Odada boş boş dolanıyordum, canım sıkılmaya başlamıştı. Bay Kim Taehyung hyungu sürekli bir yerlere gönderiyordu ve onu izlerken ben yoruluyordum.
"Bay Kim, Bay Jeon'un yanına gidebilir miyim?"
"Tabi ki Jin, bunun için izin almana gerek yok."
"Peki, teşekkürler."
'Jin' demesi çok tuhaf ama aynı zamanda hoş hissettirmişti, sanki bana taktığı özel bir lakap gibiydi ama bu sadece adımın kısaltılışıydı. Odadan çıkıp karşı odaya yaklaştım, Bay Min yine telefonda birileriyle konuşuyordu fakat kızgındı. Bay Jeon'a bakarak kapıya tıkladım. Bana bakıp içeri davet etti ve yanına gidip ekrana baktım.
Bay Jeon Çılgın Hırsızlar izliyordu. Beni yanına oturtup elime abur cubur verdi, ardından beraber izlemeye başladık.
Film bittiğinde Jeon'a baktım, uyuyakalmıştı. Sakin ve yavaş bir şekilde yanından çıkıp Bay Kim'e gittim.
"Bay Kim tuvalet nerede acaba?"
" Ah Jin bende tuvalete gidecektim, gel beraber gidelim."
Masadan kalkıp yanıma geldi ve güçlü adımlarla ilerlemeye başladı, onu takip ettim. Asansöre bindiğimizde bir kata basıp bana baktı.
"Hiç aşık oldun mu?"
Bunun tuvaletle ne ilgisi vardı ki şimdi?
Açıkçası aşık olduğumu sanmıyordum ama Bay Kim'e karşı bir şeyler hissettiğimi biliyordum. Bu yüzden kafamı iki yana salladım, o da kafa sallayıp mırıldandı.Asansör durduğunda indi, onu takip ederek tuvalete ulaştım. Ben kabine girerken o lavaboya yaklaştı. Ben işimi halledip çıktığımda bana yaklaşıp mırıldandı.
"Arkadaşın ile konuştun mu?"
Kafamı iki yana salladığımda telefonunu çıkartıp bir adamı çağırdı.
"Benim telefonumun aynısından Seokjin'e de alıp getir."
"Peki efendim."
Adam uzaklaştığında hızla Bay Kim'e döndüm.
"Gerek yok, cidde-"
"Gerek var Jin, hadi odama gidelim."
Beni omzumdan tutup kendine yasladı, ardından tekrar asansöre sürükledi.
Tekrar odaya çıktığımızda Taehyung hyung oradaydı. Bilgisayarına odaklanmıştı, parmakları klavyenin üzerinde hızla dolaşıyordu."Telefonun gelince arkadaşını arayalım istediğin zaman konuşursun."
Bana gülümseyip ekranına döndü, gamzesini net bir şekilde görüyordum. Yanına oturup dışarıyı izlemeye başladım, en az yarım saat sonra gönderdiği adam geldi.
"Bay Kim bu telefon, bu da kart."
"Sağ ol, işinin başına dön. Paranı ay sonu alacaksın."
"Peki efendim."
Adam odadan çıktığında Bay Kim'e döndüm, bana gülümseyip mırıldandı.
"Taehyung'un masasından arkadaşının numarasını getir, arayalım."
Hızla oturduğum yerden kalkıp masaya ilerledim, Taehyung hyung bana kağıdı verdiğinde geri döndüm. Telefon son çıkan modellerdendi, önce başka bir numara yazıp bana uzattı.
"Bu benim numaram, ne diye kaydedeceğini sen seç."
Telefonu alıp biraz bakıştım, ardından parmaklarımı gezdirmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DADDY ISSUES - NamJin-
FanfictionBaba sevgisi görmemiş Seokjin ilk defa gördüğü ve kendinden büyük olan Namjoon'a aşık olur. Babasına besleyemediği duygular aşkını güçlendirir. Fakat Namjoon gerçekten meşgul bir iş adamıdır ve Seokjin'i ergen olarak görür.