Sa :d
-biliyorum yeni bölüm gecikti ama cok hastayım o yuzden kusura bakmayın.
-Aslinda yeni bölümü sabah yazicaktim ama orucluyken cok sacma seyler cikiyo o yuzden aksam yazmaya karar verdim.
-Yeni bolum ya yarin yada Persembe gunu gelir.
Tabi bu birazda sizin verecegin oylara ve yapacaginiz yorumlara bağlı :D
-Neyse yine cok konustum
-Sizi seviyorum
Oy ve yorum yaparsaniz daha da cok seviyorum hsnudnzjd
Neyse sustum -,-
iyi okumalar :D
*
Yaklasık 20 dakikadır Jay'in söylediğine gülüyordum Hadi ama bu gercekten komikti!
Yani tamam Jay'in kasları filan vardı ama onda bir dövüscü tipi yoktu. Ona bir tane vursan kız gibi cığlık atıp ağlayacak gibi duruyordu.
Ayrıca onun ismini hic duymamıstım ve ben neredeyse bütün erkek dövüscülerle dövüsmüstüm. Joe bu yüzden beni seviyordu. O kadar erkeğin arasında büyüdüğüm icin bir erkek gibi yetismistim ve erkek gibi dövüsüyordum. Bir kızın erkek gibi dövüsmesi Joe icin muhtesem birseydi. Sadece Joe icin değil diğer insanlar icinde bu muhtesemdi.
İnsanlar baska isi yokmus gibi her gün bir kızın erkeği benzetmesini keyifle izliyor hatta üzerime para yatırıyorlardı. Bu bana ilk baslarda sacma gelsede artık sacma gelmiyordu. Benim icin dövüsmek artık hobiydi, ayrıca isimdi. Dövüsmek beni rahatlatıyordu. Tabi bazen birkac yumruk isabet ediyordu ve kabul etmeliyim ki bu hicte güzel değildi. Pek kız gibi davranmasam da ben bir kızdım ve benimde canım acıyabiliyordu.
Artık karnım ağrımaya basladığında karnımı tuttum ve kahkahamı durdurmama calıstım ama olmuyordu. Resmen krize girmis gibiydim. Eğer gülmeme son veremezsem gülmekten ölen ilk insan olarak tarihe gecicektim. Tabi bu Jay'i mutlu ederdi, sonucta benden kurtulmus olucaktı.
Jay ayağa kalktı ve ellerini iki yana doğru actı.
"Tamam kahkaha atmayı keser misin? Bu gercekten sinir bozucu! Neden güldüğünü bile anlamıyorum. " dediğinde zorda olsa kahkahamı durdurdum ve birkac saniye derin nefesler aldım.
Nefes almaya ihtiyacım vardı. Biliyorsunuz, yaklasık 20 dakikadır kesintisiz kahkaha attım. Belkide beni deli sanıyorlardır.
Ayağa kalktım ve Jay'in önüne gectim. İsaret parmağımla omzundan ittiğimde bunu beklemediği icin hafifce sendeledi.
"Gülüyorum cünkü söylediğin sey komikti. " dediğimde parmağımı sertce yere doğru bıraktı.
O. Bana. Dokunamaz.
Sinirle kaslarımı cattığımda bir adım yakınıma geldi.
"Komik birsey söylediğimi hatırlamıyorum"
Ona kocama bir sırıtma gönderdikten sonra göz ucuyla Des'e baktım.
İkimizin arasında olacakları merakla bekliyordu ama sonucunu az cok tahmin ettiğini biliyordum.
Jay'e tekrar döndüğümde bana cevap beklercesine bakıyordu.
"Madem komik birsey söylediğini hatırlamıyorsun, hatırlamanda yardımcı olabilirim. Joe'nun beni seninle dövüstüreceğini söyledin" dedim sırıtarak.
Jay bana tuhafca baktı ve kaslarını tuhaf bir sekle soktu.
"Bunun neresi komik?"
"Neresi mi komik? Tanrım sen hic aynaya bakmaz mısın?" diye sitem ettiğimde bu sefer kaslarını cattı ve kendini süzdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be a Girl.
Novela JuvenilErkeklerin arasında büyümüş, dövüşçü bir kızı 'gerçek bir kız'a dönüştürme operasyonu...