Merhaba psikopatlarım
Öncelikle acıklamam gereken bir konu var. Geçen bölümün kısa olduğunu biliyorum ama gerçekten zamanım yoktu ve benim birkaç sorunum vardı.
Geçen bölümü beğenmeyenler olmuş bunu anlarım sonucta herkes sevmek zorunda değil. Bu benim icin sorun değil ama söyle bir sey oldu ki birkac kisi Bea'nın Joe'nun yanına dönmesini cok sacma buldu ve bana mesajlarda küfür etti.
Bana "seni sikerim bu nasıl bi bölüm amk. Mal" diyen bile oldu ve gercekten cok kırıldım.
Bölümü elestirmenize bir sey demem hatta elestirin ama lütfen nazik bir dille elestirin.
Bana neden küfür ediyorsunuz ki?
Küfür edenleri bir kez uyardım ikincisi olduğunda engellerim.
Beni değil hikayemi elestirin lütfen...
Bölüme gelirsek öncelikle elimden geldiğince uzun yazmaya calıstım. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Aklımda belirli bir kurgu var ve lütfen bölümlere ön yargılı yaklasmayın.
Ay cok ciddili oldu dgnyjgfj
Neyse sizi seviyorum
İyi okumalar
Mrspsychopath .x .x
Elife not: ikinci kitap cıkmıcak bosuna bölüm basına cikolata almayı teklif etme dhshvfhn
Δ
Arabanın içinde alışık olduğum sigara dumanı ile tanıdık yollardan geciyorduk. Burdan giderken icimde tuhaf bir his vardı. Kendi kendime her şeyin daha iyi olacağını söyleyip duruyordum. Şimdi ise icimde o histen zerre olmadan geri dönüyordum. Ne olmuştu simdi, başaramamış mıydım?
Zaten bu sorunun cevabını biliyordum. Ben asla bir kız olamazdım. Onlar gibi arkadaslarımla pijama partisi düzenleyip dedikodu yapamazdım. (Zaten dedikodu günah-tm sustum )
Ben bir dövüscüydüm. İnsanlara zarar vermekten baska bir sey yapmam. Ben buydum.
Ty arabayı tanıdık binanın bahcesine park ettiğinde derin bir nefes aldım. Hapishaneye geri dönmüstüm.
Arabadan cıktığımda Mark beni kolumdan tutarak iceri soktu.
Birinin beni sürüklemesini sevmiyordum. Kendimi engelli gibi hissetmeme neden oluyorlardı.
"Yürü!" diyerek beni öne ittiğinde Mark'a omzumun üstünden ölümcül bakışlarımı attım.
Önümdeki siyah demir kapıyı çalmadan girdiğimde Joe ayaklarını masanın üzerine koymuş bir şekilde sigara içiyordu. Üzerinde her zaman ki gibi bir kot pantalon ve gömlek vardı. Sakalları hafiften uzamıstı ve yüzüne bir sertlik katmıstı.
Beni görünce sigarasından son bir nefes aldı ve yere attı. Ayağa kalkıp sigarasını ezdikten sonra yanıma geldi. Boylarımız nerdeyse esit olduğundan önüme geldiğinde göz göze geldik. Gri gözlerinde sinir vardı. O zaman yüzüne tükürmek istemistim ama canıma susamadığımdan bunu yapmadım.
"Bea nerelerdeydin?" dedi alayla. Sigara kokan nefesi yüzüme geldiğinde midem bulanmıstı. Oysa Jay'in nefesi nane kokuyordu. Ah, beni öpmüstü değil mi? Bu konuyu beynimin bir kenarına hic cıkmamak üzere atsam iyi olucaktı. O olay sadece bir anlık bir seydi. Eminim ertesi gün hatırlamaz bile.
"Cidden benden kacabileceğini mi düşündün yoksa? Bu kadar salak olduğunu bilmiyordum." dediğinde güldüm.
"Senin elinden kactım ve beni 2 hafta bulamadın. Düşündüğünden daha zekiyim... En azından senden daha zekiyim."
Yanağımda hissettiğim sıcaklıkla dislerimi sıktım. Buna alısıktım. Acıyı hissetmiyordum.
Saçımı cekip onsa bsakmaya zorladığında tepki vermedim.
"Seni burada öldürebilirdim ama seninle ufak bir isim var. Bir hafta sonra bir dövüş var. Senden rakibini mahvetmeni istiyorum. Eğer başaramazsan sende, su salak Jay'de ölür." dediğinde gözlerimi kapatarak sakinleşmeye çalıştım.
"Tamam."
Joe itiraz etmememe (meme gvhdhj) şaşırmış bir şekilde saçımı bıraktı.
"Tamam şimdi git ve hazırlan"
Hızlı adımlarla -eski- odama gittim. Bu sefer kapısı kilitli değildi. Tek sorun su an pencereler de demirliklerin olmasıydı. Galiba Joe bir daha kaçmamı önlemek için elinden geleni yapıyordu. Bu sefer burada sonsuza kadar kapalı kalmıştım.
Silahımı belimden çıkarıp komodinin üzerine koydum ve kendimi yatağa attım. Yatasktan kalkmadan komodinin cekmecesini actım ve iceride sigara var mı diye baktım. Her zaman ki şanssızlığım üzerine yoktu.
Kapı acıldığında elinde sigarayla Lou gelmisti. Lou burada benimle yaşıt tek kisiydi. Onunla iyi anlaşırdık amas onunla benim pek görüşmemize izin vermezlerdi.
"Bunlara ihtiyacın olabileceğini düşündüm" dedi ve paketi bana atarak gülümsedi. Yatakta yanımdaki yerini alana kadar bende sigarayı aldım ve icindeki cakmakla sigarayı yaktım. Aslında cok fazlas sigara icen biri değildim ama sinirli olduğumda bana iyi geliyordu
.
" Kactıktan sonra ne yaptın?" diye sordu Lou dayanamayarak. O ve fazla merakı.
"Buraya fazla uzak olmayan bir okula gittim. Bir kız gibi davranmaya calıstım. Ah, ayrıca buriyle öpüstüm yani daha doğrusu o beni öptü." dedim sigaramın dumanını icime cekerken. Lou'nun yüz ifadesini az cok tahmin edebiliyordum. Benim gibi birinden böyle bir seyi beklemediğinden saşırmıstır. Ve o sasırınca tavuklara benzer. Ciddiyim.
"Ne yaptım dedin?" diye bağırarak konustuğunda ona sert bir bakıs attım.
"Beni duydun iste." dedim ve sigaramın dumanını dısarı üfledim.
"Bu gercekten inanılmaz bir sey Bea. Yani bilirsin senden böyle bir seyi beklemiyordum. " dedi gülerek.
"Bosuna kafanda bir seyler uydurma Lou, ona karsılık bile vermedim."
Tabi ki de ona karsılık vermek istemistim. Hemde nasıl yapılacağı hakkında hicbir fikrim olmadan.
"Peki nasıl hissettin?"
"En sevdiğim yemeği yemekten daha güzel bir histi."
Biliyorum, tuhaf bir anlatıs seklim var ama bu doğruydu. O an sanki en sevdiğim yemeği yerken hissettiğim mutluluğun iki katını yaşamıstım. Sanki ucuyor gibiydim. Ya da uyusturucu kullanmıs gibi. Bedenim orda duruyordu ama ruhum orda değildi. Mükemmeldi.
Lou yataktan kalktı ve bana gülümsedi.
"Bence sen ona aşık olmuşsun" dedi Lou gülerek. Tam itiraz edicektim ki beni eliyle durdurdu.
"Hemen itiraz etme ve sadece biraz düşün Bea. Eski hayatına bak ve o cocuk geldikten sonra ki hayatına bir bak. Eski Bea ile alakan yok. Sen canlısın Bea. Ve en önemlisi mutlusun." dedi ve kapıya doğru ilerledi.
"Evine hoşgeldin Bea." dedi ve kapıyı kapatarak beni düşüncelerimle bas basa bıraktı.
Ne yani ben Jay'e aşık mıydım?
Δ
Dı end.
Uzun yazmaya calıstım multi media koymaya calısıcam olursa olur, olmazsaolmaz yani fgvhbj
Neyse yorum ve oylarınızı bekliyorum.
Sizi seviyorum
Mrspsychopath .x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be a Girl.
Novela JuvenilErkeklerin arasında büyümüş, dövüşçü bir kızı 'gerçek bir kız'a dönüştürme operasyonu...