Içeri gireli bir saat falan oluyor ve deli gibi içiyorum. Durmaksızın içmeye devam ederken Jungkook bardağımı elimden aldı ve kaşlarını çatarak bana bakmaya başladı.
"Bu kadar fazla içmemen lazım. Sarhoş olursan ben ne yapacağım."
"Bir içkideğn sarhoş olmam ben Jungkoooookkkkiieeee~ saarhooşluuk sebebimm sensiin seeevggiillliimm!"
Jungkook gözlerini kocaman açmış bana bakıyordu. Tipe bak maymun suratlı orangutan.
"Sen şimdiden sarhoşsun he. Ben seninle ne yapacağım?"
"Meselaa kollarıımı yatağımızzın başlığğına bağlayıpp deli gibii içimee girebilirsinn *hıck*. Deliğimii parçalamanıı istiyorumm aaşşkıımmmmm~"
Jungkook bana bakarak yutkundu ve kafasını yukarı kaldırdı. Kesin şu anda bizi hayal ediyor. Boynuda baya davetkâr gözüküyor. Biraz ısırsam ya da emsem bir şey olmaz herhalde.
Oturduğum deri koltukta yükseldim ve yanımda oturan Jungkook'un üstüne çıktım. Hızlıca kafasını eğdi ve gözlerini açarak bana baktı. Sırıttım ve kafamı boynuna gömdüm. Isırıp emmeye başladım. Tadı çok güzel ımmm..
"Ahh J-jimin dur, dur lütfen!" Emmeyi bıraktım ve kafamı geri çekerek suratına bakmaya başladım. Ne kadar kötü halde olduğumu görmüyor muydu bu?
Durumumu belli etmek istercesine alt tarafımı karın kaslarına bastırdım. Yaptığım şeye inledi ve kol altlarımdan tutarak beni eski yerime yani yanına oturtturdu. Şaka mı yapıyor?
"Ilk aşk ile sevişmemiz önemli olacağı için sen ayıkken sevişmeyi tercih ederim."
"Benn şimdi istiyorum amaaaa!"
"Sus Jimin. Haydi eve gidiyoruz." Daha içeceğim ama ben, olmaz.
"Banane benn gitmeyeceğiim. Öleceğim benn burada tamam mıı? Sen gitt!"
"Gel haydi gel evde çok güzel şeyler yapıcaz."
He o zaman olur bak eheh.
"Taammmaammmm~" hızlıca ayağa kalktım ve yanımdaki taş ile birlikte barı terk ettim. Güzelmiş burası. Bir daha ki sefere deli gibi içmek yerine sadece dans edeceğim.
Salına salına yolda yürümek de ayrı güzel yah. Gerçekten şu- park! Sallanmak istiyorum. Içen adamlar gitmiş yeyy~
"Jungkookieee sallaa benii~" biraz bana baktı kook ve daha sonra dediğimi nihayet anlamış olacak ki gülümseyerek kafa salladı.
Koşarak salıncaklara gittim ve oturdum. Jungkook da yanıma geldi ve beni sallamaya başladı. Çok yavaş sallıyor ama olmaz ki.
"Hızlandırr kookk!" Kahkaha atarak sallamaya başladı. Cidden çok hızlı sallıyor. Çok güzell, aynı zamanda da korkunç. Düşeceğim!
"Jungkookk t-tutunamıyorumm. Yavaşlaa!" Jungkook beni duymadı ve biraz daha hızlandırdı salıncağı. Ağlayacağım.. aman tanrım tutunamıyorum, ellerim kayıyor!
"Jung-" ellerim tamamen demirlerden ayrıldı ve oturduğum yerden fırladım. Kafamın üstüne düştüm. Gözlerim karardı. Jungkook bağırdı ve bayıldım.
###
Jungkook'dan:
Amacım kesinlikle bebeğime zarar vermek değildi. Nasıl olduğunu anlayamadım. Bir anda elleri demirlerden ayrıldı ve ben kendisini tutmaya çalışırken düştü. Kendimden nefret ediyorum. İçkili bir haldeyken nasıl onu bu kadar hızlı sallayabilirim? Nasıl düşünemedim tutanamayacağını?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are you with me? ~Jikook~
Hayran KurguJibooty: Paraya ihtiyacım olduğu için bunu yapacağım. Handsomejin: Tamam o zaman anlaştık. Yarın Jungkook seni almaya gelir. Jibooty: Bekliyorum.