"Olur Bay Kim, yemekte görüşürüz."
"Seni akşam alırım."
Kafamı sallayıp Taehyung hyungun sandalyesine oturdum, sürekli bana bakıyordu ve göz göze geliyorduk ama gülüp önümüze dönüyorduk. Ben bilgisayardan müzik açmıştım, kısık seste dinliyorduk. Müzik sesi odayı dolduruyordu, bile bile yavaş bir şarkı açmıştım.
"Ben eve gidip hazırlanabilir miyim?"
"Jeon seni götürsün."
"Beni kaç gibi alacaksın?"
"Dokuz gibi alacağım."
"Pekala, ben gidiyorum."
Ceketini ona verip kendi ceketimi giydim ve ona el sallayarak odadan çıktım, Jeon anında ona yaklaşan beni fark etmişti.
"Beni eve bırakır mısın?"
"Tabi, Kim'lerin izni var mı?"
"Evet, Kim izin verdi. Taehyung hyung da verir her halde."
"Gidelim bakalım."
Jeon masasındaki araba anahtarını alıp bana ilerledi.
"Ben çıkıyorum Yoongi hyung."
Bay Min kafasını masaya koymuştu.
"Umrumda değil."
Bay Jeon kolunu omzuma atıp ilerlemeye ve beni sürüklemeye başladı.
"Neden gidiyorsun eve?"
Söylemem gerekiyor muydu bilmiyorum ama söylemeyi tercih etmiştim.
"Akşam biriyle dışarı çıkacağım, hazırlanmam gerek."
"Pekala."
Arabada giderken başka bir şey konuşmadık, ama eve vardığımızda hemen inmedim.
"Nereye gideceğini bilmiyorsan ne giyersin?"
"Bu nasıl bir kişiyle dışarı çıktığına göre değişir."
Tatmin edici bir cevap bulamadığım için yüzüne bakmaya devam ettim.
"Kiminle veya nasıl biriyle dışarı çıkıyorsun?"
Biraz düşündüm ama Bay Kim'i nasıl tanıtacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Bu yüzden direk cevap verdim.
"Bay Kim."
Biraz yüzüme baktı fakat sonra arabasından bir tablet çıkardı ve bana fotoğraflar göstermeye başladı.
"Böyle bir şey giyebilirsin, Bay Kim seni pahalı bir yere götürecektir."
"Bay Jeon bizim evde böyle şeyler yok, sizinle alışverişe çıktık hatırlarsanız."
"Doğru, gel ben sana evdekilerle bir şeyler ayarlayayım."
Arabadan beraber inip eve ilerledik, ben kapının şifresini girerken o etrafı inceliyordu.
"Taehyung makyaj malzemelerini nereye koyuyor?"
"Taehyung hyung makyaj mı yapıyor?!"
Tamam, daha önce yaptığını hiç görmemiştim. Bay Jeon ise bu tepkime karşı açtığım kapıdan girip odalara doğru giderken kapıyı kapatıp peşinden gittim.
Önce benim odama gidip gömlek ve kumaş pantolon çıkardı. Sonra da Taehyung hyungun odasına gitti.
"Sakın Taehyung'a odasına girdiğimi söyleme, pantolona uyan ceket olmadığı için böyle git. Üşürsen Bay Kim verir sana ceketini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DADDY ISSUES - NamJin-
FanfictionBaba sevgisi görmemiş Seokjin ilk defa gördüğü ve kendinden büyük olan Namjoon'a aşık olur. Babasına besleyemediği duygular aşkını güçlendirir. Fakat Namjoon gerçekten meşgul bir iş adamıdır ve Seokjin'i ergen olarak görür.