-Kan inte du berätta lite om Felix? frågade Emma out of nowhere. Vi satt på ett litet fik bara vi två och talade ikapp allt vi båda missat. Ellen som var på fotbollsträning kunde tyvärr inte vara med oss.
-Ehm ja, han är hur mysig som helst, han ger sånna där pussar i pannan och håller om en när man kollar på tv. Han älskar att ta bilder och han är en mästare på att retas, började jag.
-Han är väldigt dålig på att passa tider men det är lugnt för är inte så mycket bättre själv, avslutade jag sedan. Jag kände själv hur glad jag blev utav att prata om honom.
-Han verkar jätte härlig, sa Emma och log åt mig.
-Dock har han fortfarande inte smsat eller hört av sig som han sa & vi börjar ju ändå skolan imorgon och vet inte riktigt vart han kommer gå så han kommer inte ha tid för mig, började jag men avbröts.
-Jag lovar att han kommer höra av sig, sa Emma med en lugnande ton. Jag log som svar och tog sedan en tugga av min bulle som jag beställt och en liten klunk av min saft. Hon kanske hade rätt? Han hör nog av sig ikväll. Han packar nog bara upp och stressar in för skolan. Nej han hör av sig, han lovade.
--------------
Ett kort kapitel såhär innan jag ska sova, hoppas det duger. Bättre än inget ^^
YOU ARE READING
Monaco f.s
Teen Fiction1 månad i Monaco kan bli långtråkigt om du inte känner någon annan än din familj. Aa jag trodde det iallafall, tills jag lärde känna "honom".