Morgonen efter vaknade jag med huvudvärk. Jag kom endast ihåg några fåtal saker som hänt, en utav dom var kyssen med Felix. Fan. Jag suckade för mig själv & tog upp mobilen, en rad händelser hade vält in på min Twitter. En utav dom fick mig att stelna till. "@levijackson: @linahellstrom @felixsandman well guys {pic}"
Det var en bild då jag kysser Felix. Men, detta var ifrån ett annat tillfälle. Jag ville inte ens resa mig ur sängen för att jag visste hur stelt det skulle bli att se Felix. Men jag måste snacka med honom, och reda ut allt och säga som jag kände. Att han var en snäll kille som är väldigt charmig men vi ska bara vara vänner.
1 minut senare stod jag utanför Felix dörr. Jag tvekade på om jag skulle knacka eller om jag skulle vända om och gå raka vägen tillbaka till mitt rum. Jag tog modet till mig och knackade. "Mmm" hördes det från andra sidan dörren. Jag bestämde mig för att öppna dörren och gå in.
-Vi måste snacka, sa jag på en gång.
-Jag vet, svarade han kort men med en naturlig ton.
-Alltså kyssen, började jag.
-Kyssarna, rättade han och kliade sig nervöst i nacken.
-Kyssarna, alltså jag tycker du är en jätte snäll & charmig kille men jag tycker vi bara ska hålla det på vänskapsnivå, sa jag fort.
-Du har rätt, sa han och log.
Jag log svagt tillbaka och vände mig om och gick mot dörren igen.
-Eller så är vi friends med benefits, sa han.
Jag stannade upp, vände mig om & flinade.
-Jo kanske det, svarade jag och gick sedan ut.
----------------------------------
Otroligt kort kapitel men har inte postat nåt på länge så kände att ett kort är bättre än inget alls. Så, vad tyckte ni? Kommentera.
YOU ARE READING
Monaco f.s
Teen Fiction1 månad i Monaco kan bli långtråkigt om du inte känner någon annan än din familj. Aa jag trodde det iallafall, tills jag lärde känna "honom".