BAG*Destiny.

2.2K 104 9
                                    

Sa :d

oy ve yorum pls

¥

Yaklasık 20 dakikadır Jay'in evinin önünde bekliyordum. Jay beni kolumdan tutarak iceri sokmaya calıssada ona yumruk atabileceğimi söylediğimde beni bırakmıstı ve iceriye girmeye hazır olana kadar bekleyeceğini söylemisti.

"Hala hazır değil misin?" diye sordu bıkkın bir sekilde.

"Zaten hazırdım, sadece seninle uğrasmak hosuma gidiyor" dedim ve kapıya doğru sırıtarak gittim.

Onu sinir etmek cok hosuma gidiyordu.

Jay yanıma geldi ve anahtarıyla kapıyı actı.

İceri girdiğimde koltuğun üzerinde yatarak kitap okuyan bir kız vardı. Gercekten cok güzeldi.

Beni ve Jay'i fark ettiğinde kitabını kenara bıraktı ve ayağa kalktı.

"Hadi ama Jay, seninle anlasma yapmıstık. Eve bir kız getirdiğinde önce bana haber vermeliydin. Neyse bana hazırlanmam icin 10 dakika verin daha sonra ne yaparsanız yapın" dedi ve merdivenleri cıkmaya basladı.

"Bekle! Onunla yatmayacağım!" dediğinde kız arkasını döndü ve kaslarını cattı.

"Tuhaf fantezilerini öğrenmek istemiyorum!" dediğinde artık midem bulanmaya baslamıstı.

"Onunla hic birsey yapmayacağım!" dedi Jay.

"O ahmakla birseyler yapmayacak kadar akıllıyım" dediğimde kız kahkaha attı ve yanımıza geldi.

"Bu kızı sevdim ama o zaman neden onu getirdin?" diye sordu kız Jay'e.

"Yardımına ihtiyacım var" dediğinde kız kaslarını cattı.

"Cıkarım ne olucak?" diye sordu kız.

"Ne istersen" dedi Jay.

Kızın yüzündeki gülümseme pek iyiye benzemiyordu.

"Tamam. Ne istiyorsun?" diye sordu.

"Bea'yı bir kıza cevirmeni istiyorum" dedi beni göstererek. Ona gözlerimi kısarak baktığımda bana gülümsedi.

"Pek kız gibi gözükmese de onun bir kız olduğunu biliyorsun değil mi? Tanrım, bu kadar salak olamazsın! Yani normalde de salak olduğunu biliyordum ama bu kadar salak olduğunu bilmiyordum" dedi kız sitem ederek.

"Onun bir kız olduğunu biliyorum ama onu değistirmeni istiyorum. Gercek bir kız gibi davranmasını ve bir kız gibi görünmesini istiyorum" dedi Jay ablasına.

"Benimle bi saniye gelir misin?" dedi ablası ve Jay'i pesinden sürükledi.

Onları umursamayarak koltuğa oturdum ve ayaklarımı sehpaya uzattım. Televizyonun kumandasını bulup dünkü macın tekrarını buldum ve izlemeye basladım.

"Ona nasıl yardım edebilirim bilmiyorum. Onu tanımıyorum bile!"

Jay'in ablasının sesini burdan duyabiliyordum.

Cidden onları duymayacaklarımı filan mı zannediyorlar.

Ahmaklar!

"Ama ben tanıyorum!" dedi Jay ablasına.

"Ya öyle mi ne zamandan beri?"

"Bir gün."

"Bir gün mü?" dedi ablası sok olmus bir sesle.

"Bir gün, birini tanımak icin yeter. Destiny lütfen, o kız benim hayatımı kurtardı." dedi Jay yalvaran bir sesle.

Bu haline gülmemek icin zor duruyordum.

Ayak sesleri gelmeye basladığında onların geldiğini anladım ve macı kapattım.

Kafamı yana cevirdiğimde adının Destiny olduğunu öğrendiğim kız bana bakıyordu.

Jay ablasından bir cevap bekliyormus gibi bakıyordu.

"Bu is zor olacak" dediğinde Jay ablasının yanağına öpücük kondurdu.

"Üst katta bos bir oda var. Oraya gecebilirsin. Yarın sana yeni bir kimlik cıkartabilirim." dedi Jay bana bakarak.

"Burda kalmak mı? Sen neden bahsediyorsun?" diye sordum hemen.

"Bu kılıkta dısarı cıkarsan seni hemen bulurlar"

Haklıydı.

"Pekala, sağ ol" dedim sessizce.

Tesekkür etmek pek bana göre değildi.

"Benimle gel sana odayı göstereyim" dedi Jay kolumdan cekerek.

Kolumu tutan ellerine baktığımda yaptığı yanlısı anlamıs olacakki hemen ellerini cekti.

Yerden cantamı aldım ve Jay'i takip etmeye basladım.

Üst kattaki odanın önüne geldiğimizde Jay durdu ve eliyle kapıyı gösterdi.

"Burası. Birseye ihtiyacın olursa yan odadayım" dedi. Hala kapının önünde durmus bekliyordu.

Tesekkür etmemi filan mı bekliyor?

Cok bekler.

"Pekala" dedim ve kapıyı actım.

İceri girdiğimde yüzümü burusturmadan duramamıstım.

Burası...seydi...sey iste...fazla kızsal.

Beyaz duvarlar ve beyaz, pudra rengi mobilyalar vardı. Odanın icinde cok büyük bir dolap vardı.

İyi de benim o kadar fazla kıyafetim yok ki.

Odadaki kitaplık ve calisma masası dısında coğu sey beyaz ve pudra renklerindeydi.

Ah! Birde mavi bir puf vardı.

Cantamı yere bıraktıktan sonra üzerime bir tane esofman altı ve askılı bir badi gecirdim. Kendimi yatağa attım ve gözlerimi kapattım.

Keske bunlar sadece bir rüya olsaydı.

¥

Biliyorum cok kotu bir bölüm oldu ama lutfen oy verin ve yorum yapin.

cok ciddi mi oldu yaağğ?

Neyse sizi seviyorum :d

Be a Girl.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin