Innan jag visste ordet av det så pressade Felix sina läppar mot mina, och till min förvåning kändes det bra.
Han avslutade kyssen och stirrade in i mina ögon.
-Vi har 2 veckor kvar, låt oss göra dom till våra och se vart det leder, sa han säkert. Jag satt tyst en stund och tänkte över mitt svar.
-Låt oss göra det, sa jag och Felix sprack upp i ett leende.
Han lutade sig närmare och väntade på mitt godkännande, jag nickade lite svagt och ännu en gång så pressade han sina läppar mot mina.
{ Hemma i Sverige igen på flygplatsen }
-Lina säg hejdå till Felix vi går och hämtar bilen så länge.
Jag nickade till svar och nu var det bara han & jag, och främlingar förstås, kvar. Vi stod bara tysta och tittade ner.
-Jag har fallit så jävla hårt för dig Felix, mumlade jag fram. Han drog in mig i en tight varm kram.
-Jag hör av mig så fort jag kommer hem okej? sa han tyst emot mitt öra.
-Okej, sa jag tyst.
Jag såg min bil köra upp utanför dörrarna och jag vinkade ett ledsen hejdå. Detsamma gjorde han.
Jag klev in i bilen, satte i lurarna i öronen.
Att man kunde falla så hårt för en kille på 1 månad. Sen hade vi ju inte "hållit på" förens 2 veckor tillbaka.
När jag väl var hemma i Stocholm där vi bor så tog jag min väska och gick raka vägen upp på mitt rum. Jag skickade iväg ett snabbt sms till Emma & Ellen, mina bästa vänner.
"Hey girls, är hemma nu så ni kan väl komma till mig imorgon? Ni har missat en del. Aja det är ganska sent så ska sova. Puss" Dom båda var vakna och vi bestämde att dom skulle komma till mig runt 13:00.
-----------------------
Har ett kapitel till jag kan lägga upp, ska jag göra det? (;
YOU ARE READING
Monaco f.s
Teen Fiction1 månad i Monaco kan bli långtråkigt om du inte känner någon annan än din familj. Aa jag trodde det iallafall, tills jag lärde känna "honom".