Merhaba psikopatlarım :d
Biliyorum fazlasıyla gecikti ama okullar acıldı fazla vaktim olmuyor maalesef. Telefonumu annemler aldığı icin tabletten yazıyorum hatalarım olabilir bunun icin sizden özür diliyorum.
Bölüme gelirsek fazla uzun olmadığını biliyorum ama elimden bu kadar geldi.
Finale daha var o yüzden elif lütfen okulda sus gdbnvjjv Sizinle surekli konusamasakta elif (@elifnuryaman0 ) sağ olsun okulda basımın etini yiyiyo chvjf ( kanka seni seviyorum biliyorsun gdhdmjfjf )
Neyse size iyi okumalar
Yorum ve oylarınızı bekliyorum
İthaf isteyen varsa yorum yapsın veya bana mesaj atsın korkmayın insan yemiyorum hatta mesaj atın arkadas olalım fynfjjg
Cok güzel bir arkadasımdır -,-
Tm sustum
Sizi seviyorum
Mrspsychopath .x
Δ
Saçmalık. Koca bir saçmalık. Ben aşık olmam. Daha aşık olmanın nasıl bir şey olduğunu bilmeden, ego yığını birine aşık olduğumu söyleyebilirdi ki? O...Jay'di. Kimseyi düsünmeyen salağı teki. Kızları kullanır ve daha sonra hicbir şey olmamıs gibi davranırdı. Jess'e de öyle yapmıstı. Jess bir sürtük olduğundan bununla ilgilenmiyordu ama Jay onu kullanmıstı. Nasıl olurda hicbir şey olmamış gibi davranabilirdi ki? Biliyorum, o beni de öpmüstü ama ona karsılık vermemistim. Zaten o da bunu coktan unutmustur bile. Ona göre ben kücük bir kızdım. Bana bunu kendisi söylemisti.
Sigaranın izmaritini komodinin üzerinde söndürdüm ve yavas adımlarla banyoya doğru yürüdüm. Belki yüzümü yıkarsam biraz olsun üzerimde ki ağırlık giderdi. Sanki üzerime 50 kiloluk bir ağırlık düşmüs gibi hissediyordum. Omuzlarım kollarımı hareket ettirdiğimde acıyordu ve tuhaf bir sızı vardı.
Aynada kendi baktığımda sasırmıstım. Tuhaf olan sey normal gözükmemdi. Kısa siyah saclarım biraz kabarmıs olmasına rağmen hafif dalgalı duruyordu. Gözlerimin altında her zaman olan tuhaf morluk yoktu. Bunun nedeni galiba birkac haftadır doğru düzgün uykumu almıs olmamdı. Dudaklarım hala ince olmasına rağmen kırmızı duruyordu ve bu yüzüme renk katmıstı. Dudağımın kenarında hala ufak bir yara olsada pek belli olmuyordu. Normalden daha iyi görünüyordum. Aslında aynanın karsısına gectiğimde düsündüğüm sey dağınık saclar, gözlerimin altında olusan morluk ve catlamıs dudaklarla karsılasmaktı. Galiba bugün olan en iyi sey buydu. En azından daha normal gözüküyordum. Bu diğer insanlar icinde iyiydi. Sonucta kimse etrafında zombi gibi duran bir kız görmek istemezdi. Yani ben onların yerinde olsam istemezdim.
Musluğu açıp hafif ılık suyla yüzümü yıkadım ve musluğu kapattım. Ellerimi lavabonun kenarlarına koyup kendime baktığımda iki gün önce ki makyajımdan hala biraz kalan rimelin aktığını ve ceneme doğru su damlasıyla beraber gittiğini gördüm. Yüzümde ki su damlalarını havluya sildim ve banyodan dısarı cıktım. Eski dolabımı acarak icinden burda bıraktığım kotlarımdan birini aldım ve üzerime giydim, üstüme siyah bir atlet giydiğimde kendimi eskisi gibi hissetmistim. Yani Jay'le karsılasmadan önceki hayatımdaki gibi.
Eskisi gibi giyinmistim. Her seyim siyahtı. Tek farklılık uzun saclarım yoktu. Onun yerine omuzlarıma anca gelen dalgalı saclarım vardı.
Dıs görünüşüm eskisi gibi gözüksede, hala kendimi tuhaf hissediyordum. Eskisi gibi buraya aitmis gibi hissetmiyordum. Hatta burda zorla tutuluyordum.
Ayağıma asker botlarımı gecirdikten sonra odamın kapısından cıktım. Sadece 2 haftadır burda olmamama rağmen sanki yabancı bir yerdeymisim gibi hissediyordum. Eskiden burda yaşarken buraya 'evim' diyordum. Kendimi iyi hissettiğim tek yerin burası olduğunu düsünüyordum çünkü daha önce kendimi daha iyi hissedebileceğim bir yer görmemistim. Simdi ise burası bir evden cok cehennem gibi geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be a Girl.
Teen FictionErkeklerin arasında büyümüş, dövüşçü bir kızı 'gerçek bir kız'a dönüştürme operasyonu...