

        "Kendisi birazdan burada olur efendim, bekleme alanına geçerseniz hemen gönderiyorum."

        Yanına oturduğu kızın elini tutarken, güven vermek istercesine gülümsedi. Konuşmaya sıra kalmadan orta yaşlı sevimli bir kadın, yanlarına gelerek kendisini tanıttı. Selamlaşma faslından sonra nasıl bir model düşündükleri konusunda fikirlerini sorması üzerine, Elizabeth okulda görüp beğendiği bir kızınkini tarif edince, kocasının da onayını alarak bel hizasında ve hafif katlı olmasında hemfikir kaldılar. Çiftin aralarındaki konuşmayı dinleyen kadın, dayanamayıp uzunluğunu sorunca birbirlerine bakıp gülüştüler.

        "Şey... Bayan Corel, kalçamın baya altında diyebilirim."

        Daha önce hiç böyle bir şeye rastlanmamış olan kadın şaşkınlıktan ne söyleyeceğini bilemedi. "O zaman işimiz uzun demektir, bir an evvel başlamakta fayda var." diyerek yerinden kalkarak yol gösterdiği genç kızla birlikte giderken, adamın kendisine seslenmesiyle geri döndü.

        "Bayan Corel, lütfen saçın kesilen büyük parçasını atmayın, giderken yanımda götürmek istiyorum."

        "Tabii efendim! Nasıl isterseniz..." Cevabını verirken, "Bir ilk daha!.. Adam ya deliydi ya da kör kütük âşık!.. Çok özel bir kadın olmalı." diye düşünmekten kendini alamadı. Daha önce sevdiğine bu kadar düşkün bir erkekle karşılaşmadığından merakla işinin başına döndü.

Hayalin Yetmez (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin