Çook uzun geçen yolculuğun sonunda evime vardım. Tanrıya şükür ya. Yol boyunca telefondan müzik dinledim. Neden sosyal medya hesaplarında takılmadın derseniz şunu diyeyim;
Internetim yok! Lanet paket bitti. Hemde arabaya biner binmez bitti. Şans işte şans.Her şeyim bok gibi amınakoyayım. Sevgililerim, arkadaşlarım hatta bütün tanıdıklarım desem daha doğru olur. Kimseden iyilik görmedim ben. Hayatım boyunca hep zorbalık gördüm. Neymiş efendim kıza benziyormuşum. Bir insanı fiziksel görünüşü yüzünden yargılayamayız, dövemeyiz..
Ama orospu çocukları anlamıyor işte. Neyse konumuz şu an bu değil. Boş yere sinirlenmeye gerek yok. Değil mi?
"Jiminie~ evine geldik. Jungkook seni bekliyordur. Haydi git. Iyi geceler."
"A-ah evet beni bekliyordur. Gidiyorum o halde. Iyi geceler hyunglarım. Dikkat edin."
"Jimin?"
"Efendim Suga hyung."
"Zaman kötü kolla götü Jiminn."
"Yaaaahhhh!"
Ben bağırırken onlar arabayı hızlıca evlerine sürmeye başlamışlardı. Birde kahkaha atıyorlar hah. Jungkook şu an benim hiç bir şeyim değil.
Laaann anahtar yok mk. Jungkook salağı uyumuşmudur ki? Neyse uyuduysada uyansın. Banane.
Kapıya hızlıca vurmaya başladım. Hiç durmadan tıklıyordum kapıyı. O an içeriden düşme sesi geldi. Bu.. sanırım öküz düştü. Ama bir şey olmaz o hayvana.
Inleyerek kapıya geldi Jungkook ve kapıyı açtı. Yaralı yerini tutuyor. Ama.. acıyı vermiştir. Bir şey olmaz.
"Hoşgeldin güzelim." Cevap vermeden salona geçtim ve çift kişilik koltuğa oturdum. Jungkook da üzgün bir şekilde bana bakıyordu. Sonra bakışlarını benden çekti ve yanıma gelmeye başladı. Acı içinde küfür ederek yanıma geldi. Gerçekten canı yanıyor gibi. Ama bir şey olmaz herhalde.
"Aşkım?"
"..."
"Bebeğim?
"..."
"Sevgilim?"
"Off ne var Jungkook?"
"Yine bir şey mi yaptım? Neden benimle konuşmadın? Üzgünüm.."
Şaka mı yapıyor? Hala beni kandırıyor. O kız sesi bana yalan söylediğini söyledi. Ve çok ciddi konuştu. Ne yapabilirim? Sorsam mı?
Sorayım."Jungkook beni seviyor musun?"
"Bunu sorman hata bebeğim. Seni her şeyden çok seviyorum."
"Jennie?"
"O.. o sikimde değil. Ve bugün arayıp ondan ayrıldığımı söyledim. Bana sövdü, bağırdı. Ve daha sonra insta hesabına yeni sevgilim diye bir post attı. Ayrılmamızı bekliyormuş kaşar."
"Hala takipte misin?"
"Tabiki de hayır. O kaşarı bir daha asla görmek istemiyorum."
"Pekala.."
Şimdi Jennieyi sevmiyorum diyor fakat o kız sesinin söyledikleri..
"Aşkım yaram kanıyor. Bakar mısın?"
"Jungkook sana bir şey anlatacağım. Bu konu hakkında bana yalan söylemeyeceğine söz verir misin?"
"Bebeğ-"
"Jungkook."
"S-söz."
Yaşadığım olayların hepsini Jungkook'a anlattım ve karşılığında acıyla karışık bir kahkaha aldım. Bunda komik olan bir şey yok bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are you with me? ~Jikook~
FanficJibooty: Paraya ihtiyacım olduğu için bunu yapacağım. Handsomejin: Tamam o zaman anlaştık. Yarın Jungkook seni almaya gelir. Jibooty: Bekliyorum.