3

12.6K 1K 999
                                    

"Hayır Namjoon Bey, teşekkür ederim. Odamda yiyeceğim, size afiyet olsun."

Ben merdivenleri çıkmaya başladığımda Namjoon Bey'in sesini ve sonrasında diğer adamların kısık sesle gülüşlerini duymuştum.

"Gerçek babası olmadığınız hemen fark ediliyor Bay Kim. Aşırı saygılı ve insanlarla nasıl konuşması gerektiğini biliyor, sadece parası olanla değil."

Hizmetçi kapıyı açıp odaya girdiğinde Jimin yattığı yerden doğruldu. Hizmetçi yemekleri çalışma masamıza bırakıp odamdan çıkınca odada yalnız kaldık.
Jimin hızla yanıma gelirken güldüğünü görmüştüm.

" Acıktın mı? "

" Çok acıktım. "

" Bende, bende çok acıktım."

"Hadi yiyelim."

Jimin etin yanındaki rameni çubukla yemeye başladığında ben de eti kesmeye çalışmıştım.

"Eti kesemiyorum."

Bıçak etin üzerinde ileri geri ne kadar gidip gelse de et kesilmiyordu.

"Görevli noonalardan birini çağırabiliriz."

"Ben gidip çağırayım!"

Hızlıca odadan çıkıp merdivenleri inmeye başladığımda hepsinin bakışları bana dönmüştü, fazla gürültü yapmıştım sanırım.

"Özür dilerim."

"Sorun ne oğlum?"

Hyun Joong, yani üvey babam bana dönüp sahte sevgisini gösterdiğinde yutkunup mırıldandım.

"Etimi kesemedim, yardım alacağım."

"Ah oğlum, getir ben keseyim."

Kafamı iki yana sallayıp mutfağa girdiğimde Hyun Joong abi de yanıma geldi.

"Seokjin, yardımına ihtiyacım var, lütfen. Ne istersen alırım sadece bugün yardım et bana. Beni iyi bir baba gibi göster."

"Neden?"

"Bak o benim patronum. Hem de en büyük patron o. Bana güvenmesi lazım, lütfen."

"Beni dövdüğün gün hiç böyle değildin, ona say!"

Hızla mutfaktan çıkıp yukarı koşarken ögz ucuyla masaya bakmış, yine Namjoon Bey ile göz göze gelmiştim. Odama girdiğimde Jimin bana baktı.

"Çok işleri var, hadi et yerine sadece rameni yiyelim bu sefer."

Jimin dediğime rağmen eti tutup ağzına götürdüğünde kıkırdamamla gülmeye başladı. Jimin aşırı komik ve çirkin görünüyordu.

Ben de etimi elime aldığımda gülmemeye çalışıyorduk, bir süre öyle yemeğe devam ettik. Yemeğimi bitirince elimi yıkamak için banyoya gittim, Jimin'de peşimden geldi. Suyu ona attığımda bana karşılık verdi.

"Efendim Bay Lee gelemeyeceklerini size haber vermemi istediler. Özürlerini iletiyor ve bunu anlayışla karşılamanızı istiyor."

"Bu ne saçma bir istek! Biz burada ciddi bir mesele için toplandık, o ise buna saygı bile gösteremiyor. Anlaşmayı iptal edin! Onlarla iş yapmayacağız. Bay Jung siz bizimle iş yapmak isteyenlerle yeniden iletişime geçin. Taehyung Bey siz anlaşmayı yeniden düzenleyin, Bay Jeon  Taehyung Bey'e yardım edin. Bay Min siz stajyerleri inceleyin ve güvendiklerinizi sekreterime gönderin. Randevu ayarlasın. Bay Hyun Joong ise işine evinde bir çalışma odası ayarlamakla başlasın."

Yoğun ayak seslerinden sonra kapı sesi geldiğinde merdivenlerden aşağı baktım. Üvey babam ya da Hyun Joong salonda bir koltuğa oturmuş, başını elleri arasına almıştı. Aşağıya tepsileri götürüp yukarı çıktık ve bir çizgifilm açıp yere uzandık.

Çizgifilm izlemenin bir yaşı yoktu ki, çoğu saçma diziden daha çok keyif vericiydi.

DADDY ISSUES   - NamJin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin