Merhaba psikopatlarım bundan sonra okul nedeniyle bölümler çarsamba ve cumagünleri gelicek. Tabi bos vaktim olduğunda da yeni bölum yazmaya calısıcam
Uzun yazmaya calıstım tabletten yazıyorum ne kadar uzun olduğu kanusunda hicbir fikrim yok hdbjd ama siz yorum yapıp oy verirseniz cok sevinirim hdbnnf
Yazım yanlislari olabilir üzgünum
Baslığa bi bakin derim ben bu baslıği cok sevdim de hdnbfgndn
Ve bu arada size üzücü bir haberim var finale yaklasıyoruz.
Neyse okuyun siz
Sizi seviyoryum
Mrspsychopat
ΔΔΔΔ
Jay'in dedikleri seyin bir süre sonra anca anlamıstım ve o birkac saniyelik bekleme yüzünden su an yaralı bir bacakla, sinirli bir Jay'i durdurmaya calısıyordum. Bu sefer gercekten cok sacmalamıstı. Ne yapacaktı? Joe'nun karsısına gecip 'Bea'ya zarar veremezsin' diyip onu dövecek miydi?
Sacmalık.
"Jay dur artık! Ayağım acıyor senin yüzünden!" diye arkasından bağırdığımda, omzunun üstünden arkasına baktı.
"Git burdan Bea! Joe'ya bunun hesabını soracağım!" diye bağırıp yürümeye devam ettiğinde ayağımı umursamamaya calısarak hızlandım ve onu kolundan tutarak yakaladım.
"Senden böyle birsey isteyen olmadı! Kendi basımın caresinde bakacak kadar büyüğüm ben!" diye bağırdığımda bana doğru dönüp bana yaklastı.
"Kendi basının caresine böyle mi bakıyorsun Bea? Kücüklüğünden beri tanıdığın birinin sana vurmasına nasıl böyle bir tepki veriyorsun? Seni ne hala getirdiklerini görmüyor musun?" diye bağırdığında bende ona yaklastım.
"Beni bu hale getiren onlar değil sensin Jay!" diye bağırdığım. Sinirlenmistim. Oyun filan oynamak istemiyordum artık. Bitsin istiyordum herseyin. Yoksa ben bitecektim.
"Ne?" dedi sakince Jay.
"Hala anlamıyor musun? Beni bu hale onlar değil sen getirdin! Onlar bana fiziksel acı verirken sen beni icten bitirdin! Önce bana asla bir kız olamayacağımı söylediğin yetmezmis gibi birde bana yumruk attın! Haklısın Jay, benden asla bir kız olmaz. Zaten ben kimim ki? Gercekten bir kız gibi davranabilceğimi düsündüğüm icin bir aptalım! Kendimden nefret edi-" cümlelerim yumusak dudaklarla son bulmustu.
Jay beni o kadar nazik bir sekilde öpüyordu ki bir an ona karsılık vermeyi bile düsünmüstüm ama bu yanlıstı. O ve ben olamazdık. Onu itip hızlıca odama doğru kosmaya basladım. Hersey bu kadardı artık buna bir son vermem gerekiyordu.
Odama girdiğimde Alli makyaj yapıyordu. Beni gördüğünde makyaj yapmayı bıraktı ve yanıma gelip yanağımı öptü. Bu catlak kızı özleyecektim.
"Selam Grace! Bugün cok tatlı bir cocukla bulusmaya gidiyorum, sence ne giymeliyim? " diye sorduğunda buruk bir sekilde gülümsedim.
Ona gidip hızla sarıldığımda önce sasırdı ama daha sonra sarılmama karsılık verdi.
"Grace sen iyi misin?" diye sorduğunda hızla kafamı salladım.
Suan ihtiyacım olan tek sey param ve silahımdı. Onları da alıp buradan sonsuza kadar
gidecektim.
Hızla dolabımı acıp paramı aldım ve yatağımın altından silahımı aldım. Silahımı cıkardığımda Alli gözlerini büyülterek silaha baktı.
"Aman tanrım! O bir silah mı?"
Sorusunu görmezden gelip hızla oturma salonuna gectim. Yurdun bir cıkıs kapısı da burdaydı. Oturma salonuna geldiğimde Sam, America, Bo ve Jess oturuyorlardı. Beni gördüklerinde Jess haric hepsi gülümedi.
"Hey grace, otursana" dedi Sam ve yana kayarak bana yer actı. Birsey demeden kosarak uzaklasmaya basladığımda hepsi arkamdan birseyler bağırmaya baslamıstı ama onları dinlemedim. Yurttan dısarı cıktığımda etrafta sadece öğrenciler vardı. Birkac adım atmıstım ki kolumdan tutan adamlarla yerimde durmak zorunda kalmıstım. Yanımdaki adamlara baktığımda Joe'nun adamlarından Ty ve Mark olduklarını görmüstüm. Mark'ın kasında ve dudağında yaralar vardı. Herhalde Jay yüzünden olmustu.
"Seni bulamayacağımızı mı sandın Bea?" dedi mark gülerek. Eğlenceden cok uzak bir gülüstü bu. Bu gülüste 'sonun hic iyi değil' gülüsüydü.
"Bırak beni! Sizinle gelmek zorunda değilim!" dediğimde Ty konusmaya basladı.
"Eğer arkadaslarına bir sey olmasını istemiyorsan bizimle gel Bea " dediğinde yavasca kafamı salladım.
Onlara zarar gelmesine izin veremezdim. Hemde benim yüzümden onlara zarar gelirse kendimi gercekten kötü hissederdim. En azından böyle vicdanım rahat olucaktı. Tabi yasayabilirsem.
Mark ve Ty'la arabay doğru hızlıca yürümeye basladık. Arabaya bindiğimizde siyah filmli cam kapanmadan önce son kez hayatımı değisteren yurda ve kapının önünde beni izleyen Jay'e baktım. Son kez.
Δ
Dı end.
Ay sevmedim ben bu bölümü iğrenc oldu bence hdnjdjf
Neyse ama siz yinede yorum yazin ve oy verin
Siz benim gibi ön yargılı olmayin bu bolume karsi bence daha finale var ve aklimda bir son belirledim diyebilirim. Bu kitabin ikincisi maalesef cikmicak yani simdiden soyleyeyim de. Zaten su an bundan baska iki hikaye daha yaziyorum ve derslerimde var o yuzden lutfen anlayisli olun
Sizi seviyorum
Mrspsychopath .x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be a Girl.
Teen FictionErkeklerin arasında büyümüş, dövüşçü bir kızı 'gerçek bir kız'a dönüştürme operasyonu...